Wujo są i relacje a czy szczegółowe?
ostatnio zabrałem się za weryfikację części silnika i tak skrzynia jest 12 T na wałku głównym i pośrednim co za tym idzie wałek zdawczy ma większą średnicę zewnętrzną tryba czyli 53,4mm w skrzyniach z wałkami 13T wałek zdawczy ma średnicę zewnętrzną tryba 52mm , swoją drogą dawno w moich łapach takiej skrzyni nie miałem , jeden tryb 16 T był w stanie agonalnym co pokazałem na zdjęciu , reszta skrzyni jest w stanie dobrym i już kompletnym
. Wał też nie miał lekko po Ukraińskiej regeneracji co widać na zdjęciu jakie dałem
nie chciało wejść to gnietli brutalnie czego ślady pozostały na przeciwwadze, niestety jeden czop nie poszedł równo i wystrugał jedną przeciwwagę na którą aktualnie czekam
korby też do wymiany, kupiłem Dulles no i tu też jest problem bo pierścienie dystansowe stopy korby jakie wchodzą w skład tej korby raz że mają 0,5mm a oryginał 1mm , druga sprawa oryginalne są stalowe a te jakie są sprzedawane z korbą są miedziane
no ale dałem radę i w końcu znalazłem odpowiednie pierścienie dystansowe co prawda średnica otworu powinna mieć 22mm a te maja 20mm ale to już nie problem , materiałowo i reszta wymiarów jest taka jaka powinna
https://allegro.pl/oferta/pierscien-oporowy-as2035-ina-20x35x1-14661718479 pomału zabieram się też do pasowania klocka do karterów
. Zapomniałem jeszcze napisać o cylindrach , tak ktoś splanował tuleje że cylindry poszły w kosz , tłok aż prasował uszczelkę pod głowicą w komorze spalania
.