Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Kwietnia 29, 2024, 03:37:03
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7   Do dołu

Autor Wątek: Pali na jeden gar  (Przeczytany 33496 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

radzisz

  • Gość
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #125 dnia: Stycznia 30, 2011, 09:40:46 »

Szkoła mnie zmusza do pracy tylko w weekendy, więc wczoraj wymieniłem świece, przewody, fajki i dalej tak samo zmierzyłem ciśnienie to na obu cylindrach było porównywalne na jednym było 10,6 a na drugim 10,7 więc nie jest to wina sprężania pozamieniałem też cewki miejscami i nic sie nie zmieniło zostaje jeszcze sprawdzenie zapłonu i ewentualnie ten uszczelniacz bo jeżeli nie chodzi na lewy gar to do wymiany jest lewy uszczelniacz ?
Uszczelniacze wymienia się kompletami tak jak łañcuch i zębatki
Zapisane

Zdenek

  • Gość
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #126 dnia: Stycznia 30, 2011, 10:24:29 »

Nie ma takiej potrzeby. Zmienia się zużyty choć jak wiadomo lepiej wymienić oba. Ale to bardziej dla pewności.
Zapisane

dawidtysler209

  • Gość
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #127 dnia: Stycznia 30, 2011, 11:37:49 »

Wymienić oba - ma się pewnośc, że nie trzeba za jakiś czas drugiego zmieniać.

Koszt kilku złotych a jak cieszy  <punk>
Zapisane

D3JG4R4

  • Gość
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #128 dnia: Stycznia 30, 2011, 12:16:21 »

W całym tym szaleñstwie chodzi tylko o to aby nie zabić samego siebie własną głupotą ;]

Wymiana obu uszczelniaczy w jawie ts to około godzinka roboty a przy okazji będziesz mógł ocenić stan zębatki na wale, zębatki na koszu sprzęgła, łañcuszka sprzęgłowego, tarcz i przekładek sprzęgłowyc ;]

Tak że miłej zabawy ;]
Zapisane

oloTS

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 82
  • Jawa 350 TS Jawa 175 356 Cz 477 Sport Cz 487
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #129 dnia: Stycznia 30, 2011, 12:47:28 »

Wczoraj wymieniałem zabierak sprzęgła i tarcze na nowe łancuszek ma troche luzu ale nie ociera o obudowe, a co do uszczelniaczy to jest jak w MZ 150 że nie trzeba silnika rozpoławiać ? ale zanim się za to wezme to posprawdzam zapłon żeby na darmo  nie robić
Zapisane

D3JG4R4

  • Gość
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #130 dnia: Stycznia 30, 2011, 12:56:57 »

Nie, nie trzeba rozpoławiać silnika ;]

Zapisane

oloTS

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 82
  • Jawa 350 TS Jawa 175 356 Cz 477 Sport Cz 487
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #131 dnia: Lutego 05, 2011, 22:13:29 »

Wiem że zdania nie zaczyna sie od "A wieć" ale co tam. A więc dzisiaj posiedziałem troche nad jawą rozebrałem wszystkie elementy do malowania, lakier już zakupiłem tylko ładnie przygotować i malować, wiem że to nie do tematy więc zaczynam na temat. Na szczęście okazało się że to był zabardzo opó¼niony zapłon bo iskre dawał dużo wcześniej niż powinien więc ustawiłem go na około 2,6mm przed GMP oczywiście suwmiarką bo niestety nie posiadam fachowych urządzeñ mierniczych  :)   jeszcze mam w planach wypolerować dekle ale to zobaczymy jak to będzie.  :D   wszystkim co mi troche pomogli to kiedyś jak sie spotkamy postawie piwo  <cheers>
Zapisane

Strażak

  • Cezeciarz -
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2028
  • 472.6, 472.6, 472.5
    • PJ
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #132 dnia: Lutego 05, 2011, 22:43:42 »

zabardzo opó¼niony zapłon bo iskre dawał dużo wcześniej niż powinien
wczesny zapłon to np . 3.5, a pó¼ny to np . 2.3 więc jeśli dawał wcześniej niż powinien  to był za wczesny zapłon, a nie opó¼niony
Zapisane
    Status GG

kwinto29

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 52
  • To była moja maszyna:)
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #133 dnia: Lutego 06, 2011, 11:23:17 »

Uszczelniacz pierdykną.

Edit:

P.S. F75 nie są do jawy, co najwyżej do komarka, jawa powinna je¼dzić na F100 ale to nie przez to że masz F75 jawa nie chce chodzić na jeden gar.


Kolego z łaski swojej nie wprowadzaj ludzi w błąd, naczytałeś się żółtej książeczki i piszesz że do jawy to tylko F100 guzik prawda popatrz w katalogach świec i dopiero wygłaszaj swojej opinie. A co do uszczelniacza to oczywiście możesz mieć rację.
Zapisane
Była Jawa 50, będzie 350:)
Poprawka już jest i to śliczna Tereska:)

grzegorz1344

  • Gość
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #134 dnia: Lutego 26, 2012, 13:40:32 »

witam jawerów mam problem z jawą 350 ts nie pali na lewy cylinder brak jskry co robić pomocy  >:(
Zapisane

Kurzyn

  • Starszy Jawer
  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 302
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #135 dnia: Lutego 26, 2012, 13:42:30 »

witam jawerów mam problem z jawą 350 ts nie pali na lewy cylinder brak jskry co robić pomocy  >:(
Przede wszystkim sprawdź wyregulowanie platynki, częstym przypadkiem braku iskry jest zła regulacja platynek.
Zapisane
Jawa 350 638-1 89r  (w garażu)
BMW k1100lt 1998 :D

karol

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 8
  • Jawa 350 ts
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #136 dnia: Lutego 26, 2012, 14:05:16 »

sprawdz cewke zapłonową i przerywacz
Zapisane

korczi

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 968
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #137 dnia: Lutego 26, 2012, 14:06:56 »

Ale napisz coś więcej bo samo z siebie nie przestało palić. W jakich okolicznościach się to stało, co sprawdzałeś i w jaki sposób.
Zapisane
You live more in five minutes on a bike like this going flat out than some people live in a lifetime- Burt Munro
Jawa 634/12V 84'
Yamaha YZF 600 Thundercat 98'

grzegorz1344

  • Gość
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #138 dnia: Lutego 26, 2012, 14:11:04 »

to jest mój nowy zakup po wlaniu paliwa zapaliła i chwilę tak jak by chodziła a pózniej przestała
Zapisane

korczi

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 968
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #139 dnia: Lutego 26, 2012, 14:22:27 »

Ustaw zapłon, wymień świece, sprawdź czy kable wn są dobrze wpięte i zamień cewki miejscami.


W razie czego link do opisu prawidłowej regulacji zapłonu: http://www.jawacz.pl/baza-wiedzy/regulacja-zaplonu-w-silniku-jawa-(demonos)/msg71401/#msg71401
« Ostatnia zmiana: Lutego 26, 2012, 14:24:22 wysłana przez korczi »
Zapisane
You live more in five minutes on a bike like this going flat out than some people live in a lifetime- Burt Munro
Jawa 634/12V 84'
Yamaha YZF 600 Thundercat 98'

grzegorz1344

  • Gość
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #140 dnia: Lutego 26, 2012, 15:45:18 »

dzięki za tego linka jutro będę działał zobaczymy co z tego wyidzie jutro będę pisał czy się udało
Zapisane

grzegorz1344

  • Gość
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #141 dnia: Lutego 27, 2012, 18:16:30 »

witam chłopaki z góry dziękuję za poradę obpaliła chodzi na obydwa cylindry przyczyną były platynki upalił się młoteczek u platynek a właśnie jaka może być przyczyna czy może coś z ładowaniem  :D
Zapisane

Kanter

  • Grupa Podlasie
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1769
  • JAWA TS 350 638-1/639
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #142 dnia: Lutego 29, 2012, 13:58:38 »

swoje wysłużył i tyle. Ja miałem chiński nowy jak jechałem na kamieńsk po 400 km padł ;)
Zapisane
Jawa TS 350 638-1/639

pitterpan

  • Starszy Jawer
  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 256
  • Jawa TS 350 1991r
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #143 dnia: Czerwca 11, 2016, 23:01:40 »

Witajcie.
Nie będę zakładał nowego tematu, skoro podobny juz istnieje.
Tylko mój problem polega na tym ze pada mi jedna świeca (chyba), po jeździe miejskiej, w korkach, jak chwile pochodzi na niskich obrotach.
Kiedy wykręce świece to lewa jest kawa z mlekiem, czasem aż biała, a prawa czarna.
Ogólnie pali od pierwszego kopa, w trasie nie ma problemów.

Zapłon Vape,
gaźnik ikov
Jakie macie pomysły na przyczynę dolegliwości?
Zapisane

Yabaman

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1095
  • 638.1+562.10; 362 Californian; ETZ251 SW x 3
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #144 dnia: Czerwca 12, 2016, 04:26:53 »

Zamiana swiec i fajek nie pomaga? Moze ta prawa ma jakas wade albo ma juz na izolatorze przewodzacy mostek weglowy, po nim puszcza wyladowania, nie pali za kazdym razem i dlatego jest czarna.

pitterpan

  • Starszy Jawer
  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 256
  • Jawa TS 350 1991r
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #145 dnia: Czerwca 12, 2016, 07:23:02 »

Zamiana świec i fajek nie pomaga.
Jeździłem na b6hs,  kupiłem b8hs i jest tak samo.
Wczoraj zmieniłem ze 3 nowe świece.

Praktycznie zawsze kiedy jestem zmuszony jeździć na wolnych obrotach, po mieście, albo postać pod szlabanami to jeden gar przestaje pracować.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 12, 2016, 07:24:44 wysłana przez pitterpan »
Zapisane

Yabaman

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1095
  • 638.1+562.10; 362 Californian; ETZ251 SW x 3
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #146 dnia: Czerwca 12, 2016, 08:53:39 »

Czy na goretszych swiecach tez probowales? B8HS to najzimniejsza (=najtrudniej jej osiagnac temperature samooczyszczania) swieca NGK z krotkim gwintem M14. Moze w prawym garze Twojego motoru jest po prostu za zimna. Dwie swiece o roznych parametrach w tym samym silniku mozna uznac za anomalie ale jesli bedzie z nimi jezdzil to warto sprobowac.

pitterpan

  • Starszy Jawer
  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 256
  • Jawa TS 350 1991r
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #147 dnia: Czerwca 12, 2016, 10:20:45 »

Najgorętsza z jaką jeździłem to była b6hs o której pisałem. Było tak samo. Innych nie próbowałem. Sprawdziłem ze są jeszcze b5hs, lecz niestety u nas słabo dostępne,  będę musiał zamówić.

A może jak juz zamawiać, to spróbować iskra ze starych zapasów? Np f50? Albo f70
« Ostatnia zmiana: Czerwca 12, 2016, 10:59:47 wysłana przez pitterpan »
Zapisane

Yabaman

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1095
  • 638.1+562.10; 362 Californian; ETZ251 SW x 3
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #148 dnia: Czerwca 12, 2016, 11:21:06 »

B6HS to dosc goraca swieca i jezeli z nia sie nic nie zmienia to B5HS tez raczej nie pomoze. Czy swiece z wystajacymi elektrodami (NGK to te o symbolu BP6HS, BP7HS, BP8HS) tez probowales? Ich izolator w komorze spalania jest lepiej oczyszczany i starzy japonscy dwusuwiarze to nawet mawiaja, ze zostaly wymyslone po to aby sie swiece w dwusuwie nie zarzucaly.

pitterpan

  • Starszy Jawer
  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 256
  • Jawa TS 350 1991r
Odp: Pali na jeden gar
« Odpowiedź #149 dnia: Czerwca 12, 2016, 11:26:50 »

Nie, nie próbowałem.
Wiec spróbuję w najbliższym możliwym terminie je kupić.
Może faktycznie pomoże.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 12, 2016, 11:28:36 wysłana przez pitterpan »
Zapisane
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7   Do góry
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
[all 350] Jeden gar nie pali

Zaczęty przez jawa634 « 1 2 » Mechanika

42 Odpowiedzi
14006 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Lutego 06, 2007, 23:02:22
wysłana przez wskpan
10 Odpowiedzi
6562 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Kwietnia 30, 2007, 17:12:17
wysłana przez kamil123
38 Odpowiedzi
14655 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Lipca 28, 2011, 10:21:59
wysłana przez Mikel
3 Odpowiedzi
3180 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Czerwca 14, 2015, 18:53:17
wysłana przez Daniel22
5 Odpowiedzi
2066 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Czerwca 10, 2019, 22:45:10
wysłana przez Adam112