Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Maja 17, 2024, 09:23:22
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 8   Do dołu

Autor Wątek: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638  (Przeczytany 77720 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

trzaska456

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 180
  • Motórrrrrrr
Odp: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638
« Odpowiedź #50 dnia: Marca 03, 2015, 18:18:44 »

Cytuj
Na przeglad i tak bede musial zalozyc oryginalnego Jikova ale do tego czasu sobie pozmieniam dysze, posmigam i sprawdze tez zuzycie paliwa.
A to ze względu na panujące tam przepisy, czy poprostu dla pewności że wszystko działa?
U mnie jikov za nic nie chce działać już jest tak wylatany, mam dellorto phbh i bardzo ładnie trzyma wolne obroty na nim. Interesuje mnie jeszcze gaźnik KOSO o którym nigdy nie słyszałem a wygląda bardzo podobnie jak opisywałeś OKO i Keihin
« Ostatnia zmiana: Marca 03, 2015, 18:21:09 wysłana przez trzaska456 »
Zapisane
The sound of my "MACHINE" is like heartbeat to me...
"Motór nie umiera nigdy - motór jest wieczny"

Yabaman

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1095
  • 638.1+562.10; 362 Californian; ETZ251 SW x 3
Odp: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638
« Odpowiedź #51 dnia: Marca 04, 2015, 06:56:34 »

A to ze względu na panujące tam przepisy, czy poprostu dla pewności że wszystko działa?
Ze wzgledu na japonskie przepisy. Zmiana gaznika wiaze sie ze zmiana mocy silnika (nawet jak moc sie nie zmienia to i tak musi to byc zmierzone i zatwierdzone) oraz zmienia poziom emisji gazow (z oryginalnym gaznikiem Jawa ma domyslnie taka emisje na jaka uzyskala homologacje w Japonii i gazow jej po prostu wtedy nie mierza). A gdybym sie uparl na zatwierdzenie zmiany gaznika to przy pomiarze gazow Jawa musialaby spelnic obecne kryteria ich emisji co jest praktycznie niemozliwe. Tak wiec na przeglady bedzie jezdzic z oryginalnym Jikovem.
 
Gazniki KOSO sa rzadziej spotykane ale niemal identyczne z OKO. Roznia sie napisem na korpusie, troche konstrukcja (np. maja lub nie maja power jeta dla tych samych rozmiarow gardzieli co OKO). Zarowno OKO jak i KOSO sa produkowane na Tajwanie wedlug licencji uzyskanej od japonskiego Keihina (z drobnymi roznicami sa to kopie gaznikow Keihin z lat 80-tych). Keihin juz ich w Japonii nie produkuje bo przestawil sie na uklady wtryskowe. Jesli ktos napala sie na nowy gaznik Keihin typu PWK to niech ma swiadomosc, ze nie jest to juz produkt japonski tylko tajwanski (ewentualnie podejrzana kopia z Chin) i wlasciwie nie rozni sie od gaznikow OKO i KOSO. Ma tylko napis Keihin na korpusie i kilka razy wyzsza cene.
Trzymalem w reku oryginalnego Keihina oraz OKO i KOSO. KOSO jest chyba wykonany najtoporniej ale dla motocykla nie jest to najwazniejsze.

Yabaman

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1095
  • 638.1+562.10; 362 Californian; ETZ251 SW x 3
Odp: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638
« Odpowiedź #52 dnia: Marca 09, 2015, 03:58:45 »

Pod wlasnym postem ale o innym gazniku.
Indyjski Royal Enfield od wielu lat stosuje gazniki MIKCARB produkiwane na licencji uzyskanej od Mikuni. W latach 60-70  te modele gaznikow, produkowane wtedy w Japonii, byly montowane miedzy innymi do dwu i trzycylindrowych dwusuwowych motocykli Yamahy i Suzuki.
MIKCARB VM28, stosowany w Royalu 500 i dostepny na Ebayu z Indii, bedzie pasowal do Jawy TS. Dysze do tuningu tez sa.
Nawet z dostawa ceny sa nizsze niz na allegro wiec moze ktos sie skusi (tam gdzie indyjscy sprzedawcy podaja cene i dopisuja "or best offer" mozna bez skrepowania wpisywac oferte o polowe nizsza bo czasem to lykaja bez dalszego targowania sie).
 
I jeszcze offtopic dla Kolegow preferujacych żeliwo. Gaznik MIKCARB VM24, stosowany w motocyklu Royal Enfield 350, bedzie pasowal do CZ lub modeli Jawy z gaznikiem mocowanym na szpilkach.

Rozztocz

  • vice President JAWA-ČEZET KLUB POLSKA
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 3511
  • Smoczyciel
Odp: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638
« Odpowiedź #53 dnia: Marca 09, 2015, 11:11:13 »

Pod wlasnym postem ale o innym gazniku.
Indyjski Royal Enfield od wielu lat stosuje gazniki MIKCARB produkiwane na licencji uzyskanej od Mikuni. W latach 60-70  te modele gaznikow, produkowane wtedy w Japonii, byly montowane miedzy innymi do dwu i trzycylindrowych dwusuwowych motocykli Yamahy i Suzuki.
MIKCARB VM28, stosowany w Royalu 500 i dostepny na Ebayu z Indii, bedzie pasowal do Jawy TS. Dysze do tuningu tez sa.
Nawet z dostawa ceny sa nizsze niz na allegro wiec moze ktos sie skusi (tam gdzie indyjscy sprzedawcy podaja cene i dopisuja "or best offer" mozna bez skrepowania wpisywac oferte o polowe nizsza bo czasem to lykaja bez dalszego targowania sie).
 
I jeszcze offtopic dla Kolegow preferujacych żeliwo. Gaznik MIKCARB VM24, stosowany w motocyklu Royal Enfield 350, bedzie pasowal do CZ lub modeli Jawy z gaznikiem mocowanym na szpilkach.

Kurcze ciekawe jak z jakością wykonania tych gaźników... Ale w sumie kasa nie jest aż taka straszna żeby nie zaryzykować i nie spróbować...
Zapisane
Kilka Jaw, Čezetek i Velorex 562 :)

Dragon on the Blue Sky

  • Tańczący z dwusuwami
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1044
  • Jawa 350 TS '88+Velorex 562, Ogar 200 '88
    • www.Greg92.pl
Odp: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638
« Odpowiedź #54 dnia: Marca 12, 2015, 22:36:52 »

Ktoś wspomniał o tym,co daje membrana w silnikach 2T.
Daje i to bardzo dużo. W skrócie - nie ucieka mieszanka podczas sprężania do gaźnika. Samo zasysanie trochę się poprawia. W efekcie silnik 2T zyskuje na  elastyczności oraz trochę na sprawności.

Różnica w pracy silnika z i bez membrany najlepiej widać na luzie w silniku z 1 garnkiem - bez membrany pracuje on z różną prędkością obrotową. Nawet nie wprawiony,początkujący mechanik usłyszy,że silnik sobie faluje obrotami. Gdy założymy do tego silnika membranę podczas pracy na luzie znika falowanie. Wciąż daleko mu do 4T,ale słychać różnicę. Podczas jazdy silnik ma większą moc przy tej samej dawce paliwa. Czasami wymagana regulacja na nowo gaźnika.
Nie ma jednak róży bez kolców - trzeba wiedzieć,że membrany się łamią,jeśli się ich nie wymieni(coś jak z rozrządem w 4T) - wówczas silnik będze bardzo grymasił z niesprawnym zaworem. Co prawda listki kosztują 20 zł,jednak zawsze silnik owy ułamany listek zassie....

Z innej beczki - co sądzicie o takim pomyśle?
http://polskajazda.pl/Motocykle/Jawa/TS-350-Twin-Sport/14246

2 gaźniki do Jawy. Osobiście nie miałbym na celu uzyskanie większej mocy,jednak 2 gaźniki otwierają możliwości regulacji innej mieszanki dla każdego z garów. Ciekawi mnie,czy spalanie uda się utrzymać na tym samym poziomie,co z 1 gaźnikiem:)

Zapisane
Poszukuje przyczepki Pav oraz zamka siedzenia do Velorexa 562
"Klasyk jest jak pies... Kiedyś zdechnie" J. Clarkson

muczos

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1798
  • Dyn dyn dyn buuuu...
Odp: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638
« Odpowiedź #55 dnia: Marca 13, 2015, 10:27:17 »

Wg. mnie 2 cylindry na jednym gaźniku częściowo zastępują membranę, bo w czasie gdy jeden tłok zamyka kanał to drugi już zaczyna zasysać mieszankę, dzięki temu nie ma tak dużego "odbicia" i mieszanka się nie cofa tak bardzo jak w silniku jednocylindrowym. Ale 2 gaźniki na membranach to już coś :)

Ale mogę się mylić, nie miałem nigdy motoru z zaworem membranowym, a jedynie naprawiałem kilka pierdopędów z takimi silnikami

No i takie rozwiązanie stwarza pewien problem, gdy mamy jeden gaźnik to nie trzeba go synchronizować :P
Zapisane
Żyj tak, żebyś na stare lata mógł powiedzieć:

"Kuurła, kiedyś to było..."

Rozztocz

  • vice President JAWA-ČEZET KLUB POLSKA
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 3511
  • Smoczyciel
Odp: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638
« Odpowiedź #56 dnia: Kwietnia 01, 2015, 01:26:02 »


Mikcarb dotarł dziś. Na dniach zakładam do smoczycy i zobaczymy jak się będzie na tym jeździło...
Gaźnik wygląda nawet spoko. Dysza główna ma 110, druga mniejsza (nie wiem czy to biegu jałowego czy jak ale ma 25.
Nie wiem jak z regulacją iglicy ale wszystko wyjdzie w praniu... Na dniach jakieś relacje z testów "wkoło komina" jeśli będzie ok to za 2 tygodnie pierwszy długodystansowy test (bieszczady) a za 3 wiadomo - Kamieńsk ;)
Póki co fotki poniżej:
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 01, 2015, 11:50:29 wysłana przez Rozztocz »
Zapisane
Kilka Jaw, Čezetek i Velorex 562 :)

Yabaman

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1095
  • 638.1+562.10; 362 Californian; ETZ251 SW x 3
Odp: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638
« Odpowiedź #57 dnia: Kwietnia 01, 2015, 01:57:21 »

Oprocz wydluzonej w gore zakretki przepustnicy wyglada on jak stary gaznik Mikuni. Nawet plywak ma lutowany co wspolczesnie jest juz niespotykane. Przypuszczam ze dysza wolnych obrotow (25) moze byc za mala. Dla czterosuwowego Royala jest w sam raz ale dwusuwy na wolnych obrotach znacznie slabiej zasysaja i wymagaja wiekszych dysz. Jesli wolne obroty beda nienajlepsze przy wkreconej do oporu srubie skladu mieszanki a jej wykrecanie bedzie je tylko pogarszac to potrzebna bedzie wieksza dysza. Zanim gaznik zostanie zamontowany proponuje wiec wykrecic obie dysze, pomierzyc je i sfotografowac. Na Ebayu dysze do tego gaznika sa dostepne ale jesli gwinty i rozmiary beda pasowac to dysze od czegos innego tez beda dobre.
Ku kontemplacji dokladam zdjecie gaznika Mikuni stosowanego w dwusuwowym trzycylindrowym Kawasaki H1 w latach 70. Przypuszczam, ze taki stary oryginal daloby sie zregenerowac uzywajac czesci do Mikcarba.

Rozztocz

  • vice President JAWA-ČEZET KLUB POLSKA
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 3511
  • Smoczyciel
Odp: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638
« Odpowiedź #58 dnia: Kwietnia 01, 2015, 11:51:33 »

Co do dyszy biegu jałowego to już znalazłem nawet na naszym allegro.
Na razie zobaczymy jak się będzie zachowywać na tym co ma zamontowane...
Zapisane
Kilka Jaw, Čezetek i Velorex 562 :)

13191

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 20
  • Cezet 175 487, Cezet 350 (silnik 638)
Odp: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638
« Odpowiedź #59 dnia: Kwietnia 01, 2015, 17:41:55 »

W tamtym tygodniu zastosowałem do 487 gaźnik taki (przepraszam za link do serwisu aukcyjnego):
http://allegro.pl/gaznik-japan-romet-zetka-125-zipp-manic-tribe-pz26-i5217701555.html
Musiałem dorobić szpilki 6/8mm, zrobić z otworów mocujących otwory otwarte i  zeszlifować końcówkę przelewu w dnie gaźnika. Motocykl pali od kopa bez regulacji, ale jej wymaga, pewnie dysze też do wymiany, ale oryginalna guma od filtra nachodzi ładnie.
Z rzeczy to-do zostało wstawić uszczelkę termiczną i spiłować do końca przelew.
Ogólnie rzecz biorąc gaźnik za 70zł jest do przyjęcia (zastosowałem go, bo miałem), ale nie wiem gdzie dostać do niego dysze :D
Wiem, że to temat o 638, ale 487 też chce mieć nowy gaźnik, poza tym są też wersje 30mm.
Na alledrogo pojawiły się ostatnio gaźniki za 99zł z płaską przepustnicą i wymiarami przypominające te z 638 (króciec 35mm na wcisk od strony cylindra).
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 01, 2015, 17:54:18 wysłana przez 13191 »
Zapisane
    Status GG

Karolek

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 683
  • Jawa 638/1 1989
Odp: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638
« Odpowiedź #60 dnia: Kwietnia 02, 2015, 21:51:30 »

Ja sobie zakupiłem taki gaźnik, Dellorto PHBH 28 bs, w sobotę montaż i testy. Konfiguracja gaźnika, dysza główna 105, biegu jałowego 55, ssania 70.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 02, 2015, 22:15:19 wysłana przez Karolek »
Zapisane

Rozztocz

  • vice President JAWA-ČEZET KLUB POLSKA
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 3511
  • Smoczyciel
Odp: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638
« Odpowiedź #61 dnia: Kwietnia 04, 2015, 01:10:31 »

Zastanawiam się co zrobić z połączeniem airbox-gaźnik. Jakieś pomysły?
Zapisane
Kilka Jaw, Čezetek i Velorex 562 :)

Yabaman

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1095
  • 638.1+562.10; 362 Californian; ETZ251 SW x 3
Odp: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638
« Odpowiedź #62 dnia: Kwietnia 04, 2015, 02:53:17 »

Opisany kilka postow wyzej gaznik Teikei, podobny wymiarami do Mikcarba, polaczylem z airboxem guma od Royala. Z tym ze moj airbox jest do prostej gumy.
Ryzyko rozerwania gumy do gaznika jest ale mozna sprobowac rozciagnac ja na jakims stozku (np. zakonczenie dezodorantu) po zanurzeniu w goracej wodzie. Po wcisnieciu na taki pojemnik o odpowiedniej srednicy i kilku godzinach guma bedzie miala wieksza srednice.
Na mysl przychodzi mi jeszcze osadzenie w otworze airboxa kawalka odpowiednio wyprofilowanej plastykowej rury od syfonu zlewozmywaka (sa chyba nawet cienkie nakretki to mocowania takich rur) i zacisniecie odcinka oslony lagi na tej rurze i na gazniku.
Moze ktos montowal Dellorto do "krzywego" airboxa i podzieli sie doswiadczeniami?

simsons50_1986_2

  • Starszy Jawer
  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 270
Odp: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638
« Odpowiedź #63 dnia: Kwietnia 04, 2015, 07:02:05 »

Rozciąganie na gorąco działa, nic sie nie rwie. robiłem tak w swoim ;D
Zapisane
    Status GG

Maliniasty

  • Murarz, piekarz, akrobata, z zamiłowania mechanik.
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 3269
  • Panie... a kto to poskłada...
Odp: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638
« Odpowiedź #64 dnia: Kwietnia 04, 2015, 07:16:39 »

Zastanawiam się co zrobić z połączeniem airbox-gaźnik. Jakieś pomysły?
Guma od CZ nie podejdzie? Ja mam taki:
http://magmot.pl/356-748-large/gaznik-tec-pro-phbg-19mm.jpg
I guma od CZ idealnie pasuje na gaźniki, z airboxem jeszcze nie kombinowałem.
Zapisane
Motocykle wciągają jak woźny flaszkę :)

Karolek

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 683
  • Jawa 638/1 1989
Odp: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638
« Odpowiedź #65 dnia: Kwietnia 04, 2015, 09:34:21 »

Ja do dellorto założyłem oryginalną gumę, tylko że ja mam airbox pod prostą gumę. Też trzeba było troszkę rozciągnąć ale weszła bez problemu.
Zapisane

Rozztocz

  • vice President JAWA-ČEZET KLUB POLSKA
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 3511
  • Smoczyciel
Odp: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638
« Odpowiedź #66 dnia: Kwietnia 04, 2015, 22:51:30 »

No i założyłem. Z gumą męczyłem się niesamowicie. Po rozgrzaniu rozciągnąc się ją dało ale z założeniem nie było już tak łatwo.
Nie mniej jednak mikcarb siedzi w jawie podłączony do airboxa oryginalną gumą...

Po zalaniu gaziora paliwem zagadała chyba za 2gim kopnięciem... Szczerze mówiąc nie spodziewałem się że na tej dyszy biegu jałowego będzie pracować ale zaskoczyłem się pozytywnie...

Po chwili myślałem że łapie mi gdzieś lewiznę ale okazało się że linka gazu się przyblokowała na otwartej przepustnicy (nie wiem czy nie jest przypadkiem za długa do tego gaźnika)

Co do regulacji to nigdy nie przypuszczałem że da się ustawić wolne obroty poniżej 500rpm. A tu szok. Silnik troszkę inaczej pracuje, żwawiej reaguje na manetkę. Jak jeździ jeszcze nie wiem, bo pogoda dzisiaj średnio sprzyjała przejażdżkom...
Za kilka dni testy... Póki co jestem zadowolony...
Poniżej zdjęcia. Filmik już się "aplołduje" ;)
Zapisane
Kilka Jaw, Čezetek i Velorex 562 :)

Pietras

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 645
Odp: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638
« Odpowiedź #67 dnia: Kwietnia 04, 2015, 22:57:34 »

Za bogato :) ...stwierdzam po utrzymaniu tak niskich obrotów. Podczas przegonki po ulicy pewnie będzie czterotaktować.
Zapisane
Jawa to świetny motocykl pod warunkiem że wymieni się z tuzin części na inne, lepsze.
Niektóre oryginalne rozwiązania są śmieszne i należy je poprawic.

Rozztocz

  • vice President JAWA-ČEZET KLUB POLSKA
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 3511
  • Smoczyciel
Odp: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638
« Odpowiedź #68 dnia: Kwietnia 04, 2015, 23:03:42 »

Dysza jałowego wykręcona półtora obrotu, ale pewnie to za mało... zobaczymy co testy na szosie pokażą...
Zapisane
Kilka Jaw, Čezetek i Velorex 562 :)

Jerry

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 604
Odp: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638
« Odpowiedź #69 dnia: Kwietnia 04, 2015, 23:46:25 »

...Co do regulacji to nigdy nie przypuszczałem że da się ustawić wolne obroty poniżej 500rpm. A tu szok...


Pamiętam że na ori gaźniku i platynkach udawało mi się zejść do ok 800 obr/min - fajnie mruczy wtedy z wydechów. Za 500 to szacun
Zapisane
JAWA TS 350 89r
YAMAHA FJ 1200 89r
BMW K 1200 GT 03r

Yabaman

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1095
  • 638.1+562.10; 362 Californian; ETZ251 SW x 3
Odp: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638
« Odpowiedź #70 dnia: Kwietnia 04, 2015, 23:58:51 »

Stare japonskie gazniki, zwlaszcza te sprzed ery "szlifierek" bardzo efektywnie mieszaja paliwo z powietrzem na wolnych obrotach. U mnie na gazniku Teikei obroty tez mozna obnizyc do 500-600 (nie wiem dokladnie do ilu bo wskazowka sie telepie). Wyglada wiec na to, ze Mikcarb tez to potrafi.

Karolek

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 683
  • Jawa 638/1 1989
Odp: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638
« Odpowiedź #71 dnia: Kwietnia 05, 2015, 00:08:01 »

Do 600 to moja schodziła na oryginalnym gaźniku, ci co bywają na zlotach widzieli wolne obroty w mojej Jawie.
Zapisane

second

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 777
Odp: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638
« Odpowiedź #72 dnia: Kwietnia 05, 2015, 00:39:08 »

Do 600 to moja schodziła na oryginalnym gaźniku, ci co bywają na zlotach widzieli wolne obroty w mojej Jawie.

Przepraszam, ale według czego Kolega ustalił obroty? Bo u mnie każdy obrotomierz inaczej wskazuje, a różnice wcale nie są małe.
Zapisane
To ma być taka fikcja żeby wszyscy uwierzyli a fikcja musi być prawdopodobna żeby stała się prawdą...

Rozztocz

  • vice President JAWA-ČEZET KLUB POLSKA
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 3511
  • Smoczyciel
Odp: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638
« Odpowiedź #73 dnia: Kwietnia 05, 2015, 00:51:49 »

Tak to pracuje: https://www.youtube.com/watch?v=okWBNBqE1G0&feature=youtu.be
Regulacja bardzo wstępna... Ale podoba mi się jak silnik reaguje...
Dodam że obrotomierz mam elektroniczny ze skody. Więc pokazuje dość dokładnie ;)
Zapisane
Kilka Jaw, Čezetek i Velorex 562 :)

Karolek

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 683
  • Jawa 638/1 1989
Odp: Zamiennik oryginalnego gaźnika do 638
« Odpowiedź #74 dnia: Kwietnia 05, 2015, 08:00:31 »

Tak to pracuje: https://www.youtube.com/watch?v=okWBNBqE1G0&feature=youtu.be
Regulacja bardzo wstępna... Ale podoba mi się jak silnik reaguje...
Dodam że obrotomierz mam elektroniczny ze skody. Więc pokazuje dość dokładnie ;)

Myślę że obroty masz większe bo kontrolka ładowania mruga, czyli są obroty koło 1000. Przerabiałeś coś w tym obrotomierzu? Ten obrotomierz działa poprawnie, pobierając dwa impulsy na obrót wału.
Zapisane
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 8   Do góry
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
17 Odpowiedzi
6289 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Sierpnia 31, 2006, 02:53:20
wysłana przez Johnny
wielkie obroty

Zaczęty przez jawa 1234 Mechanika

6 Odpowiedzi
3829 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Kwietnia 24, 2008, 18:54:24
wysłana przez lluke
5 Odpowiedzi
19648 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Lipca 01, 2008, 21:23:24
wysłana przez Krycha
2 Odpowiedzi
3497 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Października 22, 2011, 19:32:05
wysłana przez Mathini
3 Odpowiedzi
3246 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Września 13, 2014, 10:25:15
wysłana przez czesiek