Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Kwietnia 26, 2024, 13:03:40
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  
Strony: [1] 2 3 ... 5   Do dołu

Autor Wątek: cz180 / czajka - ČZ 180 typ 487.4 "armadnia"  (Przeczytany 28236 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

cz180

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 12
  • ex-ČZ 180 487.4 • aktualnie 2 hondki
cz180 / czajka - ČZ 180 typ 487.4 "armadnia"
« dnia: Lutego 18, 2013, 01:16:59 »

Zapytacie, cóż to co za dziwo...


Wygląda to tak (chwilowo bez siedzenia, które poszło do tapicera, ale ogólnie jest ;p ):

Na tę chwilę nie za bardzo jest co pokazać, bo to bardziej strucel niż knedel ;p, ale i tak przepraszam za jakość telefonicznych zdjęć.


Wisiała na allegro i czekała aż na nią trafię. Decyzja, że będzie moja, zajęła mi dobę ciężkich rozmyślań, ale jako że spełniała wymagania dotyczące wieku-wyglądu-pieniądzożerności, to właściwie sprawa była przesądzona od początku ;)
Nad sprawami, na których się nie znam, nie zastanawiałam się niepotrzebnie - tym się zajmie warsztat na Bakalarskiej, żeby mi powiedzieć, w jak głębokie bagno wdepnęłam ;] Ogólnie, jeździ, pali (w grudniu, przy zakupie, wystarczyła miarka paliwa do suchego baku i już za trzecim kopem odpaliła ;p), więc będzie dobrze ;)

Plusem wydaje się być mały przebieg (coś ponad 14 tys.), minusów na pewno znajdzie się milion - z dostępnością części na czele, ale zamierzam nie dać się zniechęcić i nie mówić następnym razem, jaki model, tylko po to, żeby usłyszeć: "nie ma" i koniec (a wydawałoby się, że sklep specjalizujący się w czeskiej produkcji będzie bardziej dbał o klienta).

Jak widać powyżej, drobne niedogodności, to brak kontrolki od luzu i paskudny kolor (ktoś się mocno napracował, żeby nie była piękna i biała  :( ).

Ze spraw grubszych, będzie do wymiany tarcza hamulcowa (nawet nie chcę wiedzieć, co się na niej znajduje, a jak sądzę nie powinno, ale możecie zaspokoić moją ciekawość ;) ), bo podobno trochę bije. Że niby dałoby się przetoczyć, ale to chyba nie będzie najlepsze rozwiązanie?...

Drugą rzeczą jest flaczejące przednie koło - jak się ociepli, to może najdzie mnie wena i odkręcę, zobaczymy co mu jest...


I tak pokrótce wygląda początek naszej wspólnej, docelowo szczęśliwej drogi ;)

Jeśli macie jakieś pytania/dobre rady/potrzebę większej ilości zdjęć - śmiało :)
« Ostatnia zmiana: Września 19, 2013, 23:34:29 wysłana przez cz180 »
Zapisane

Piotr

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 19
  • cz350 472.5 z 1981 1 właściciel
Odp: cz180 / czajka - ČZ 180 typ 487.4
« Odpowiedź #1 dnia: Lutego 18, 2013, 01:27:55 »

Nie przepraszaj za zdjęcia...prawie wszystko widać... Piękny materiał wyjściowy, Masz już wizję jak ma wyglądać i to najważniejsze... Tarczę lepiej wymień na nową... hamulec może decydować o życiu i zdrowiu...nie ma co oszczędzać. Powodzenia... ;)
Zapisane

kozulec

  • Starszy Jawer
  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 330
  • Jawa 634 "1984, Jawa 638 " 1989, Ogar 200" 1984
Odp: cz180 / czajka - ČZ 180 typ 487.4
« Odpowiedź #2 dnia: Lutego 18, 2013, 02:05:54 »

Kolor to tylko i wyłączne sprawa gustu :)
Tarcza może być tylko zewnętrznie pordzewiała od długiego stania w wilgoci. Jeżeli nie ma wyraźnych wyżłobień na powierzchni roboczej to śmialo może jeszcze służyć :) Nie straszmy dziewczyny już na samym początku ;)
Hamulec tarczowy to super sprawa ;D
Zapisane
Moc i satysfakcja. Bez kompromisów :P
500655795

Mathini

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1210
  • Jawa 350 634-7 x2; CZ 175/487 Cafe-Racer ;
Odp: cz180 / czajka - ČZ 180 typ 487.4
« Odpowiedź #3 dnia: Lutego 18, 2013, 07:08:07 »

Gratuluję, piękny, rzadki model nabyłaś, ale czy nie było tam czasem fabrycznie silnika czterotaktowego?  Zacisk z napisem JAWA robi wrażenie :D
« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2013, 16:16:18 wysłana przez Mathini »
Zapisane
    Status GG
Dużo gazu i sprzęgło od razu. o2o

Mofeix

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 881
Odp: cz180 / czajka - ČZ 180 typ 487.4
« Odpowiedź #4 dnia: Lutego 18, 2013, 08:26:03 »

nie, tam siedział fabrycznie taki jak widzisz na zdjęciu.

Przejedziesz się pohamujesz kilka razy, tarcza będzie się świecić. Tylko jeżeli będzie telepać przy hamowaniu tarcza do zmiany.
Chyba że będzie telepać ciągle podczas jazdy kierownicą. Wtedy przyjżyj się oponie i feldze.
Zapisane
    Status GG
Jawa 350 634 12V 1983r -Była
Vectra A GT 1994-Była
Kawasaki GPZ 500 1990r-Była
E30 Touring 325- Jest!

wiedzmin

  • Gość
Odp: cz180 / czajka - ČZ 180 typ 487.4
« Odpowiedź #5 dnia: Lutego 18, 2013, 08:38:43 »

o kobitka:) wiele rzeczy sama możesz zrobić pomożemy nie daj zarobić warsztatom:) który rocznik?
Zapisane

saszek5

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 576
  • Jedziem tam :D
Odp: cz180 / czajka - ČZ 180 typ 487.4
« Odpowiedź #6 dnia: Lutego 18, 2013, 08:55:01 »

Tak jak koledzy piszą jak sama porobisz troszkę to będziesz pewniejsza co do motocykla :) kilka osób z warszawy jest więc w razie problemów  pomoc się znajdzie
Zapisane

wiedzmin

  • Gość
Odp: cz180 / czajka - ČZ 180 typ 487.4
« Odpowiedź #7 dnia: Lutego 18, 2013, 08:57:31 »

Ona jeszcze bedzie regenerować wały zobaczycie że tak będzie:)
Zapisane

cichy

  • Kamikadze,Boski Wiatr nie ma Przebacz
  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 95
  • Była 638-0 jest 638-1
Odp: cz180 / czajka - ČZ 180 typ 487.4
« Odpowiedź #8 dnia: Lutego 18, 2013, 09:07:45 »

CZ fajna,rzadki model.Koledzy przyjadą i pomogą w razie czego :P
Zapisane
    Status GG

Żyjesz więcej w ciągu pięciu minut przy całkowicie otwartej przepustnicy..
 niż niektórzy w ciągu całego życia...

Strażak

  • Cezeciarz -
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2028
  • 472.6, 472.6, 472.5
    • PJ
Odp: cz180 / czajka - ČZ 180 typ 487.4
« Odpowiedź #9 dnia: Lutego 18, 2013, 09:20:47 »

http://www.cezetmania.info/modely/index.html?item=87#

Tu masz niebieską w zdjęciach ;)

Rzadki model.
Zapisane
    Status GG

cichy

  • Kamikadze,Boski Wiatr nie ma Przebacz
  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 95
  • Była 638-0 jest 638-1
Odp: cz180 / czajka - ČZ 180 typ 487.4
« Odpowiedź #10 dnia: Lutego 18, 2013, 09:26:17 »

Troche dziwnie to wygląda komin CZ i do góry jak w 638-1 i nowsze.I jakaś bogatsza półka z licznikami by się zdała,a nie sam licznik ;)
Zapisane
    Status GG

Żyjesz więcej w ciągu pięciu minut przy całkowicie otwartej przepustnicy..
 niż niektórzy w ciągu całego życia...

holger RIP

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2416
  • Jawa 639/634
Odp: cz180 / czajka - ČZ 180 typ 487.4
« Odpowiedź #11 dnia: Lutego 18, 2013, 10:00:08 »

Fajne  bardzo rzadkie moto,gratuluję zakupu-dopieścisz i będzie super wyglądać,zapewne jest to 6V więc polecam montaż alternatora-magneta firmy Vape ( 12 V i elektroniczny zapłon)  :D :
http://www.vape.cz/e-shop/soupravy-zapalovani/A-SZ13-1/

Marcin_93

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 812
  • Czyżbym nie posiadał motocykla?
Odp: cz180 / czajka - ČZ 180 typ 487.4
« Odpowiedź #12 dnia: Lutego 18, 2013, 10:06:31 »

Maszyna ładna. Silnik jest taki sam jak w cz 175/487? Rama jest podobna jak nie identyczna tylko wahacz alu i tarcza z przodu ;D
« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2013, 10:09:53 wysłana przez holger »
Zapisane
Bez motóra mina jest ponura

Jeśli zablokowało się - pchaj na siłę. Jeśli się rozleci, to znaczy, że i tak wymagało wymiany.
┌(-_-)┐┌(-_-)┘└(-_-)┘└(-_-)┐

andree

  • MoTóRzysta z PRLu
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1595
  • Burek 650, Jawa 638.0
Odp: cz180 / czajka - ČZ 180 typ 487.4
« Odpowiedź #13 dnia: Lutego 18, 2013, 11:13:45 »

Dla kobiety motocykl jak znalazł  ;), osobiście jeszcze takiego na żywo nie widziałem  :), trochę kosmetyki.. i cieszyć się jazdą, a w kwietniu obowiązkowo na zlot, na Górę Kamieńsk  :)
Zapisane
Czasem trzeba długo iść, aby dojść do siebie..  ;)
Motocykl jest jak media markt - nie dla idiotów

wiedzmin

  • Gość
Odp: cz180 / czajka - ČZ 180 typ 487.4
« Odpowiedź #14 dnia: Lutego 18, 2013, 11:54:14 »

Daj troche wiecej zdjęć bo to dosyć zadki model powiedz coś o sobie czy to Twój pierwszy motocykl jak tam ze zdawaniem teraz na prawko za ile go kupiłaś itd:)
Zapisane

Blenders

  • Laureat "Krzywej Korby" 2012
  • Global Moderator
  • *****
  • Online Online
  • Wiadomości: 1078
  • Bibliotekarz
Odp: cz180 / czajka - ČZ 180 typ 487.4
« Odpowiedź #15 dnia: Lutego 18, 2013, 12:13:08 »

Fajna maszyna jest na tyle nietypowa że naprawdę fajna. A co do części zamiennych to chyba nie będzie tak źle wiele pasuje z innych modeli cezety a resztę można nawet z czech zamówić

Polecam ten temat
http://www.jawacz.pl/na-kazdy-temat/luzna-lista-chetnych-na-zamowienie-z-czeskich-sklepow/
Zapisane
Jawa 350 634-7 (12V flansza na Altka i Zapłon Janka) 83r Docieranie
Čz 350 472.5 (12V flansza na Altka i Zapłon Janka) 85r
Čz 180 487.4 (Pełne Vape 12V) 93r
Jawa 638.5
Wsk 125 M06B3 Bąk (Cdi TurboZabytki 12V) 77r

jawol RIP

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2078
  • Jawa 350/638-5 CZ 175/450
Odp: cz180 / czajka - ČZ 180 typ 487.4
« Odpowiedź #16 dnia: Lutego 18, 2013, 13:13:42 »

Jedna panna myślała o tej maszynce a inna kupiła. 8)
Motocykl zacny. W sam raz na "pierwszy raz"  ;)
Zapisane

wiedzmin

  • Gość
Odp: cz180 / czajka - ČZ 180 typ 487.4
« Odpowiedź #17 dnia: Lutego 18, 2013, 13:23:06 »

szkoda że do 472. takich emblematów na zbiornik nie dawali
Zapisane

cz180

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 12
  • ex-ČZ 180 487.4 • aktualnie 2 hondki
Odp: cz180 / czajka - ČZ 180 typ 487.4
« Odpowiedź #18 dnia: Lutego 18, 2013, 15:43:22 »

@Piotr: co do tarczy, to też jestem skłonna raczej wymienić, pytanie tylko, czy po samych wymiarach i ilości śrub da się wybrać, czy grubość jest zawsze taka sama? czy mogę kupić jakąś uniwersalną? bo na cz-towską raczej nie mam co liczyć... (oho, zaczyna się lawina pytań laika :D )
@kozulec: co do koloru, to oczywiście - na swoim wolałabym inny, bo raz, że jest w różnych odcieniach, dwa, że pomalowany o tyle, o ile - ale przewinęły mi się przed oczami i inne niebieskie, na których aż przyjemnie oko zawiesić :) tutaj raczej chodziło mi o mój nieszczęsny, indywidualny przypadek ;) 
Odnośnie tarczy i tego co na niej - nie badałam organoleptycznie, ale nie wyglądało to na rdzę, a raczej coś płynnego, smar/płyn ham.?... Przy następnej okazji pomacam.
Właśnie się ucieszyłam, że jest tarcza z przodu, dopóki nie odkryłam, że to rzadka sprawa w czeskich motorkach i widoki na nowy egzemplarz mogą być słabe...
@Dżordż: jako że nie umiem i nie lubię się targować, to wzięłam za tyle, co było na allegro, czyli lekko ponad tysiaka. Przy czym cała impreza z przywozem i garażem podeszła pod 2 tysiące :rolleyes:
@Mathini, cichy: dzięki za słowa uznania - dokarmiacie dumę posiadacza ;p
@Mofeix: dzięki! będę sprawdzać.
@wiedzmin: dzięki :) rocznik 1994 (poprawka: 1993). Co do regeneracji wałów - to wyraz wiary w moje możliwości czy czarne proroctwo, że jeszcze mnie to czeka? :P Ze zdjęciami trochę zejdzie. Wprawdzie jutro odbieram siedzenie i będzie kompletna, ale zanim wyjedzie z parkingowego kontenera, to trochę czasu minie.
O cenie pisałam wyżej, a co do mnie, to owszem pierwszy sprzęt, a zdać zdałam w sierpniu, więc z nowymi atrakcjami w WORDach nie miałam do czynienia. Jak motor i auto nie zeżrą wszystkich pieniędzy i uzbieram na kolejny kurs, to wtedy opowiem ;)
@saszek5: chęci to ja mam, ale właśnie pewności brakuje. Odwagi mam tyle, żeby śrubki odkręcać, a coś więcej to się boję, że zepsuję ;)
@Strażak: tak, wiem, że była opcja niebieskiego lakieru, ale ten nie jest fabryczny, więc nie do końca mi to gra ;)
@holger: oo, dzięki za konkretne info, ale jak patrzę na cenę, to lepiej, żeby się tak szybko nie przydało ;)
@Marcin_93: silnik ma ciut większy i dlatego oznaczenie jest zaokrąglone wzwyż do 180. Dokładnie to ma 176,2 ccm. Dla ciekawych świata więcej informacji: http://jawarmaniak.wz.cz/ke_stazeni/navody/CZ/CZ_125_487_+_175-180_488/navody_CZ_125_487_+_175-180_488.html
@andree: tak mi właśnie w oko wpadła, bo byłam strasznie wpatrzona w małego Dominatora Hondy (NX 250). A cezetka to prawie jak ;)
@Blenders: oo dzięki :) Widzę, że trzeba będzie się sprawnie zorientować i ew. dołączyć.
@jawol: jeśli panna, o której mówisz jest z Twoich okolic, to by blisko miała. A tak, motorka musiała pół Polski przebyć na przyczepie ;p Ale nie ma co myśleć, wóz albo przewóz, czy to zakup sprzętu, czy ciuchów na przecenie :]
« Ostatnia zmiana: Lutego 26, 2013, 13:49:25 wysłana przez cz180 »
Zapisane

wiedzmin

  • Gość
Odp: cz180 / czajka - ČZ 180 typ 487.4
« Odpowiedź #19 dnia: Lutego 18, 2013, 15:56:53 »

wiele rzeczy sama zrobisz po prostu trzeba Ci pokazać co i jak, rocznik spoko co do wałów to miałem na myśli obycie w temacie, znam dwie kobitki u siebie jedna teraz juz jezdzi na hd softailu deluxe a druga na cbr obydwie podobnie jak Ty zaczynały:) Masz singla czyli żadnego problemu z labiryntami. Czesia Ci posłuży:)
Zapisane

Mathini

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1210
  • Jawa 350 634-7 x2; CZ 175/487 Cafe-Racer ;
Odp: cz180 / czajka - ČZ 180 typ 487.4
« Odpowiedź #20 dnia: Lutego 18, 2013, 16:20:35 »

Zdajesz sobie sprawę z tego, że rączki trzeba będzie czasem umazać  ;)
Z czasem obędziesz się z maszyną i nie Będzie sytuacji, że Cię zaskoczy i nie będziesz wiedziała co jest nie tak  8)
Zapisane
    Status GG
Dużo gazu i sprzęgło od razu. o2o

jawol RIP

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2078
  • Jawa 350/638-5 CZ 175/450
Odp: cz180 / czajka - ČZ 180 typ 487.4
« Odpowiedź #21 dnia: Lutego 18, 2013, 16:27:42 »

Może towotem posmarowali tarczę aby rdza nie jadła. Albo.... hamulec nie piszczał  ;D ;D
Tarcza musi być "oryginalna jawowska" bo inna nie podejdzie.
Jest dość dostępna - koszt takowej w Czechach to ok 1000 koron. Na czeskich aukcjach ok. 800/900 koron.
A panna teraz, po przejażdżkach na mojej, chce Jawę 350. Koniecznie 638-5.
I weź tu zrozum kobiety... 8)
Zapisane

j@wa

  • Kudłaty durnowaty reperuje stare graty
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1834
Odp: cz180 / czajka - ČZ 180 typ 487.4
« Odpowiedź #22 dnia: Lutego 18, 2013, 18:01:44 »

Bardzo ciekawy sprzęt. Ostatnio (listopad) na OldTimer Bazarze w Wrocławiu była taka sama ,też niebieska. Sprzedawał ją Czech. Może to ta sama.
Jawol ty chyba coś z gościem rozmawiałeś?
Życzę powodzenia i wytrwałości w "zabawie" z CZ.  ;)   
Zapisane
Jawa 638.0 '87r
Jawa 638.5 Velorex 562 '86r

I coś tam jeszcze.

Wojaczek

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 117
  • Cebra, Zygzak, Szadoł i Intruder.
Odp: cz180 / czajka - ČZ 180 typ 487.4
« Odpowiedź #23 dnia: Lutego 18, 2013, 18:46:20 »

Umyj tarczę jakimś nitro lub ekstrakcyjną-lepiej odtłuszczaczem do hamulców. Konieczne będzie wymienienie klocków- te się pewnie nażarły tego gnoju. W razie wielkich  :o w sklepie pytaj klocki do Cagivy Roadster ( pierwsze modele ) Tarcza jest pływająca więc istnieje prawdopodobieństwo,że zabrudziła się na prowadnicach+ brud na powierzchni hamującej= pozorne bicie.
Zdecydowana większość części pasuje od zwykłej 487. Tłok/pierścienie też tylko chyba powyżej 4 szlifu.
Zawieszeniowo to taki mix innych knedli.
Panel zegara i kontrolek mam w bardzo przyzwoitym stanie- można się dogadać.
Pozdro.

cz180

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 12
  • ex-ČZ 180 487.4 • aktualnie 2 hondki
Odp: cz180 / czajka - ČZ 180 typ 487.4
« Odpowiedź #24 dnia: Lutego 18, 2013, 20:22:12 »

Cytat: wiedzmin
wiele rzeczy sama zrobisz po prostu trzeba Ci pokazać co i jak, (...) Czesia Ci posłuży:)
taki jest plan ;)

Cytat: Mathini
Zdajesz sobie sprawę z tego, że rączki trzeba będzie czasem umazać  ;) 
Z czasem obędziesz się z maszyną i nie Będzie sytuacji, że Cię zaskoczy i nie będziesz wiedziała co jest nie tak  8)
dobrze by było się ogarnąć w temacie, bo w głowie mi raczej samotna turystyka ;) umazanie się nie jest problemem, bardziej aktualnie - zimno, a ogólnie - brak rozeznania. Tak jak wcześniej pisałam, śrubki odkręcać potrafię, więc zmiana zderzaka w golfie czy jakieś zaprawki lakieru nie są problemem (a raczej nie były, dopóki burżuiłam się z wynajmem pokoju na wilanowie, z garażem ;) )


Cytat: jawol
Może towotem posmarowali tarczę aby rdza nie jadła. Albo.... hamulec nie piszczał  ;D ;D 
taaa, wiadomo, towot dobry na wszystko :P
Cytat: jawol
Tarcza musi być "oryginalna jawowska" bo inna nie podejdzie.
Jest dość dostępna - koszt takowej w Czechach to ok 1000 koron. Na czeskich aukcjach ok. 800/900 koron.
chyba gdzieś tak właśnie czytałam i tkwiło mi to z tyłu głowy, a pewności nie miałam - dzięki za konkretną informację :)
Cytat: jawol
A panna teraz, po przejażdżkach na mojej, chce Jawę 350. Koniecznie 638-5.
I weź tu zrozum kobiety... 8)
spokojnie, to normalne ;) jak się kobita na coś, nomen omen, zajawi, to nie ma ratunku ;)


Cytat: j@wa
Bardzo ciekawy sprzęt. Ostatnio (listopad) na OldTimer Bazarze w Wrocławiu była taka sama ,też niebieska. Sprzedawał ją Czech. Może to ta sama.
Jawol ty chyba coś z gościem rozmawiałeś?
Życzę powodzenia i wytrwałości w "zabawie" z CZ.  ;) 
może kiedyś trafię w termin i na wrocławski bazar też dotrę - teraz przydałoby się podwójnie, bo poza dziwnym motocyklem, jest kwestia dziwnego samochodu, a dziadek nie chce się sam wybrać, poszukać czegoś do skrzydlaka...
Co do CZ-tki od Czecha - moja przez trzy umowy wstecz była w opolskiem, a polski dowód datowany od 2001, była jeszcze jakaś historia z PGR-em w tle, więc to raczej inna. Jak tak dalej pójdzie, że tyle egzemplarzy na horyzoncie, to to jeszcze będzie popularny model w Polsce, mówię Wam :P


Cytat: Wojaczek
Umyj tarczę jakimś nitro lub ekstrakcyjną-lepiej odtłuszczaczem do hamulców. Konieczne będzie wymienienie klocków- te się pewnie nażarły tego gnoju. W razie wielkich  :o  w sklepie pytaj klocki do Cagivy Roadster ( pierwsze modele ) Tarcza jest pływająca więc istnieje prawdopodobieństwo,że zabrudziła się na prowadnicach+ brud na powierzchni hamującej= pozorne bicie.
Zdecydowana większość części pasuje od zwykłej 487. Tłok/pierścienie też tylko chyba powyżej 4 szlifu.
Zawieszeniowo to taki mix innych knedli.
Panel zegara i kontrolek mam w bardzo przyzwoitym stanie- można się dogadać.
Pozdro.
spróbuję najpierw benzyną, jeszcze trochę mi zostało po lakierowaniu - zobaczę, co się stanie :D Dzięki za rady, na pewno ułatwią dalsze próby współpracy ze sklepami.
Panel to nie priorytet, ale chętnie bym nabyła z pewnych rąk - bo to co widziałam na allegro było mocno nieprzyzwoite ;)[/size]
« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2013, 20:54:27 wysłana przez cz180 »
Zapisane
Strony: [1] 2 3 ... 5   Do góry