Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Maja 19, 2024, 23:32:44
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: próba odpalenia 350 TS  (Przeczytany 6486 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Cezeta

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 60
  • Jawa 634-7
Odp: próba odpalenia 350 TS
« Odpowiedź #25 dnia: Marca 10, 2013, 10:36:25 »

A panowie co może być jak jawa pali na kopa tylko gdy zatkne ręką dolot gaznika?  nie mam założonej gumy airboxa. Przepraszam ,że się wtrącam nie w swój temat ,ale nie będę zakładał nowego
Zapisane
Mam ja mam : :D
-Wsk 175 Kobuz
-Wsk 125 m06b3
-Suzuki ts 80(bedzie swap na silnik mińska)
-Peugeot speedfight 2 "Racing 50cc tunned"
-Peugeot sv 50
-Cz 175 487
-Jawa 638-0
-Jawa 634-7 (aktualna)
Troche tego jest :D ,a było wiecej..

lukasv00

  • Gość
Odp: próba odpalenia 350 TS
« Odpowiedź #26 dnia: Marca 10, 2013, 10:46:25 »

Chyba jak jest zimna, to bardzo bogata mieszanka jej sprzyja.
Wydaje mi się, że gdyby była ciepła, to w ten sposób byś ją tylko zalał.
Zapisane

TOMMI

  • Starszy Jawer
  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 301
  • Czym jest człowiek bez pasji ?!
Odp: próba odpalenia 350 TS
« Odpowiedź #27 dnia: Marca 10, 2013, 10:57:04 »

Bo w gażniku musi być małe podciśnienie innaczej nie zassie paliwa z i musi być filtr air box i złączka do gażnika
Zapisane
JAWA 634.7 81r  MZ TS 250 77r .JAWA 353.04 57r. JAWA 6

TOMMI

  • Starszy Jawer
  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 301
  • Czym jest człowiek bez pasji ?!
Odp: próba odpalenia 350 TS
« Odpowiedź #28 dnia: Marca 10, 2013, 11:54:10 »

I jeszcze jedno sprawdz szczelność krućca z kolektorem musi być szczelny mała nie szczelność i będzie po ptokach 
Zapisane
JAWA 634.7 81r  MZ TS 250 77r .JAWA 353.04 57r. JAWA 6

von_Majzel

  • Gość
Odp: próba odpalenia 350 TS
« Odpowiedź #29 dnia: Marca 10, 2013, 12:44:30 »

Gumę gaźnika , airboks i czyty filtr zamontuj . Jak tego nie masz to najpierw zrób tam wszystko porządnie . Chyba że gumę gaźnika tylko tak testowo zdjąłeś , to ok . Z airboksem kompletnym silnik inaczej chodzi . To co wypluwa na niskich (blowback) to potem zassie z powrotem nawet odparowane już w airboksie , a jak nie ma gumy to ma do dyspozycji tylko suche powietrze . Już o rezonowaniu dolotu nie wspomnę jakie to ma znaczenie =]
Zapisane
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
10 Odpowiedzi
2023 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Lipca 16, 2020, 21:21:09
wysłana przez demoneps