Wolna Strefa Jawa - CZ
Inne => Szybka interwencja => Wątek zaczęty przez: Kutron RIP w Maja 01, 2012, 17:36:29
-
Witam.
Mam problem z wymianą uszczelniaczy. Kupiłem nowe w jawaczęści.pl czyli te http://jawaczesci.pl/543,simering-przedniego-zawieszenia%28uszczelniacz%29-36x47x6-5-10.html (http://jawaczesci.pl/543,simering-przedniego-zawieszenia%28uszczelniacz%29-36x47x6-5-10.html) . Niestety coś mi nie pasuje bo te, które do tej pory były pod tą nakrętką chromową w ogóle są jakieś inne (chyba dorabiane). Jak nakładam te nowe, które kupiłem to w wtedy nie można skręcić razem goleni z lagą bo uszczelniach gwint zasłania, no chyba że inaczej się montuje. Prośba o pilną reakcję i ewentualnie jakieś pomysły. Może ja mam zawieszenie nie od 634 ?
http://postimage.org/image/lm7iwle8x/ (http://postimage.org/image/lm7iwle8x/)
http://postimage.org/image/59jp1tyc7/ (http://postimage.org/image/59jp1tyc7/)
Ten ostatni link to zdjęcie tego co tam pierwotnie siedzi.
(https://http://s17.postimage.org/mgvg51j0b/Zdj_cie0225.jpg) (http://postimage.org/image/mgvg51j0b/)
-
Tak masz od 634
http://jawaczesci.pl/433,nakretka-widelca-przod-z-uszczelniaczem.html
Niech zgadnę sprężyna jest pod gumową skarpetą
-
kolego te uszczelniacze co podałeś z jawaczesci to są do cz lub do jawy 638
-
Tak jest sprężyna pod skarpetą. No to kupiłem źle, a byłem pewien że dobre, ahhhhhh :/ Dzięki wielkie.
-
Zamiast przepłacać i kupować razem z nakrętkami kup same simeringi w jakimś sklepie i wymień. Chyba McMarker tak zrobił uderz do niego.
Opisał to gdzieś na forum
-
przeciez kupujac na jawaczesci ppdajesz model motocykla. nie napisali Ci ze nie pasuja do 634
-
No też racja Mathini :/ Byłi już u mnie moto znajomi na swych rumakach i pomogli mi zdjąć całą nakrętkę gdzie znajduje się uszczelniach i teraz pytanie czy ta nakrętka w powyższych postach rozdziela się na pół ? Bo jeżeli nie to przyznam że wstawienie tam nowego simmera jest nie możliwe.
-
...teraz pytanie czy ta nakrętka w powyższych postach rozdziela się na pół ? Bo jeżeli nie to przyznam że wstawienie tam nowego simmera jest nie możliwe.
daj to komuś kto o tym nie wie to Ci wymieni ;D
to było do śmichu a teraz poważnie, ja bym spróbował to rozdzielić z prostego powodu,
jak zniszczę przy rozbiórce, żadna strata bo i tak alternatywą jest wymiana kompletu.
Jeśli uda Ci się wyjąć spisz numery z simeringu i zamówimy w WIMEX-ie w Garwolinie,
sprowadzali mi już różne wynalazki po rozmiarach.
-
Oki gitara. Weekend dzisiaj zaczynam to będę miał czas na to :). Odezwę się.
-
Jakby co to dla mnie też komplet na 2 lagi, Czyli 4szt.
-
Ok. Będę miał na uwadze.
-
Przegrałem pierwszy raz z Jawą. Niestety nie dało rady wyciągnąć gum z pierścieni uszczelniacza, tak, więc zamówiłem nowe za 70 :( . Temat do wywalenia.
-
Ja w 356, tam jest podobne zawieszenie zrobiłem eksperyment, mianowicie kupiłem oring 32x3mm i wcisnąłem go w miejsce uszczelniacza, zobaczymy jak skończę składać maszynę, czy będzie bardzo lało w jeździe.
-
Witam ponownie.
Odświeżam sprawę bo z uszczelniaczami załatwiona sprawa, ale jak złożyłem to zawieszenie nie pracuje - normalnie jak by beton do środka zalać. Olej wlałem po 180 ml na lagę, a tulejki wszystkie w kolejności włożyłem jak bylo. Starałem się je odpowietrzyć, ale to nic nie dało. Na pewno moja wina bo przed rozbiórką działało. Raz jak z ojcem przód wcisnęliśmy sprawdzić czy w ogóle działa to zanurkował i został i trzeba było we dwóch z powrotem to do góry wciągnąć. Raczej to nie wina uszczelniaczy. Może jakieś pomysły co poszło nie tak ?
-
Zapewne sama końcówka poszła nie tak i ośką koła ścisnąłeś lagi do siebie, poluzuj ośkę koła w lagach jak przód zacznie pracować będziesz miał przyczynę.
-
Wielkie dzięki. Prawdopodobnie tak też będzie bo coś mi nie pasowało to wczoraj, ale jednak zlekceważyłem to i do głowy nie przyszło mi to nawet.