Wolna Strefa Jawa - CZ
Inne => Szybka interwencja => Wątek zaczęty przez: STÓWA w Kwietnia 29, 2017, 21:08:54
-
Pytanie do zorientowanych .Czy pierścienie z tej aukcji nadają się do "żeliwa"jako nominały ?
http://allegro.pl/pierscienie-cz-175-350-jawa-grube-25-prl-nowe-i6680726443.html (http://allegro.pl/pierscienie-cz-175-350-jawa-grube-25-prl-nowe-i6680726443.html)
-
Wymiar się zgadza. Powinny pasować.
-
Wymiar się zgadza. Powinny pasować.
no to co to oznacza, że grubość to 25mm? bo za ch..a nie mogę połapać
-
przecież to zwykła literówka , brak przecinka na pewno chodzi o 2,5 grubości.
-
Kupiłem, zobaczymy czy podejdą.
-
ważne żeby nie były za cienkie , jak będą za grube to magnesówka i szlif na wymiar.
-
Za grube ( za wysokie) to raczej nie będą bo to 25 to pewnie ich wysokość bez przecinka. Boję się tylko czy wejdą z tłokiem w cylinder.
-
a co średnica cylindra jaka jest ? wsadź najpierw sam pierścionek do cylindra i zobacz luz na zamku i tyle :)
-
Średnica zewnętrzna by się zgadzała , tylko czy po włożeniu na tłok wystarczy miejsca. Nie wiem jaka jest głębokość rowków na pierścienie w tłoku bo tego nie sprawdziłem. Nie mogą być płytsze niż 2,3 mm.
-
Ja do mojej mz kupilem nadwymiarowe pierscionki i sam szlifowalem szczelinę i miejsce na zamek. Bo nominalne mialy za małą srednice a chcialem ominąć szlif bo nie bylo jeszcze tragedi z cylindrem.
-
To może inaczej . Czy ma ktoś na wierzchu tłok nominalny do żeliwa i jest w stanie pomierzyć średnicę wewnątrz rowka pierścienia? Chodzi o to żeby tam nie było więcej jak 53,4 mm. Ja co prawda mam zdjęte cylindry ale szpilki cylindrów oraz moja suwmiarka nie pozwala mi na wykonanie dokładnych pomiarów.
-
a nie będziesz tłoka zdejmował do czyszczenia rowków? jeżeli nie zdejmował a już będziesz miał pierścionki to mierzysz je do głębokości rowków nie nakładając na tłok tylko wkładasz z boku tłoka w rowek i od razu będziesz wiedział czy głebokość rowka jest Ok zawsze pierścionek wchodzi trochę głębiej nawet na oko dobrze widać. (wiesz o co mi chodzi?) :)
-
Tak wiem . Tłoki już wyczyściłem i mam je założone na korbowody. Chciałbym po prostu upewnić się czy to co kupiłem chociaż z opisu będzie pasowało. Pierścienie też już mam założone ale to współczesny wyrób a nie oszukujmy się , to co teraz jest produkowane to czasami jest gorszej jakości niż niegdysiejsze "rzemiosło" tak olewane w czasach kiedy był dostęp do oryginałów. Ech.......to były piękne czasy ;)
-
wsio będzie Ok nie stresuj się tak bo wżyciu nie złożysz tego silnika , najważniejsze nic na siłę, jeżeli tłoki wejdą gładko i nie będą stawać "dęba" przy kręceniu wałem to będzie Ok :) :) :) , jeżeli nie będą chciały wejść to wtedy lipa , a pasowałeś same pierścionki bez tłoków do cylindrów?
-
Cylindry mam w tej chwili w lakierni proszkowej. Jeden z tych pierścieni które mam założone zostawiłem właśnie do próby jak będzie pasował do cylindra. W tej chwili rozważam wymiar pierścionków które kupiłem na aukcji z pierwszego postu w tym temacie.
-
Pierścienie dojechały wczoraj ,dzisiaj przymierzyłem je do tłoka.Chowają się w rowku ,coś z tego będzie.Wyglądają na dobre jakościowo,ładnie przylegają do płaskiej powierzchni .Zobaczymy jak to zagra w silniku ;)