Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Marzec 29, 2024, 08:57:20
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  
Strony: 1 ... 6 7 [8]   Do dołu

Autor Wątek: Jazda ekstremalna : Jawa na autostradzie/Jawa w górach  (Przeczytany 87018 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dragon on the Blue Sky

  • Tańczący z dwusuwami
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1044
  • Jawa 350 TS '88+Velorex 562, Ogar 200 '88
    • www.Greg92.pl
Odp: Jazda ekstremalna : Jawa na autostradzie/Jawa w górach
« Odpowiedź #175 dnia: Listopad 22, 2016, 15:24:42 »

tak, to ten. Przy jawach świruje, ale wrzątek, temperaturę mojego ciała jak i inne takie "domowe testy" zdaje. Chciałbym dodać, że ja ten termometr w głowicę wkładałem jak najbliżej tulei cylindra, ale podczas jazdy był on chłodzony powietrzem. Na postoju gwałtownie rosła temperatura i przykładowo w Jawce 50tce już po chwili przekroczyło 120 stopni
Zapisane
Poszukuje przyczepki Pav oraz zamka siedzenia do Velorexa 562
"Klasyk jest jak pies... Kiedyś zdechnie" J. Clarkson

muczos

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1785
  • Dyn dyn dyn buuuu...
Odp: Jazda ekstremalna : Jawa na autostradzie/Jawa w górach
« Odpowiedź #176 dnia: Listopad 22, 2016, 16:19:02 »

Dragon coś słabo jechałeś. Raz z Maliniastym zrobiliśmy Jawami taki przemiał na autostradzie że chłop sobie poparzył rękę gdy tylko dotknął gaźnika. A co się działo pod delkem alternatora to wolałbym nie wiedzieć :)

A tak na serio to temperatura otoczenia nie ma aż tak dużego wpływu na temp silnika.

Czy pałowanie Jawą z prędkościami 120-130 nad morze w upalne lato to nie dostateczny powód do zastanowienia się nad temperaturą w altku? Szybciej jechać nie mogłem, bo się w zakręty nie mieściłem:P






Po pierwsze ile masz nad morze? Ode mnie jest ok 600km, więc jadąc trasami A4 i S3 można faktycznie dobrze zagrzać Jawę :)


Tak jak ty mówisz to ja jeżdżę w sezonie letnim co tydzień na trasie Międzylesie-Opole (ok. 150km w jedną stronę)
Czyli maneta opór, ale czasami trzeba zwolnić, bo teren zabudowany itp. itd. Uwierz mi że nawet cisnąc ile fabryka dała nie da rady tak zagrzać silnika jak na autostradzie.
« Ostatnia zmiana: Listopad 22, 2016, 16:30:08 wysłana przez muczos »
Zapisane
Żyj tak, żebyś na stare lata mógł powiedzieć:

"Kuurła, kiedyś to było..."

Dragon on the Blue Sky

  • Tańczący z dwusuwami
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1044
  • Jawa 350 TS '88+Velorex 562, Ogar 200 '88
    • www.Greg92.pl
Odp: Jazda ekstremalna : Jawa na autostradzie/Jawa w górach
« Odpowiedź #177 dnia: Listopad 22, 2016, 22:30:12 »

No dobrze. Jestem zaskoczony po prostu osiąganymi temperaturami, gdyż nigdy mi się tak nie zdarzyło:)
Zapisane
Poszukuje przyczepki Pav oraz zamka siedzenia do Velorexa 562
"Klasyk jest jak pies... Kiedyś zdechnie" J. Clarkson

Yabaman

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1095
  • 638.1+562.10; 362 Californian; ETZ251 SW x 3
Odp: Jazda ekstremalna : Jawa na autostradzie/Jawa w górach
« Odpowiedź #178 dnia: Listopad 23, 2016, 02:24:27 »

Dla zainteresowanych wycialem i podaje pierwsze 15 minut nagrania z kamery pokladowej (odpowiada ono pierwszym 15 minutom na wykresie temperatury). Do autostrady dojezdzam w tempie dosc emeryckim ale przy wjezdzie na nia alternator juz osiagnal temperature 100C. Pozniej niewiele widac od wibracji ale na oslode jest muza odpowiednia do ganiania po autostradzie.
W korkach temperatura na wykresie spada, jej szybki wzrost nastepuje na podjazdach lub przy ostrym pogonieniu. Ostatnie kilkadziesiat minut to juz przejazd przez ulice Tokio.
Zaleta Jawy jest duzy bak - przez 5 godzin bez przerwy jechala i jeszcze zostalo jej kilka litrow. Po drodze minalem na poboczu chyba 4 motory ktore stanely ze wzgledu na brak paliwa (moze ich jezdzcy po prostu nie zatankowali odpowiedniej jego ilosci przed wyjazdem).
https://www.youtube.com/watch?v=gk8MttWJkIc

holger RIP

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2416
  • Jawa 639/634
Odp: Jazda ekstremalna : Jawa na autostradzie/Jawa w górach
« Odpowiedź #179 dnia: Listopad 23, 2016, 11:08:42 »

Ciekawy film,choć przy szybszej jeździe dosyć drżący  :D,nie zmienia to faktu że podobają mi się Twoje testy i próby, i wnoszą  bardzo dużo w poszerzenie wiedzy"knedlowej".Czekam na modyfikację palca rozdzielacza Vape,jeśli przyniesie to poprawę pracy zapłonu,sam chętnie skorzystam  :)

Dragon on the Blue Sky

  • Tańczący z dwusuwami
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1044
  • Jawa 350 TS '88+Velorex 562, Ogar 200 '88
    • www.Greg92.pl
Odp: Jazda ekstremalna : Jawa na autostradzie/Jawa w górach
« Odpowiedź #180 dnia: Listopad 23, 2016, 17:32:05 »

W nowym sezonie sprawdzę temperaturę altka. Zawsze sądziłem, że ma te 60,góra 80 stopni, ale nie pomyślałbym o ponad 100 stopniach:)
Zapisane
Poszukuje przyczepki Pav oraz zamka siedzenia do Velorexa 562
"Klasyk jest jak pies... Kiedyś zdechnie" J. Clarkson

yuzik

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 143
  • cz 175/450, jawa 350/638
Odp: Jazda ekstremalna : Jawa na autostradzie/Jawa w górach
« Odpowiedź #181 dnia: Listopad 23, 2016, 18:41:50 »

To w sumie mogłoby tłumaczyć problemy ze szczotkotrzymaczami z dalekiego wschodu:)
Zapisane

Yabaman

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1095
  • 638.1+562.10; 362 Californian; ETZ251 SW x 3
Odp: Jazda ekstremalna : Jawa na autostradzie/Jawa w górach
« Odpowiedź #182 dnia: Listopad 24, 2016, 03:34:50 »

Gdyby ktos chcial dokladniej przetrawic kwiestie rozgrzewania sie silnika w czasie jazdy to niech zerknie na ponizszy wykres - jest to "rozciągniety" zapis pierwszych 30 minut. Temperatura zaczyna rosnąc od uruchomienia silnika i jesli ktos bardzo chce to z zegarkiem w reku moze ustalic w jakich warunkach jazdy ten przyrost jest najwiekszy.
W nowym sezonie sprawdzę temperaturę altka. Zawsze sądziłem, że ma te 60,góra 80 stopni, ale nie pomyślałbym o ponad 100 stopniach:)
Dragon, do pomiaru temperatury silnika trzeba stosowac odpowiednie czujniki tak, aby byly one jak najbardziej "wewnątrz" elementu, ktorego temperature mają wyczuwac. Jesli czujnik dotyka tylko swoim fragmentem elementu silnika a wokol niego hula wiatr to pomiar bedzie zafalszowany. Rozpowszechnione chinskie czujniki z termoparą w metalowej rurce sa generalnie do pomiaru temperatury cieczy w ktorej są calkowicie zanurzone - dobre są do silnika chlodzonego cieczą albo do akwarium. Do silnika motocyklowego chlodzonego powietrzem bardziej nadają sie termopary niczym nie osloniete bo ich koniec mozna wetknąc i czyms docisnąc tak aby wiatr im nie przeszkadzal.

STÓWA

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 776
  • Ile to już lat ?
Odp: Jazda ekstremalna : Jawa na autostradzie/Jawa w górach
« Odpowiedź #183 dnia: Listopad 24, 2016, 07:19:36 »

Na wykresie widać że do pewnego momentu temperatura wzrasta prawie identycznie dla obu cylindrów.Później następuje ucieczka lewego cylindra,może powodem tego jest wózek boczny ?
Zapisane

Yabaman

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1095
  • 638.1+562.10; 362 Californian; ETZ251 SW x 3
Odp: Jazda ekstremalna : Jawa na autostradzie/Jawa w górach
« Odpowiedź #184 dnia: Listopad 24, 2016, 07:41:07 »

Na wykresie widać że do pewnego momentu temperatura wzrasta prawie identycznie dla obu cylindrów.Później następuje ucieczka lewego cylindra,może powodem tego jest wózek boczny ?
Tego wlasnie nie wiem ale woz podejrzewam. Po zamianie termopar pod swiecami ta z lewej strony nadal mierzy wyzsza temperature. A jesli zalozyc je pod jedna swiece to temperatury sie nie rozchodza.
Moze to od wczesniejszego zaplonu? Bede mial pewnosc jak na obu garach bedzie identyczne wyprzedzenie.

Dragon on the Blue Sky

  • Tańczący z dwusuwami
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1044
  • Jawa 350 TS '88+Velorex 562, Ogar 200 '88
    • www.Greg92.pl
Odp: Jazda ekstremalna : Jawa na autostradzie/Jawa w górach
« Odpowiedź #185 dnia: Listopad 24, 2016, 10:26:55 »

Yabaman - o termoparach już wiem. Ale taki chinski w altku zda egzamin,bo jak wspomniales tam wiatr nie hula:-)

Dziwne,ze z lewej strony masz wyższą temperautre. Tam w teorii powinno być troszke zimnej z uwagi na olej przekladniowy,który chłodzi lewą scianke komory korbowej
Zapisane
Poszukuje przyczepki Pav oraz zamka siedzenia do Velorexa 562
"Klasyk jest jak pies... Kiedyś zdechnie" J. Clarkson

Yabaman

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1095
  • 638.1+562.10; 362 Californian; ETZ251 SW x 3
Odp: Jazda ekstremalna : Jawa na autostradzie/Jawa w górach
« Odpowiedź #186 dnia: Listopad 24, 2016, 11:04:13 »

Yabaman - o termoparach już wiem. Ale taki chinski w altku zda egzamin,bo jak wspomniales tam wiatr nie hula:-)
Nie zda egzaminu bo wiekszoscia swojej powierzchni bedzie mierzyl temperature powietrza otaczajacego alternator. A jest ona na pewno nizsza i inny jest tez wspolczynnik wnikania ciepla z powietrza do metalu. I znow bedzie, ze w twojej Jawie jest duzo nizsza temperatura.
Poczytaj gdzies o przeplywie ciepla oraz o pomiarach temperatury i nie rozmydlaj watku.
Przepraszam za szorstkosc wypowiedzi ale czasem tak trzeba aby wyprowadzic kogos z bledu.

muczos

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1785
  • Dyn dyn dyn buuuu...
Odp: Jazda ekstremalna : Jawa na autostradzie/Jawa w górach
« Odpowiedź #187 dnia: Listopad 24, 2016, 11:24:05 »

Jako ciekawostkę dodam że MZ ES 250/0 ma prądnicę chlodzoną powietrzem.
Nie wiem jak w ES 250/1, ale w Trophy już tego nie było.
Powietrze wpada do komory prądnicy przez otwory w karterze pod prądnicą i jest wysysane przez dość gruby wężyk do airboxu.
Zapisane
Żyj tak, żebyś na stare lata mógł powiedzieć:

"Kuurła, kiedyś to było..."

Dragon on the Blue Sky

  • Tańczący z dwusuwami
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1044
  • Jawa 350 TS '88+Velorex 562, Ogar 200 '88
    • www.Greg92.pl
Odp: Jazda ekstremalna : Jawa na autostradzie/Jawa w górach
« Odpowiedź #188 dnia: Listopad 24, 2016, 13:22:06 »

Nie zda egzaminu bo wiekszoscia swojej powierzchni bedzie mierzyl temperature powietrza otaczajacego alternator. A jest ona na pewno nizsza i inny jest tez wspolczynnik wnikania ciepla z powietrza do metalu.

Wsadzić pod alternator nie zaszkodzi. Przecież nic tym czujnikiem nie uszkodzę..... Jak czujnik wskaże podobne wartości to się nadaje do takich pomiarów, a jak nie to zostawię go do mierzenia temperatury w garażu i tyle:)
Zapisane
Poszukuje przyczepki Pav oraz zamka siedzenia do Velorexa 562
"Klasyk jest jak pies... Kiedyś zdechnie" J. Clarkson

Yabaman

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1095
  • 638.1+562.10; 362 Californian; ETZ251 SW x 3
Odp: Jazda ekstremalna : Jawa na autostradzie/Jawa w górach
« Odpowiedź #189 dnia: Listopad 06, 2017, 09:25:05 »

Znowu poganialem zaprzegiem po autostradzie i pomierzylem temperatury osiagane przez silnik. Trasa ta sama co poprzednio ale tym razem przejechana po wyrownaniu wyprzedzenia zaplonu (Vape Z04) w obu cylindrach. Po lewej stronie nastapila zmiana z 3.20 mm na 3.05, po prawej z 3.08 na 3.05 (jak to zostalo wyrownane napisze w dziale "Usprawnienia").
Jechalem w podobnym stylu co poprzednio ale po opoznieniu zaplonu osiagane temperatury sa troche nizsze. Jednak lewy cylinder nadal bardziej sie grzeje i przyczyna tego nie jest "cien aerodynamiczny" od umocowanego z lewej strony wozka bocznego. Na dlugich zjazdach roznica temperatur pod swiecami zmniejszala sie praktycznie do zera (dobry przyklad widac na wykresie z 4 listopada, of 110 do 120 minuty) pomimo ze szybkosc przekraczala 120km/h i moznaby sie spodziewac wplywu wozka (na taki wplyw moze ewentualnie wskazywac wyzsza temperatura na zebrach lewej glowicy, ktora dostaje mniej wiatru). Gdy trzeba bylo jechac pod gore lewy cylinder dostawal spalania stukowego a jego temperatura szybko "rozjezdzala sie" z ta mierzona pod prawa swieca (specjalnie nie zakladalem tym razem sluchawek do kasku aby to stukanie wylapac).
Przy spokojniejszej jezdzie (mniej wiecej do 160C) temperatury po obu stronach sa praktycznie jednakowe.
Dlaczego spalanie stukowe pojawia sie tylko z lewej strony jeszcze nie wiem. Uprzednie jazdy na benzynie wysokooktanowej i na zimniejszych swiecach go nie eliminowaly ale bylo chyba troche lepiej. Moze z lewej strony jest mniejsza objetosc komory spalania i dlatego silnik sie tak zachowuje? Trzeba bedzie te objetosci zmierzyc i porownac. A jak uda mi sie pewnie zamontowac stetoskop przytkniety do glowicy to nastepnym razem sprobuje bezposrednio nagrac spalanie stukowe w Jawie.

Dragon on the Blue Sky

  • Tańczący z dwusuwami
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1044
  • Jawa 350 TS '88+Velorex 562, Ogar 200 '88
    • www.Greg92.pl
Odp: Jazda ekstremalna : Jawa na autostradzie/Jawa w górach
« Odpowiedź #190 dnia: Listopad 06, 2017, 09:58:59 »

Powiem ci szczerze, że u mnie zawsze stukowe lub dopalenie za bogatej mieszanki następuje najpierw na lewym garze jeśli coś nie tak. Zamiana głowic nic nie daje. Świec również. Jeśli coś ustawie źle zawsze lewy gar mnie o tym powiadomi. Jeśli coś jest konkretnie źle ustawione niedomahają oba gary. Podejrzewam,że tuleja pod altkiem nie jest idealnie szczelna i zawsze coś tam lewego delikatnie zassie.

Druga sprawa - 120 km/h z wózkiem bocznym? Nie masz ograniczeń zakładając wózek?
Zapisane
Poszukuje przyczepki Pav oraz zamka siedzenia do Velorexa 562
"Klasyk jest jak pies... Kiedyś zdechnie" J. Clarkson

Yabaman

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1095
  • 638.1+562.10; 362 Californian; ETZ251 SW x 3
Odp: Jazda ekstremalna : Jawa na autostradzie/Jawa w górach
« Odpowiedź #191 dnia: Listopad 06, 2017, 10:04:03 »

Powiem ci szczerze, że u mnie zawsze stukowe lub dopalenie za bogatej mieszanki następuje najpierw na lewym garze jeśli coś nie tak. Zamiana głowic nic nie daje. Świec również. Jeśli coś ustawie źle zawsze lewy gar mnie o tym powiadomi. Jeśli coś jest konkretnie źle ustawione niedomahają oba gary. Podejrzewam,że tuleja pod altkiem nie jest idealnie szczelna i zawsze coś tam lewego delikatnie zassie.

Druga sprawa - 120 km/h z wózkiem bocznym? Nie masz ograniczeń zakładając wózek?
Alternator w 638 jest z prawej strony wiec przedmuchy przez nieszczelnosci jego tulei mozna u mnie wykluczyc.
120 km/h z wozkiem to duzo (zwlaszcza z 15z) ale najwyzsza predkosc jaka wskazal mi GPS to 128km/h. Licznik wtedy za bardzo skacze i nie jest zbyt wiarygodny.

Dragon on the Blue Sky

  • Tańczący z dwusuwami
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1044
  • Jawa 350 TS '88+Velorex 562, Ogar 200 '88
    • www.Greg92.pl
Odp: Jazda ekstremalna : Jawa na autostradzie/Jawa w górach
« Odpowiedź #192 dnia: Listopad 06, 2017, 11:35:50 »

Wiem,że altek w 638 jest pod prawą pokrywą. Jedyną różnicą jest właśnie uszczelnienie pomiędzy garami(no i fakt chłodzenia ścianki korbowej lewego gara olejem ze skrzynki). Nic innego mi do głowy nie przychodzi, ale mniejsza o to.

Pytanie odnośnie prędkości mnie zdziwiło pod względem prawnym. Dopuszcza się jazdę z takimi prędkościami? Zarówno prawnie jak i pod względem konstrukcyjnym?
Zapisane
Poszukuje przyczepki Pav oraz zamka siedzenia do Velorexa 562
"Klasyk jest jak pies... Kiedyś zdechnie" J. Clarkson

Yabaman

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1095
  • 638.1+562.10; 362 Californian; ETZ251 SW x 3
Odp: Jazda ekstremalna : Jawa na autostradzie/Jawa w górach
« Odpowiedź #193 dnia: Listopad 07, 2017, 06:57:18 »

Pytanie odnośnie prędkości mnie zdziwiło pod względem prawnym. Dopuszcza się jazdę z takimi prędkościami? Zarówno prawnie jak i pod względem konstrukcyjnym?
Dopuszczalna predkosc na autostradzie to 100km/h wiec jadac szybciej narazam sie na mandat (jak nie stwarza sie zagrozenia to na 10km/h wiecej policja nie zwraca uwagi chociaz moze to zrobic). A konstrukcyjnie ograniczen nie ma - ograniczenia predkosci na japonskich autostradach nie maja wplywu na konstrukcje i osiagi motocykli, zwlaszcza tych wiekszych.
Motocykle o pojemnosci silnika do 125ccm nie moga jezdzic po tutejszych autostradach.

Yabaman

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1095
  • 638.1+562.10; 362 Californian; ETZ251 SW x 3
Odp: Jazda ekstremalna : Jawa na autostradzie/Jawa w górach
« Odpowiedź #194 dnia: Marzec 31, 2020, 16:22:13 »

W wątku "Co dzisiaj zrobiłeś dla Knedla" pojawił sie temat dysz do gaznika PWK 30 stosowanego w Jawie 638 z wozem:
W dokladnie takim samym  gazniku (chinski PWK 30 z powerjetem), polaczonym rura 50mm z airboxem typu 640 z “lejkiem” wewnatrz, najlepiej spisywaly sie w moim zaprzegu dysze 35/145 latem i 40/148 zima. Na autostradzie moglaby byc jeszcze troche wieksza dysza glowna ale nie bylo okazji tego sprawdzic.
Wyprzedzenie zaplonu z tymi dyszami bylo rzedu 3.0-3.1mm przed zz. Przy mniejszym niewykluczone, ze motor bedzie lal z tlumikow ale tego tez nie sprawdzalem.

Dzięki. Sprawdzę taką konfigurację.
Prywatnie kilka osob tez o to pytało więc pozwolę sobie zapodać filmik z autostradowego kozaczenia przy ktorym chwilowo zatarłem silnik. Było to chyba w listopadzie 2015 roku, jechałem wtedy z gaznikiem PWK 30 z dyszą głowną o rozmiarze 140. Był zacier (1:59) i dlatego twierdzę, ze większe dysze bardziej nadają się do takiej jazdy.
Jawa jechala  dziarsko ale zastrajkowala gdy staralem “przykleic sie” do cysterny, ktora wlasnie mnie wyprzedzila. Na szczescie na wcisnietym sprzegle udalo sie ewakuowac na pobocze.
Naśladowanie jest bardzo niewskazane ;) .
https://www.youtube.com/watch?v=GXTgjlYHUZU

sebatoja

  • fizykkk
  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 152
  • Jawa 250 353 1958r
Odp: Jazda ekstremalna : Jawa na autostradzie/Jawa w górach
« Odpowiedź #195 dnia: Marzec 31, 2020, 17:03:46 »

Yabaman, a sprawdziłeś charakterystykę tych detektorów? Może nie są identyczne. A może zrobiłeś dwa zestawy pomiarów z zamienionymi detektorami? Tak tylko się pytam, zboczenie zawodowe...
Zapisane
Pozdrawiam. Seba
Jawa&Kawa
Moja Jadwiga rocznik 1958
Kawasaki Zephyr 750 2000r
Jawa 250 60r "Złomek"
Jawa 354 56r

Yabaman

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1095
  • 638.1+562.10; 362 Californian; ETZ251 SW x 3
Odp: Jazda ekstremalna : Jawa na autostradzie/Jawa w górach
« Odpowiedź #196 dnia: Marzec 31, 2020, 17:06:50 »

O jakie detektory chodzi?
Jesli te detektory to termopary to melduje poslusznie, ze zamieniane miejscami albo wymieniane na inne zawsze wskazywaly wyzsza temperature z lewej strony. Po zamocowaniu ich na jednej swiecy ich wskazania nie roznia sie.

sebatoja

  • fizykkk
  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 152
  • Jawa 250 353 1958r
Odp: Jazda ekstremalna : Jawa na autostradzie/Jawa w górach
« Odpowiedź #197 dnia: Marzec 31, 2020, 17:09:23 »

O jakie detektory chodzi?
Temperatury.
Zapisane
Pozdrawiam. Seba
Jawa&Kawa
Moja Jadwiga rocznik 1958
Kawasaki Zephyr 750 2000r
Jawa 250 60r "Złomek"
Jawa 354 56r
Strony: 1 ... 6 7 [8]   Do góry
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
Jazda Próbna po remoncie :)

Zaczęty przez £opian Mechanika

5 Odpowiedzi
4111 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Kwiecień 26, 2008, 11:14:44
wysłana przez £opian
121 Odpowiedzi
38662 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Listopad 17, 2011, 23:10:03
wysłana przez Maliniasty
2 Odpowiedzi
3023 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Styczeń 18, 2013, 15:48:21
wysłana przez Deejf
5 Odpowiedzi
3435 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Maj 04, 2013, 08:18:04
wysłana przez j@wa
12 Odpowiedzi
8153 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Sierpień 05, 2013, 12:15:05
wysłana przez Rozztocz