Wolna Strefa Jawa - CZ
Sprawy Techniczne => Mechanika => Wątek zaczęty przez: szkodnik w Stycznia 02, 2011, 21:25:32
-
Witam. Mam takie pytanie: Co myślicie o założeniu do CZ 350 ga¼nika od jakiejś japonii? Podejrzewam, że wpłynęłoby to pozytywnie na pracę silnika. Tylko od jakiej japonii ga¼nik by tam w miarę dobrze pasował? Robił ktoś coś takiego? Na razie to są tylko plany, ale gdybym dowiedział się czegoś więcej to mógłbym o tym myśleć. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
-
ktoś tutaj z forum robił takie cuda...
i to nawet na 2 ga¼niki.
-
Kolega Natal007 ma w swojej CZ ga¼nik z Yamahy RD 350.
Tutaj jest jego temat
http://www.demonos.vipserv.org/forum/smf/index.php/topic,6668.0.html
-
Ja w Teresie testowałem ga¼nik Mikuni, z tym, że nie wiem z jakiego moto to było...
Z tym, że testy robiłem jedynie z odpalaniem i pracą na biegu jałowym.
Z braku gumy łączącej ga¼nik z airboxem testów "jak je¼dzi" nie przeprowadzałem...
Być może na wiosnę powrócę do testowania...
-
A są ga¼niki które mniej więcej pasują bez poważniejszych przeróbek? Czy nic takiego się nie znajdzie raczej i trzeba dorabiać jakieś przejściówki?
-
Do mocowañ pasuje ga¼nik od Miñska 125
taki: http://allegro.pl/k-650-rusek-minsk-125-ural-fabrycznie-nowy-gaznik-i1393468867.html
jednak czy to coś poprawi? Wątpię. Ludzie do Miñsków dają właśnie "dla tuningu" ga¼niki z CZ ;)
Może spalanie byłoby mniejsze, bo to do 125 w koñcu, ale moc też mogłaby CZ oberwać.
Ale zawsze możesz spróbować :)
-
Ja raczej oczekiwałbym lepszego odpalania po dłuższym postoju i ogólnie lepszej jakości tego ga¼nika a to to raczej jest podobne do CZtowskiego albo może gorsze :)
-
?? <lookaround>
te ga¼niki są bardzo dobre.
sam mam również ga¼nik z Yamahy RD 350, ale nie założony - może się wkoñcu skuszę i założe.
a propo - dobry ga¼nik przelewowy z CZ jest świetny, i prosty w budowie <thumbup>
odpał od 2 kopa po kilku dniach stania z padniętym akumulatorem:
http://www.youtube.com/watch?v=BWkMlMS6dSE
-
Jakoś nie ufam temu ustrojstwu :D Zawsze jest ta niepewność przy odpalaniu (chociaż zawsze odpala :P). No i może na ga¼niku od japonii spadłoby spalanie i ten silnik był w koñcu czysty a nie wieczne błoto pod ga¼nikiem
-
Kurde kolego poczytaj temat który Ci podesłał Szajbus....
-
i ten silnik był w koñcu czysty a nie wieczne błoto pod ga¼nikiem
No to ga¼nik Miñska odpada ;) Przynajmniej u mnie, to muszę go PORZ¡DNIE przelać, żeby odpalił od 1szego ;)
-
Kurde kolego poczytaj temat który Ci podesłał Szajbus....
Przeczytałem, ale chciałbym się dowiedzieć jeszcze coś więcej. Czy są jeszcze jakieś ga¼niki mniej więcej pasujące? Może ktoś jeszcze coś takiego robił/widział? Jak z częściami do takich ga¼ników?
-
Mało prawdopodobne żebyś znalazł ga¼nik od Japonii który ma identyczne mocowanie.
-
Nie mówię tutaj o identycznym mocowaniu, wiadomo, to byłoby zbyt piękne :) Chcę się dowiedzieć czy da radę dobrać jakiś ga¼nik który wejdzie bez żadnych poważniejszych przeróbek bo podpiłować otwory czy zrobić jakąś prostą przejściówkę zawsze można a męczyć kogoś o dorobienie jakiegoś bardziej skomplikowanego elementu to już trochę większy problem, zwłaszcza jeśli na koniec ma się okazać że efekt nie pokrywa się z robotą i wszelkimi komplikacjami przy których trzeba się męczyć.
-
Mam taką przejściówkę jakbyś chciał.