na wstępie witam ponownie
do Jawy wróciłem jakos rok temu, zakupiłem 638 od znajomego
nawet jej nie oglądałem tylko na przyczepke i do domu.. rozładowałem, przyjechał kolega Qter88 i mówi ze rama krzywa
tak wiec spowrotem na przyczpkę i zostałem bez motocykla...ale skoro nie udało sie z jedną sztuką to moze udac sie z dwoma
trafiły sie przez przypadek, jedna z papierem druga na czesci, jako ze w glowie od dawna chodzil mi po glowie pewien projekt zwiazany z wersja 640 to zakupilem wszystkie plastiki
przy czym sie okazało ze duzo kombinacji a mi szkoda ciąć ramy...priorytetem dla mnie przy tuningach jest mozliwosc powrotu do oryginalu
aczkolwiek sprawa plastików zeszła na dalszy plan poniewaz nie moglem dojsc konca z prawym cylindrem..zalozylem gaznik pwk 28, elektroniczny zapłon..usczelniacze... ktoregos wieczoru w akcie despercji zdjalem cylindry..
a tam.. dwa LEWE tłoki
tak wiec zamowilem nowe tloki czeskie, uszcelki, przy okazji wlecialo sprzeglo od CZ, i na probe czy bedzie ok pojechalismy z chlopakami w trase w Bieszczady
aczkolwiek nie dawała mi spokoju mysl o tym ze chcialem jednak 640, tak wiec wystawilem na sprzedaz i trafila sie opcja zamiany na 640 i to w okolicy... nie zastanawiajac sie dlugo ogarnalem temat jak najszybciej
calkiem przyzwoity stan, na wyposazeniu nawet rozrusznik
na starcie zregenerowalem zacisk i pompe ale niestety na starych gratach, poskładalem wydech bo prawy mial wklad rozsypany, teraz poogarniac z grubsza zeby cos jeszcze kilometrow zrobic na ten sezon
przyszly jakies pierwsze czessci
niestety w pompie uszkodzony gwint lusterka wiec trzeba bedzie wstawic tulejke jak starczy miejsca, zamówiony tez gaźnik PWK 30 pewnie wpadnie po weekendzie, prace bedą w najblizszym czasie pewnie niezbyt wielkie, raczej jakies zbieranie gratów, poniewaz miedzyczasie po 15 latach zabrałem sie w koncu za SHL Gazele
aczkolwiek przy Jawie coś się bedzie dziac caly czas