Znalazłem w czeluściach internetów schemat, w którym kontrolka jest podłączona bezpośrednio do styku 54 stacyjki. Z pominięciem przekaźnika. Ja bym przekaźnik zostawił, bo powinien ci eliminować żarzenie kontrolki. Przekaźnik po spadku napięcia załączy kontrolkę i tyle.
Bzdura to jest pełne Vape, służy do przeróbki instalacji z 6V na 12V przekaźnik jest do gaszenia motocykla, a nie do kontrolki ładowania.
Tutaj jest schemat Jawy 634 z zamontowanym pełnym Vape i przekaźnikiem.
Bez tego przekaźnika gaszenie na przełączniku zespolonym działa odwrotnie.
Ale u Ciebie nie ma zespolonego do gaszenia.
Gaszenie motocykla w pełnym Vape przypomina to z Wsk 125 Niebeski Przewód z Cewki łączymy z masą i motocykl gaśnie.
Z tego co wiem to dawniej zamiast przekaźnika dodawali przycisk gaszenia, zaznaczyłem na zał 3
Podsumowując masz 2 opcje
1. Bez przekaźnika
Musisz zastosować dodatkowy przycisk gaszenia, nie zgasisz motocykla wyjęciem kluczyka.
Za to można zapalić bez akumulatora lub z całkowicie rozładowanym.
2. Z przekaźnikiem
Możesz wtedy normalnie gasić kluczykiem, przełącznika zespolonego nie trzeba.
Po włożeniu kluczyka przekaźnik rozłączy styk gaszenia z masą.
Tutaj żeby zapalić bez aku wystarczy odłączyć przekaźnik i już.
Ja bym montował na przekaźniku, mam tak w mojej 634.