Działam sobie dalej
odebrałem cylindry po szlifie a przy okazji zrobiliśmy z kolegą pomiary tłoków obecnej Czeskiej produkcji i oryginalnych epokowych oczywiście nowych
i jestem mile zaskoczony przy podgrzaniu tłoka obecnej produkcji do temperatury 120 stopni tłok powiększył swoją średnicę o 0,1mm prawie dotrzymał kroku epokowemu który to przy tej samej temperaturze powiększył swoją średnicę o 0.09 setek , wychodzi na to że parametry stopu są bardzo porównywalne ale i tak stary epokowy pozostaje górą o 1 setkę
doprowadziłem dzisiaj klamki i korpusy klamek do stanu używalności oczywiście już są założone i na koniec przednie amortyzatory zostały przykręcone
daję też jeszcze załącznik do strony na jakiej kupiłem tłoki i taka mała zgaduj zgadula
jakie sworznie powinny być w tym zestawie skoro opisane są że pasują do CZ 350 472
https://www.4jawa.com/produkt/561/tloki-58-50mm-pierscienie-sworznie-16mm-jawa-350 niestety zestaw ma sworznie przelotowe więc do CZ 350 472 nie pasuje w 100 procentach bo sworznie powinny być ślepe
w opisie nie ma jednego słowa że w zestawie są sworznie przelotowe a z jednego zdjęcie nie ma możliwości wywnioskować jakie sworznie są bo drugiej strony sworznia nie widać
ja akurat wiem jakie powinny być ale jeśli kupi ten zestaw mechanik tylko z nazwy i zamontuje sworznie przelotowe to niestety będą problemy z silnikiem .