Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Maja 17, 2024, 12:02:53
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: Jawa 350 ts Problem z zapłonem  (Przeczytany 2183 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

orzech1010

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 8
  • Jawa 350 Ts
Jawa 350 ts Problem z zapłonem
« dnia: Marca 04, 2015, 22:21:56 »

A więc tak :


Ustawiam prawy tłok w GMP , górny przerywacz szczelinomierzem na 0,3mm ( 0,4 nie przechodzi) , później lewy do GMP i dolny przerywacz na 0,3 . Wracaam do GMP prawego , cofam tłok do dołu 2,7 mm ( śrubką na krzywce w lewo). Próbując metodą na żaróweczkę (jeden kabel do platynki drugi do masy) cały czas się świeci ,(multimetrem obwód otwatry ) . W tym momencie przekręcając płytką  prawo,lewo brak reakcji ( jakby było za mało regulacji ) i tak jest analogicznie również w przypadku drugiego cylindra . Płytka jest nowa , platynki ( kowadełka ) dwa nowe komplety różnych firm , krzywka z drugiej jawy  przekładana i brak efektu. Co morze dolegać albo co źle robię ?


Dodam że ustawiając zapłon w sposób -  świece na głowicę , tłok w gmp i regulując przerwą tak aby w tym momencie przeskoczyła iskra na elektrodach świecy .Wkręcam ją i motocykl pali z kopa .
Zapisane
    Status GG

Bimberpołudnie

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 781
Odp: Jawa 350 ts Problem z zapłonem
« Odpowiedź #1 dnia: Marca 04, 2015, 22:32:45 »

Mi to wygląda na zużyte ślizgi przerywaczy albo krzywkę.
Zapisane

orzech1010

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 8
  • Jawa 350 Ts
Odp: Jawa 350 ts Problem z zapłonem
« Odpowiedź #2 dnia: Marca 05, 2015, 15:03:46 »

No mi się zdaje że krzywka nie jest w stanie się tak zniszczyć. Na dwóch krzywkach jest ten sam problem.
Zapisane
    Status GG

Jawolotmen

  • Człowiek Depresja
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 539
  • CZ 472.6/GSX400F
Odp: Jawa 350 ts Problem z zapłonem
« Odpowiedź #3 dnia: Marca 05, 2015, 15:46:16 »

Zęby przerywaczy i krzywki. Powtórzę to samo, bo sam ostatnio ustawiałem klasyczny zapłon i jest zabawy z dobraniem przerywaczy i krzywki. Jak masz przerywacze zamienne ze sklepu to jestem więcej niż pewien że mają mniej ślizgu fabrycznie niż zużyty przerywacz PAL oryginalny z epoki.


Ja musiałem zrobić mixa platynka oryginał na ebonicie + sklepowa, na sklepowych nie miałem w ogóle regulacji dla lewego cylindra nie ważne jaką przerwę bym ustawił albo punkt zapłonu dla prawego cylindra. ewentualnie masz koślawy aparat zapłonowy i trudno będzie to ustawić.


Niestety mechaniczny zapłon ma to do siebie, że musisz mieć idealnie prosty stojan, dobre przerywacze i krzywkę jak chcesz to ustawić na łatwiznę. Jeżeli coś nie spełnia tego warunku to masz rzeźbę i zabawę jak małe dziecko próbujące włożyć klocka w nie ten otwór zabawki.
Zapisane
"Można mieć depresje i siedzieć w domu. Można też mieć depresję i jeździć cezetą"
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
12 Odpowiedzi
4625 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Maja 24, 2012, 21:21:54
wysłana przez albiNOS
44 Odpowiedzi
19415 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Sierpnia 06, 2012, 19:03:45
wysłana przez Pavlus
18 Odpowiedzi
7502 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Sierpnia 29, 2012, 18:12:12
wysłana przez Marcin_93
7 Odpowiedzi
2890 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Sierpnia 22, 2015, 21:37:37
wysłana przez Sneick
39 Odpowiedzi
5469 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Kwietnia 23, 2019, 21:13:43
wysłana przez Rozztocz