Wolna Strefa Jawa - CZ
Inne => Szybka interwencja => Wątek zaczęty przez: Bronek w Maja 03, 2016, 20:48:28
-
Witam serdecznie, czy mógłbym prosić w miarę możliwości o określenie stopnia oryginalności poniższego motoru? Jest to CZ 350 472.4 rocznik 1980, głównie chodzi mi o przednie zawieszenie ale jak coś wpadnie w oko to chętnie się dowiem, z góry dziękuje i pozdrawiam.
(https://http://images77.fotosik.pl/565/d7e05e2c4855f74cmed.jpg) (http://www.fotosik.pl/zdjecie/d7e05e2c4855f74c)
(https://http://images76.fotosik.pl/565/d0efd3074d19d722med.jpg) (http://www.fotosik.pl/zdjecie/d0efd3074d19d722)
(https://http://images75.fotosik.pl/564/77a71f2c9948117fmed.jpg) (http://www.fotosik.pl/zdjecie/77a71f2c9948117f)
-
Cały przód od nowszego modelu,czyli 472,5.
-
mimo tego że przód od nowszego modelu to mocowanie lampy jakie dorabiane i brak przelotki linki hamulca na błotniku.
Brak kierunkowskazów, powinny być tzw. jajka
Klamka sprzęgła chyba nie od tego modelu, bo od 472.5 na pewno nie
-
Klamka od MZ,przełącznik zespolony lewy Jawa cały przód wraz z lampą i zegarem od 472.5. Stopień oryginalności słaby, stan słaby, cena w zł za cm3 silnika to maks.
-
Witam, dzięki za odp, już wiem czego szukać, motor kosztował 150zł, jest wyrejestrowany także kiedyś to sobie ogarnę. A póki co powolutku będę ją odświeżał, pzdr ;)
-
Dam Ci taką radę zanim zaczniesz cokolwiek przy motocyklu robić najpierw go zarejestruj :) Bo potem można mieć niespodziankę ja tak miałem z ruskim dnieprem zacząłem w niego inwestować a potem okazało się że go nie zarejestrują bo coś się w papierach nie zgadzało...
-
Jeśli nie ma przeglądu (a mogę się założyć że na 99% nie ma) to nie przerejestruje dopóki nie doprowadzi do stanu jakiejkolwiek użyteczności...
Jeśli nawet moto nie ma kwita to za 150zł się opłacało. Jak ma to tym bardziej.
-
Najwyżej skończy jako ozdoba w salonie ;)
-
Wg. mnie nie opłaca się tego remontować na igłę. Lepiej zostawić na części i kupić jeszcze jedną CZ w lepszym stanie, wtedy remont będzie tańszy i łatwiejszy. Chyba że chcesz to tylko uruchomić i koło domu jeździć.
-
Co do przerejestrowania, najlepiej będzie zebrać papiery iść do WK i się spytać, czy z tym można będzie zarejestrować, i ewentualnie jakich papierów brakuje.
Wtedy na pewno powie ze najpierw trzeba będzie przegląd zrobić, i powie jakich papierów ewentualnie brak. I kolega będzie wiedział na czym stoi ;)