Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Listopad 27, 2022, 00:01:48
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  
Strony: 1 ... 6 7 [8]   Do dołu

Autor Wątek: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638  (Przeczytany 61414 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

xepher

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 601
  • Motór nie umiera nigdy
Odp: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638
« Odpowiedź #175 dnia: Marzec 29, 2022, 19:52:59 »

W mojej byłej było 30 i się sprawdzało.
Zapisane
"Jak dwumetrowy, stu kilowy facet może jechać na motorynce?!"
CZ 350 472.4 i inne.
Nowy Sącz 793621301

Jacek_L

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 143
Odp: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638
« Odpowiedź #176 dnia: Marzec 30, 2022, 08:21:57 »

Bierz 28, jest optymalny.
Jeśli w zestawie nie będzie to musisz dokupić dysze:
zacznij od: 35/145 (kolega Yabaman testował - jest gdzieś na forum wątek).
Powodzenia
Zapisane
Aktualnie: RE Himalayan, RE Classic, Jawa 638.0
Wcześniej: CBX 750F, Dniepr MT12, CZ 180 Roland, 3x Jawa 350, VN700, VN1500 i tak dalej...

Qter88

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 25
  • Czyżbym nie posiadał motocykla?
Odp: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638
« Odpowiedź #177 dnia: Maj 26, 2022, 12:00:29 »

Witam. Założyłem PWK 30. Ogólnie jestem bardzo zadowolony chociaż na oryginalnym gaźniku też wszystko było OK. Ładnie trzyma wolne obroty, zapala chyba lepiej jak na jikovie, ładnie wkręca się na obroty. Jedna wada jak popracuje dłużej na wolnych obrotach to przy gwałtownym dodaniu gazu delikatnie dławi się. Przy szybkich przegazowkach nie ma tego. Za duża dysza wolnych obrotów? Założona 38 najmniejsza z kompletu.
Zapisane

Yabaman

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1059
  • 638.1+562.10; 362 Californian; ETZ251 SW x 2
Odp: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638
« Odpowiedź #178 dnia: Maj 26, 2022, 12:31:33 »

Gaznik ktory sie tak zachowuje to najprawdopodobniej wersja do czterosuwa, znacznie bardziej popularna bo chinskie pojazdy to glownie czterosuwy. Oryginalny japonski gaznik PWK mozna nienajgorzej dostroic do obu typow silnika dobierajac rozpylacze i dysze, do chinskich kopii to nawet nie wiem czy sa rozpylacze na podmiane bo spotyka sie rozmaite roznice korpusu w zaleznosci od “producenta”. Jesli korpus jest do czterosuwa I ma w zwiazku z tym jakos specjalnie dobrane polozenie i srednice kanalow to moze byc trudno osiagnac znosne osiagi zmieniajac dysze.

Qter88

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 25
  • Czyżbym nie posiadał motocykla?
Odp: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638
« Odpowiedź #179 dnia: Maj 26, 2022, 13:31:32 »

Jeśli chodzi o osiągi jest wszystko dobrze lepiej jak na jikovie. Spalanie porównywalne. Kultura pracy również Ok. Jedynie tak jak pisałem jak popracuje dłużej na wolnych obrotach to po otwarciu przepustnicy dławi się delikatnie. Przy następnym dodaniu gazu jest już dobrze. Zmniejszyłem delikatnie poziom paliwa i chyba jest trochę lepiej. Teraz przelew jest cały czas suchy. To jest chyba najtańsza kopia PWK .
Zapisane

KolibeR

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 8
  • Jawa 638.5 + 562
Odp: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638
« Odpowiedź #180 dnia: Maj 26, 2022, 21:16:19 »

Jakie dysze masz w tym gaźniku?
Zapisane

Qter88

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 25
  • Czyżbym nie posiadał motocykla?
Odp: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638
« Odpowiedź #181 dnia: Maj 26, 2022, 21:21:25 »

38 i 125 iglica chyba na środku. Nie przekładałem jej.
Zapisane

azbescik2

  • Klubowicz
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1044
  • w moich rękach od 99 r
Odp: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638
« Odpowiedź #182 dnia: Maj 27, 2022, 03:24:39 »

38 i 125 iglica chyba na środku. Nie przekładałem jej.
Załóż jej jałowa dysze 35 i nie będzie się dławić na jałowych już mi na 38 każde aluminium mi przylewało do którego to wsadzałem
« Ostatnia zmiana: Maj 27, 2022, 07:06:45 wysłana przez Maliniasty »
Zapisane
    Status GG

Qter88

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 25
  • Czyżbym nie posiadał motocykla?
Odp: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638
« Odpowiedź #183 dnia: Maj 27, 2022, 04:21:28 »

No to muszę dokupić dysze bo w zestawie 38 była najmniejsza.  Dzięki  :)
Zapisane

Maliniasty

  • Murarz, piekarz, akrobata, z zamiłowania mechanik.
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 3115
  • Panie... a kto to poskłada...
Odp: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638
« Odpowiedź #184 dnia: Październik 05, 2022, 22:15:45 »

Pytanko mam.  :D
Kiedyś miałem gaźnik pwk 28. Pamiętam że po założeniu gumy stozkowej pozostawała wolna przestrzeń pomiędzy króćcem a gaźnikiem. Dorabiacie w to miejsce tulejkę, czy poprostu wciskacie głębiej gaźnik 
Zapisane
Motocykle wciągają jak woźny flaszkę :)

Karolex

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 624
Odp: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638
« Odpowiedź #185 dnia: Październik 06, 2022, 14:22:13 »

Ja mam wciśnięte ile się da :)
Zapisane
Ludzie sami sobie utrudniają życie.
A potem pier* że życie trudne.

PanG

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 20
  • U siebie rób jak u siebie
Odp: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638
« Odpowiedź #186 dnia: Październik 09, 2022, 09:53:36 »

Jakiś czas temu kombinowałem z rozmiarami dysz pilota w PWK28. Od #37,5 wzwyż i po zagrzaniu łapała lekkiego laga z dołu. Podlewało.

Wymiana czapki komory na przezroczystą, nieznaczne obniżenie lustra paliwa i dysza #35. Problem solved -> powrót do oryginalnej alu pokrywki. Po zagrzaniu znowu jakieś delikatne przymulanie. Wymiana #35 na #33 rozwiązuje całkowicie zjawisko. Aluminium przewodzi ciepełko znacznie lepiej niż plastik. Paliwo w gaźniku bardziej lotne = bogactwo. Transparentny pływak to znowuż konieczność stosowania #35, bo #33 to już ciut za mało.

No i po ponad 2k jazd z transparentem i układem #120/#35, igła najbiedniej (turystycznie) mogę śmiało skonstatować niniejsze wnioski. Jest bdb.
Zbiera się fajnie, nie zaciera (1:50), spala w podlaskiej trasie, bez szarży (do 90kmh) 3,2 - 3,5l/100.
Jest sztos


« Ostatnia zmiana: Październik 09, 2022, 09:55:11 wysłana przez PanG »
Zapisane
Strony: 1 ... 6 7 [8]   Do góry
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
17 Odpowiedzi
5930 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Sierpień 31, 2006, 02:53:20
wysłana przez Johnny
wielkie obroty

Zaczęty przez jawa 1234 Mechanika

6 Odpowiedzi
3381 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Kwiecień 24, 2008, 18:54:24
wysłana przez lluke
5 Odpowiedzi
18136 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Lipiec 01, 2008, 21:23:24
wysłana przez Krycha
2 Odpowiedzi
3124 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Październik 22, 2011, 19:32:05
wysłana przez Mathini
3 Odpowiedzi
2856 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Wrzesień 13, 2014, 10:25:15
wysłana przez czesiek