Wolna Strefa Jawa - CZ
Inne => Szybka interwencja => Wątek zaczęty przez: Czmielu w Październik 04, 2017, 22:20:09
-
Jak w tytule
co polecacie jako zamownnik oryginału.
Coś pod żarówkę H4
-
Było już wiele razy,
firma Wesem, żuk ikarus itp patrz po rozmiarze i mocowaniach.
-
W tym wątku jest chyba wszystko opisane 8) http://www.jawacz.pl/index.php?topic=26288.0 (http://www.jawacz.pl/index.php?topic=26288.0)
-
Było już wiele razy,
firma Wesem, żuk ikarus itp patrz po rozmiarze i mocowaniach.
Dzięki Blenders o WESEM czytałem
W tym wątku jest chyba wszystko opisane 8) http://www.jawacz.pl/index.php?topic=26288.0 (http://www.jawacz.pl/index.php?topic=26288.0)
tego tematu akurat nie widziałem
-
Mam i polecam :D [size=78%]http://sklep.wesem.pl/searchapp/Motocykl/JAWA/350%20TS/638 (http://sklep.wesem.pl/searchapp/Motocykl/JAWA/350%20TS/638)[/size]
-
Lampa od Skody S100, 105 lub 120.
-
A ja mam jakąś lampę od jakiejś Toyoty. To tzw "clear" ale co dokładnie to nie wiem bo odkupił od Turbo.
-
Land cruiser Krzysiu :)
-
Mam i polecam :D [size=78%]http://sklep.wesem.pl/searchapp/Motocykl/JAWA/350%20TS/638 (http://sklep.wesem.pl/searchapp/Motocykl/JAWA/350%20TS/638)[/size]
Dobra zamawiam tą co Simson podał.
Dzięki
-
Mam i polecam :D [size=78%]http://sklep.wesem.pl/searchapp/Motocykl/JAWA/350%20TS/638 (http://sklep.wesem.pl/searchapp/Motocykl/JAWA/350%20TS/638)[/size]
Dobra zamawiam tą co Simson podał.
Dzięki
Jak się wstrzymasz tak do 16 to sprawdzę bo mam chyba kompletny wkład do lampy tylko nie pamiętam czy h4 .
Panowie przecież reflektory samochodowe mają całkowicie inny słup światła z lewej odcięty żeby nie razić innych na drodze.
-
Mam i polecam :D [size=78%]http://sklep.wesem.pl/searchapp/Motocykl/JAWA/350%20TS/638 (http://sklep.wesem.pl/searchapp/Motocykl/JAWA/350%20TS/638)[/size]
Dobra zamawiam tą co Simson podał.
Dzięki
Jak się wstrzymasz tak do 16 to sprawdzę bo mam chyba kompletny wkład do lampy tylko nie pamiętam czy h4 .
sprawdź, choć 2 sztuki już zamówiłem ale jeszcze jedna w sumie by się przydała
-
A ja mam jakąś lampę od jakiejś Toyoty. To tzw "clear" ale co dokładnie to nie wiem bo odkupił od Turbo.
Jest to lampa od Land cruisera J40 J60 J70
http://allegro.pl/reflektor-lampa-clear-land-cruiser-j40-j60-j70-kpl-i6466449567.html#thumb/2
Panowie przecież reflektory samochodowe mają całkowicie inny słup światła z lewej odcięty żeby nie razić innych na drodze.
Ło Panie :P
Motocykle też muszą mieć asymetryczne światła dokładnie tak samo jak samochody i jeśli chodzi o słup światła musi być taki sam.
W swojej TS też powinieneś mieć odcięcie z lewej by nie razić innych
-
A ja mam jakąś lampę od jakiejś Toyoty. To tzw "clear" ale co dokładnie to nie wiem bo odkupił od Turbo.
Jest to lampa od Land cruisera J40 J60 J70
http://allegro.pl/reflektor-lampa-clear-land-cruiser-j40-j60-j70-kpl-i6466449567.html#thumb/2
Panowie przecież reflektory samochodowe mają całkowicie inny słup światła z lewej odcięty żeby nie razić innych na drodze.
Ło Panie :P
Motocykle też muszą mieć asymetryczne światła dokładnie tak samo jak samochody i jeśli chodzi o słup światła musi być taki sam.
W swojej TS też powinieneś mieć odcięcie z lewej by nie razić innych
Ło Panie :P
Przepis przepisem a jak to w praktyce wygląda.
Tak mam lampę symertyczną zamontowaną i jestem zadowolony w jaki ona sposób oświetla w nocy jezdnie.
Przy lampie asymetrycznej zakręt w lewo w nocy przy prędkości 80 km/h to trzeba brailem robić bo kompletnie nic dalej nie widać.
-
Ja miałem w moto asymetryczne światła w prawie każdym moto
od zwykłych przez halogeny na bi-xenonie kończąc
i przy dobrym ustawieniu, nie zmachanej lampie i przekaźnikach wszystko było dokładnie widać, bo wysokość odcięcia z lewej strony powinna być na tym samym poziomie w symetrycznej i asymetrycznej, tylko asymetryczna lepiej oświetla prawą stronę.
Tak mniej więcej oświetla drogę asymetryczne światło:
(https://lh3.googleusercontent.com/9kKFEDciW3HvQeGLoEhkXYkpWEj42eLldZVs21M6dtA-QRh87eV-0jbjorBGj-Zrq9RDgdPE9nW048LLBTOJqgomkbxAEyxijR0NU56YNlFSYEv_H14v50Zpf1JrpNjrLPF8Pr9-VkZTt5Ii7LLvTgJOTDZJ6beYxuFqGSXlftBgMGsgMAYB3FbVGr2fEFaKoa5zxAdrKNYAgso5Ev9sih9sy6eCenZ8TBMu39jjZKNUy56dDQx-217zKxWUNBJ31Hpw-AITv8_s_sM87dm-k2v7aCMlTMy1dth3YonPq4uZ97u9lox4ctfSErTSWvQqo3JgxVJRe_eN_9uSMFQrkob2tNg4xQBX5owosZVvvMV1kTZrSyOkF873bWYqHJ2yoUyaTm2ewaJGygPct1vveReYcEgHg301rbFGs4-JRgc5yiyIBfqIbCKAWJZQ95ze9V9crPpPYFULuYvizArve__gHcZIilHCm2v95-zewlnqWdZHLXIbaYDMiETne1QyNss_1Q16D5dy8ICpwqSMG9jITWhV9oPv3_E0WJxH_bZAb9yLIjgsokQTPb-0073Rfp6BmMNwpkXBVfY0Go_1tXh-vSooayxFMEHfVMfl7Q=w1000-h750-no)
-
Turbo o jakim Ty ustawieniu przedniej lampy mowisz siada pasażer za tobą i w pizdu ustawienie poszło się J.....ć i oslepiasz ludzi jadących w przeciwnym kierunku. Chodzi to ze lewą stronę odcina jak od liniki składasz się w lewy zakręt hamujesz,nurkujesz przodem i co tam z lewej strony zobaczysz?
-
Turbo o jakim Ty ustawieniu przedniej lampy mowisz siada pasażer za tobą i w pizdu ustawienie poszło się J.....ć i oslepiasz ludzi jadących w przeciwnym kierunku.
Dlatego jest regulacja amortyzatorów z tyłu by właśnie z pasażerem tył nie siadał.
Po za tym po około 80- roku wszystkie motocykle mają asymetryczne światła(skrętne lub nie) i homologację to ma i ludzie jeżdżą i nie narzekają.
Miałem asymetryczne światła składałem się w nocy w lewe zakręty i wszystko dobrze widziałem.
A i hamuje się przed zakrętem ale w trakcie ;)
EDIT: Jaką żarówkę masz w tej symetrycznej lampie?
-
A ja mam jakąś lampę od jakiejś Toyoty. To tzw "clear" ale co dokładnie to nie wiem bo odkupił od Turbo.
Jest to lampa od Land cruisera J40 J60 J70
http://allegro.pl/reflektor-lampa-clear-land-cruiser-j40-j60-j70-kpl-i6466449567.html#thumb/2 (http://allegro.pl/reflektor-lampa-clear-land-cruiser-j40-j60-j70-kpl-i6466449567.html#thumb/2)
Również taką mam i polecam:)
-
Turbo wujek gogle prawdę Ci powie Przepis mówi (w skrócie), że pojazd powinien posiadać światła asymetryczne, choć nie dotyczy to motocykli zarejestrowanych po 31. grudnia 2009 roku. To odnośnie tych lat 80.
I nie chce mi się tego tematu dalej ciągnąć a odnośnie amortyzatorów ty ze swoją wagą to możesz sobie wysokość regulować twoje jawa przed zakończeniem żywota mocno Ciebie nie odczuwała z raci twojej wagi . W mojm przypadku jest troche inaczej 140 kg ma babcia co targać to ja sobie moge poregulować ale wysokość skarpetek na nogach.
-
Tylne amortyzatory masz sprawne ?
Wcześniej miałem takie amorki z tyłu że pode mną jawa siadała i bujała się jak statek, po wymianie amorków na nowe była dużo sztywniejsza nawet na najbardziej miękkim ustawieniu.
Co do świateł asymetrycznych i symetrycznych, oba muszą mieć linię odcięcia na tej samej wysokości tylko że asymetryczne dodatkowo mają wyżej linię odcięcia z prawej strony by lepiej oświetlać znaki i pieszych na poboczu.
Oczywiście nie każe ni zmieniać świateł bo każdy jeździ tak jak chce.
Ale mi chodzi o to że miałem dość dużo do czynienia z różnymi światłami i
ja wolę jeździć ze światłami asymetrycznymi H4 lub soczewkowymi H1 lub xenon D2S.
Po za tym i ta większość motocykli ma światła asymetryczne.