Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Marzec 29, 2024, 09:11:20
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: Jawa 634 z alternatorem  (Przeczytany 5550 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Cezeta

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 56
  • Jawa 634-7
Jawa 634 z alternatorem
« dnia: Marzec 17, 2021, 15:00:00 »

Witam. Znalazłem taki film https://www.youtube.com/watch?v=LFMg_ECSeas jest tutaj silnik 634 z alternatorem z iża. Jako,że mam 6v instalacje zastanawiam sie nad montażem alternatora gdyz na cdi nie wydam 500 ,bo to dużo jak dla mnie. Wie ktoś jak tam to zrobione z tym alternatorem od iża?
Zapisane
Mam ja mam : :D
-Wsk 175 Kobuz
-Wsk 125 m06b3
-Suzuki ts 80(bedzie swap na silnik mińska)
-Peugeot speedfight 2 "Racing 50cc tunned"
-Peugeot sv 50
-Cz 175 487
-Jawa 638-0
-Jawa 634-7 (aktualna)
Troche tego jest :D ,a było wiecej..

xepher

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 646
  • Motór nie umiera nigdy
Odp: Jawa 634 z alternatorem
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 17, 2021, 15:36:53 »

Alteknod Iza też kosztuje, a i bez przeróbek się chyba nie obejdzie. Lepiej szukaj u kot 555 podstawy pod altek i zrób dystans pod dekiel.
Zapisane
"Jak dwumetrowy, stu kilowy facet może jechać na motorynce?!"
CZ 350 472.4 i inne.
Nowy Sącz 793621301

DZIUK

  • Starszy Jawer
  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 265
  • Jawa 638-X, Jawa 638-7
Odp: Jawa 634 z alternatorem
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 17, 2021, 15:45:33 »

Na żadnym filmiku nie ma założonego dekla. może być problem ten sam co z przekładką 12v z 638 czyli za płytki dekiel. Poza tym raczej skompletowanie wszystkiego plus przeróbki mogą wcale nie być tańsze. Za chińskie CDI zapłacisz pewnie ze 400 więć raczej nie opłaca się przerabiać.
Zapisane

Cezeta

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 56
  • Jawa 634-7
Odp: Jawa 634 z alternatorem
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 17, 2021, 15:56:42 »

Alteknod Iza też kosztuje, a i bez przeróbek się chyba nie obejdzie. Lepiej szukaj u kot 555 podstawy pod altek i zrób dystans pod dekiel.
a jak zrobić ten dystans ? pewnie bedzie trzeba kupic i  ciąć pokrywe a niszczenie nie wchodzi w gre ,szkoda niszczyc bo ich coraz mniej
Zapisane
Mam ja mam : :D
-Wsk 175 Kobuz
-Wsk 125 m06b3
-Suzuki ts 80(bedzie swap na silnik mińska)
-Peugeot speedfight 2 "Racing 50cc tunned"
-Peugeot sv 50
-Cz 175 487
-Jawa 638-0
-Jawa 634-7 (aktualna)
Troche tego jest :D ,a było wiecej..

xepher

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 646
  • Motór nie umiera nigdy
Odp: Jawa 634 z alternatorem
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 17, 2021, 16:11:34 »

Podstawę kupujesz na Ukrainie, akurat ktoś robi listę na zakupy. Kosztuje chyba koło 30pln. Pokrywy i tak musisz przerabiac, inny zestaw nie wejdzie. Albo szukaj od żeliwa 12v, ale to ciężki temat. Tak czy inaczej za flaszkę tego nie zrobisz.
Zapisane
"Jak dwumetrowy, stu kilowy facet może jechać na motorynce?!"
CZ 350 472.4 i inne.
Nowy Sącz 793621301

Cezeta

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 56
  • Jawa 634-7
Odp: Jawa 634 z alternatorem
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 17, 2021, 16:17:41 »

Czyli zostaje pogodzić się z 6v :) i sovek założyć
Zapisane
Mam ja mam : :D
-Wsk 175 Kobuz
-Wsk 125 m06b3
-Suzuki ts 80(bedzie swap na silnik mińska)
-Peugeot speedfight 2 "Racing 50cc tunned"
-Peugeot sv 50
-Cz 175 487
-Jawa 638-0
-Jawa 634-7 (aktualna)
Troche tego jest :D ,a było wiecej..

xepher

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 646
  • Motór nie umiera nigdy
Odp: Jawa 634 z alternatorem
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 17, 2021, 16:39:11 »

Czyli zostaje pogodzić się z 6v :) i sovek założyć
Mam 6v i zyje, jedynie nocą jest słabo
Zapisane
"Jak dwumetrowy, stu kilowy facet może jechać na motorynce?!"
CZ 350 472.4 i inne.
Nowy Sącz 793621301

kuba.g6

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 211
  • Jawa 50 23p 1978 | CZ 487.0 1988 | CZ 472.5 1985
Odp: Jawa 634 z alternatorem
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 17, 2021, 16:50:14 »

Czyli zostaje pogodzić się z 6v :) i sovek założyć
Mam 6v i zyje, jedynie nocą jest słabo

Ty małą lampę masz po prostu, przy dużej jest znacznie lepiej
Zapisane
- Z mustanga ścigacza nie zrobisz. - Xepher
- Ale próbować warto :D - ja

muczos

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1785
  • Dyn dyn dyn buuuu...
Odp: Jawa 634 z alternatorem
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 17, 2021, 17:29:58 »

Miałem doczynienia chyba ze wszystkimi wariantami elektrowni w Jawach/CZ

1. Prądnica 6V 45W nigdy mi się nie popsuła, ładowała spoko, nieraz na kompletnie rozładowanym akumulatorze ją zapalałem na popych i jak już złapała to jechała. Tyle że ten motor nie posiadał kierunkowskazów.

2. Alternator 12V w Jawie 638- tutaj już nie było tej niezawodności co w starych modelach. Szczotkotrzymacz wyleciał w powietrze chyba ze 2 razy. Raz chiński, a raz jeszcze oryginalny ze starych zapasów. Przy okazji zawsze uszkadzał drucik uzwojenia wirnika. Mostek prostownoczy na dzień dobry miał urwany jeden drucik od diody, przerobiłem sztywne druty na plecionkę j jakoś jezdziło. W przypadku rozładowanego akumulatora nie dało się zapalić na popych. Na 9-diodowy nie przerabiałem, bo i tak miałem zamiar wymienić na Vape.

Przerywacze wyrzuciłem od razu i zamontowałem na tym alternatorze zapłon bezstykowy Sovek.
Jeździł fajnie, zmienne wyprzedzenie zapłonu pomagało silnikowi. Poprawiła się elastyczność. Niestety katasteofalna jakość wykonania tego zapłonu dała w kość. Kilka razy puszczały luty na płytkach drukowanych, przepalały się różne rzeczy. Trzeba było cały czas coś poprawiać.

3.Pełne Vape- chodziło dobrze. Raz tylko miałem awarię. Cewka WN się przepaliła. Wydaje mi się że zaszkodziła jej wysoka temperatura nad głowicami silnika.

Dołożyłem do tego Vape przystawkę PROGCDI, która teoretycznie umożliwiłała programowanie mapy zapłonu samemu. Jednak był to pic na wodę. Gdy sprawdziłem lampą stroboskopową to mapa zapłonu nijak nie pasowała do tej którą zaprogramowałem. Wyrzuciłem to, bo nie dawało efektów.

4. CDI na bazie części od chińskich motocyki i skuterów. Było tańsze niż Vape, a działa tak samo. Dodatkowo w razie awarii większość części da się kupić w miejscowym sklepie ze skuterkami za grosze. Chociaż do tej pory nic się nie popsuło. Mam ten zapłon w Jawie z wózkiem bocznym. Da się też odpalić silnik "do tyłu" jak się umiejętnie kopnie w kopnik. W zaprzęgu jest to wygodne.
Zapisane
Żyj tak, żebyś na stare lata mógł powiedzieć:

"Kuurła, kiedyś to było..."

Cezeta

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 56
  • Jawa 634-7
Odp: Jawa 634 z alternatorem
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 17, 2021, 17:33:01 »

Miałem doczynienia chyba ze wszystkimi wariantami elektrowni w Jawach/CZ

1. Prądnica 6V 45W nigdy mi się nie popsuła, ładowała spoko, nieraz na kompletnie rozładowanym akumulatorze ją zapalałem na popych i jak już złapała to jechała. Tyle że ten motor nie posiadał kierunkowskazów.

2. Alternator 12V w Jawie 638- tutaj już nie było tej niezawodności co w starych modelach. Szczotkotrzymacz wyleciał w powietrze chyba ze 2 razy. Raz chiński, a raz jeszcze oryginalny ze starych zapasów. Przy okazji zawsze uszkadzał drucik uzwojenia wirnika. Mostek prostownoczy na dzień dobry miał urwany jeden drucik od diody, przerobiłem sztywne druty na plecionkę j jakoś jezdziło. W przypadku rozładowanego akumulatora nie dało się zapalić na popych. Na 9-diodowy nie przerabiałem, bo i tak miałem zamiar wymienić na Vape.

Przerywacze wyrzuciłem od razu i zamontowałem na tym alternatorze zapłon bezstykowy Sovek.
Jeździł fajnie, zmienne wyprzedzenie zapłonu pomagało silnikowi. Poprawiła się elastyczność. Niestety katasteofalna jakość wykonania tego zapłonu dała w kość. Kilka razy puszczały luty na płytkach drukowanych, przepalały się różne rzeczy. Trzeba było cały czas coś poprawiać.

3.Pełne Vape- chodziło dobrze. Raz tylko miałem awarię. Cewka WN się przepaliła. Wydaje mi się że zaszkodziła jej wysoka temperatura nad głowicami silnika.

Dołożyłem do tego Vape przystawkę PROGCDI, która teoretycznie umożliwiłała programowanie mapy zapłonu samemu. Jednak był to pic na wodę. Gdy sprawdziłem lampą stroboskopową to mapa zapłonu nijak nie pasowała do tej którą zaprogramowałem. Wyrzuciłem to, bo nie dawało efektów.

4. CDI na bazie części od chińskich motocyki i skuterów. Było tańsze niż Vape, a działa tak samo. Dodatkowo w razie awarii większość części da się kupić w miejscowym sklepie ze skuterkami za grosze. Chociaż do tej pory nic się nie popsuło. Mam ten zapłon w Jawie z wózkiem bocznym. Da się też odpalić silnik "do tyłu" jak się umiejętnie kopnie w kopnik. W zaprzęgu jest to wygodne.
A do 6v polecasz sovieta montować czy nie?
Zapisane
Mam ja mam : :D
-Wsk 175 Kobuz
-Wsk 125 m06b3
-Suzuki ts 80(bedzie swap na silnik mińska)
-Peugeot speedfight 2 "Racing 50cc tunned"
-Peugeot sv 50
-Cz 175 487
-Jawa 638-0
-Jawa 634-7 (aktualna)
Troche tego jest :D ,a było wiecej..

muczacz

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1466
  • gazu gazu na wirazu
Odp: Jawa 634 z alternatorem
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 17, 2021, 17:44:03 »

Miałem doczynienia chyba ze wszystkimi wariantami elektrowni w Jawach/CZ

1. Prądnica 6V 45W nigdy mi się nie popsuła, ładowała spoko, nieraz na kompletnie rozładowanym akumulatorze ją zapalałem na popych i jak już złapała to jechała. Tyle że ten motor nie posiadał kierunkowskazów.

2. Alternator 12V w Jawie 638- tutaj już nie było tej niezawodności co w starych modelach. Szczotkotrzymacz wyleciał w powietrze chyba ze 2 razy. Raz chiński, a raz jeszcze oryginalny ze starych zapasów. Przy okazji zawsze uszkadzał drucik uzwojenia wirnika. Mostek prostownoczy na dzień dobry miał urwany jeden drucik od diody, przerobiłem sztywne druty na plecionkę j jakoś jezdziło. W przypadku rozładowanego akumulatora nie dało się zapalić na popych. Na 9-diodowy nie przerabiałem, bo i tak miałem zamiar wymienić na Vape.

Przerywacze wyrzuciłem od razu i zamontowałem na tym alternatorze zapłon bezstykowy Sovek.
Jeździł fajnie, zmienne wyprzedzenie zapłonu pomagało silnikowi. Poprawiła się elastyczność. Niestety katasteofalna jakość wykonania tego zapłonu dała w kość. Kilka razy puszczały luty na płytkach drukowanych, przepalały się różne rzeczy. Trzeba było cały czas coś poprawiać.

3.Pełne Vape- chodziło dobrze. Raz tylko miałem awarię. Cewka WN się przepaliła. Wydaje mi się że zaszkodziła jej wysoka temperatura nad głowicami silnika.

Dołożyłem do tego Vape przystawkę PROGCDI, która teoretycznie umożliwiłała programowanie mapy zapłonu samemu. Jednak był to pic na wodę. Gdy sprawdziłem lampą stroboskopową to mapa zapłonu nijak nie pasowała do tej którą zaprogramowałem. Wyrzuciłem to, bo nie dawało efektów.

4. CDI na bazie części od chińskich motocyki i skuterów. Było tańsze niż Vape, a działa tak samo. Dodatkowo w razie awarii większość części da się kupić w miejscowym sklepie ze skuterkami za grosze. Chociaż do tej pory nic się nie popsuło. Mam ten zapłon w Jawie z wózkiem bocznym. Da się też odpalić silnik "do tyłu" jak się umiejętnie kopnie w kopnik. W zaprzęgu jest to wygodne.
A do 6v polecasz sovieta montować czy nie?


patrz punkt 2 akapit 2
Zapisane
Jawa TS 350 638-1 z wozem
traktorek Sam z silnikiem cz 175 rok budowy nieznany
cz 175 typ 450 rok budowy 1961 kolor wiśniowy stan zabytkowy

muczos

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1785
  • Dyn dyn dyn buuuu...
Odp: Jawa 634 z alternatorem
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 17, 2021, 17:55:45 »

Miałem doczynienia z ruską elektroniką w ciągnikach MTZ i Ładach. Jakość wykonania katastrofalna. Jeśli coś sowieckiej produkcji to jedynie sprzed 1980 roku, bo wtedy to się jeszcze jakoś trzymało kupy. Ale używek u nas nie dostaniesz, a współczesne wyroby to straszna kicha. Jeszcze gorsze niż chińskie.
« Ostatnia zmiana: Marzec 17, 2021, 17:57:34 wysłana przez muczos »
Zapisane
Żyj tak, żebyś na stare lata mógł powiedzieć:

"Kuurła, kiedyś to było..."

Ez57

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 91
  • Jawa 350 TS 638.1
Odp: Jawa 634 z alternatorem
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 17, 2021, 18:19:08 »

muczos ja swoją 638.5 odpalałem na pych (porządny, w 2 osoby) bez akumulatora (zaraz po kupnie nie miała aku) i zapalała także z wyczerpanym aku na popych też powinna zapalić. ;)
Zapisane

muczos

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1785
  • Dyn dyn dyn buuuu...
Odp: Jawa 634 z alternatorem
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 17, 2021, 18:30:37 »

Jak się dobrze rozpędzisz to może ruszyć. Mi się nie udało samemu rozpędzić na tyle. Ale układ 9-diodowy dużo łatwiej odpala. MZ-ka która ma już fabrycznie układ 9D zapala na popych lekko.
Zapisane
Żyj tak, żebyś na stare lata mógł powiedzieć:

"Kuurła, kiedyś to było..."

125AREK

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 99
  • jawa 634 i typ 23 cz 472.6 wsk m06b1 , 3x romet
Odp: Jawa 634 z alternatorem
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 17, 2021, 22:09:55 »

zamontuj układ zapłonowy na podzespołach vw golfa , świetne części i nie drogie.
Zapisane

Cezeta

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 56
  • Jawa 634-7
Odp: Jawa 634 z alternatorem
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 17, 2021, 22:47:15 »

zamontuj układ zapłonowy na podzespołach vw golfa , świetne części i nie drogie.
do 6v? Opiszesz mi te operacje?
Zapisane
Mam ja mam : :D
-Wsk 175 Kobuz
-Wsk 125 m06b3
-Suzuki ts 80(bedzie swap na silnik mińska)
-Peugeot speedfight 2 "Racing 50cc tunned"
-Peugeot sv 50
-Cz 175 487
-Jawa 638-0
-Jawa 634-7 (aktualna)
Troche tego jest :D ,a było wiecej..

xepher

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 646
  • Motór nie umiera nigdy
Odp: Jawa 634 z alternatorem
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 18, 2021, 08:02:58 »

Idziesz na szrot, znajdujesz golfa cwaj w benzynie, wyciągasz moduł zaplonowy i aparat. Modul możesz kupić nowy. Z aparatu wyjmujesz czujnik, robisz podstawke i smigło, spinasz wszystko. A i cewke z CC. Wydałes koło 1oo nie liczac podstawi i śmigła. Do 4,5v odpalasz moto, sprawdzone na padnietym Aku w mojej Jawie. Arek125 czas zrobić dokładny opis ze zdjęciami.
Zapisane
"Jak dwumetrowy, stu kilowy facet może jechać na motorynce?!"
CZ 350 472.4 i inne.
Nowy Sącz 793621301

Cezeta

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 56
  • Jawa 634-7
Odp: Jawa 634 z alternatorem
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 18, 2021, 08:32:11 »

Ale to jest na 12v,a ja mam 6v
« Ostatnia zmiana: Marzec 18, 2021, 09:16:52 wysłana przez Cezeta »
Zapisane
Mam ja mam : :D
-Wsk 175 Kobuz
-Wsk 125 m06b3
-Suzuki ts 80(bedzie swap na silnik mińska)
-Peugeot speedfight 2 "Racing 50cc tunned"
-Peugeot sv 50
-Cz 175 487
-Jawa 638-0
-Jawa 634-7 (aktualna)
Troche tego jest :D ,a było wiecej..

xepher

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 646
  • Motór nie umiera nigdy
Odp: Jawa 634 z alternatorem
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 18, 2021, 09:28:43 »

W 634 zapłon działa, startuje z 4.4v. Jak ci mało woltów może zastosować przetwornice stepup. Mamy już 3 zapłony i wszystkie dzialaja.
« Ostatnia zmiana: Marzec 18, 2021, 09:30:44 wysłana przez xepher »
Zapisane
"Jak dwumetrowy, stu kilowy facet może jechać na motorynce?!"
CZ 350 472.4 i inne.
Nowy Sącz 793621301

Bison

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 926
Odp: Jawa 634 z alternatorem
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 18, 2021, 09:41:31 »

To namieszaliście koledze z tematem równo  ;D  a mnie się widzi że on zbyt wiele pojęcia o zapłonie i elektryce to raczej nie ma. Już widzę jak z tych porad coś działającego zmontuje  ;)  sory, oczywiście to nie żadna kpina, tylko takie luźne moje spostrzeżenie.
Zapisane
CZ 350 typ 472.5 - 1985
Ford Orion 1,6 D - 1985
IŻ 350  Planeta 5 - 1991
VW Golf 1,3 CL - 1991
Peugeot 405 1,6 GL - 1993
Hyundai Accent  1,5 GL - 1995
Honda ST 1100 - 2001
Royal Enfield Bullet 500 - 2007

xepher

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 646
  • Motór nie umiera nigdy
Odp: Jawa 634 z alternatorem
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 18, 2021, 09:54:22 »

To namieszaliście koledze z tematem równo  ;D  a mnie się widzi że on zbyt wiele pojęcia o zapłonie i elektryce to raczej nie ma. Już widzę jak z tych porad coś działającego zmontuje  ;)  sory, oczywiście to nie żadna kpina, tylko takie luźne moje spostrzeżenie.
Dlatego Arek musi zrobić fotorelację że schematami
Zapisane
"Jak dwumetrowy, stu kilowy facet może jechać na motorynce?!"
CZ 350 472.4 i inne.
Nowy Sącz 793621301

Cezeta

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 56
  • Jawa 634-7
Odp: Jawa 634 z alternatorem
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 18, 2021, 10:18:40 »

To namieszaliście koledze z tematem równo  ;D  a mnie się widzi że on zbyt wiele pojęcia o zapłonie i elektryce to raczej nie ma. Już widzę jak z tych porad coś działającego zmontuje  ;)  sory, oczywiście to nie żadna kpina, tylko takie luźne moje spostrzeżenie.
Coś tam kumam ,nie trzymali mnie w kapuście :D Tylko nie znam tych rozwiązań ,a nawet o nich nie słyszałem ,bo nigdy nie przerabiałem zapłonu. Zostałbym chcetnie przy 6v jeżeli dało by sie ogarnąc ,że bedzie bez awaryjne i voltów nie zabraknie
Zapisane
Mam ja mam : :D
-Wsk 175 Kobuz
-Wsk 125 m06b3
-Suzuki ts 80(bedzie swap na silnik mińska)
-Peugeot speedfight 2 "Racing 50cc tunned"
-Peugeot sv 50
-Cz 175 487
-Jawa 638-0
-Jawa 634-7 (aktualna)
Troche tego jest :D ,a było wiecej..

Tomaszek

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 129
  • Silnik, dwa koła i mina wesoła
Odp: Jawa 634 z alternatorem
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 18, 2021, 10:18:52 »

To namieszaliście koledze z tematem równo  ;D  a mnie się widzi że on zbyt wiele pojęcia o zapłonie i elektryce to raczej nie ma. Już widzę jak z tych porad coś działającego zmontuje  ;)  sory, oczywiście to nie żadna kpina, tylko takie luźne moje spostrzeżenie.
Dlatego Arek musi zrobić fotorelację że schematami
Popieram, swego czasu też interesowalem się tematem bo na forum parę osób to miało, ale jak Bison pisze wyczytać i zrobić to co innego jak ktoś to zrobi i opiszę. Jestem za.
Zapisane

azbescik2

  • Klubowicz
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1158
  • w moich rękach od 99 r
Odp: Jawa 634 z alternatorem
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 18, 2021, 11:08:57 »

A tak z ciekawości co kolego chcesz uzyskać stosując zapłon bezstykowy jakie masz oczekiwania od tego zapłonu
Zapisane
    Status GG

Cezeta

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 56
  • Jawa 634-7
Odp: Jawa 634 z alternatorem
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 18, 2021, 11:29:29 »

Chce uzyskac troche wiecej bezawaryjnosci. Eliminując przerywacze jedno z głowy. I Iskra bedzie wydajniejsza myśle i bardziej wykorzystany prąd którego tam i tak mało :)
Zapisane
Mam ja mam : :D
-Wsk 175 Kobuz
-Wsk 125 m06b3
-Suzuki ts 80(bedzie swap na silnik mińska)
-Peugeot speedfight 2 "Racing 50cc tunned"
-Peugeot sv 50
-Cz 175 487
-Jawa 638-0
-Jawa 634-7 (aktualna)
Troche tego jest :D ,a było wiecej..
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
14 Odpowiedzi
11749 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Październik 24, 2012, 18:48:36
wysłana przez motomaciey
5 Odpowiedzi
3352 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Maj 02, 2012, 21:13:54
wysłana przez zlotaraczka92
2 Odpowiedzi
4972 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Luty 22, 2015, 07:46:02
wysłana przez gustaw
197 Odpowiedzi
87018 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Marzec 31, 2020, 17:09:23
wysłana przez sebatoja
2 Odpowiedzi
1992 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Czerwiec 28, 2019, 11:24:49
wysłana przez Misiek89gdz