Wolna Strefa Jawa - CZ
Sprawy Techniczne => Mechanika => Wątek zaczęty przez: cezet175 w Sierpnia 30, 2006, 12:36:42
-
witam
mam takie moze troszke dziwne pytanie
jak powinna reagowac zimna CZ mam gaznik ikova bez ssania jak ja przeleje do konca z rana to to zapali za 2 razemi ladnie reaguje na gaz ale jak wyssa z komory to tego stanu jaki ma ustawiony to przez pewien czas nie reaguje plynnie na gaz dopuki sie silnik nie rozgrzeje czy to tak ma byc???
-
Chyba tak ma być tzn. u mnie jest tak jak jest zimny: przelewam ga¼nik, kopie 2 razy bez zapłonu, włączam zapłon i przeważnie odpala po 2 kopach i jest tak jak piszesz, czyli ładnie reaguje na gaz dopóki nie wypali tego co jest w ga¼niku. Rozwiązuje to w prosty sposób tzn. jak już odpali i troche pochodzi, to znowu popmuje troche paliwa do ga¼nika i już jest dobrze.
pzdr
-
ja mam tak ostatnio nawet na goracym silniku, silnik przygasa a jak nacisne na pompke to zaczyna normalnie pracowac ;/ <eek>
-
to moze masz zle gaznik ustawiony
-
Jak na gorącym Ci się tak robi to może masz kranik nie drożny?
pzdr
-
wlasnie z tym gaznikiem i kranikiem ostatnio kiepsko u mnie, niemam na kraniku tego sitka i co jakis czas sie przytyka ale to nie od kranika, wydaje mi sie ze jest gaznik brudny , zalozylem filter paliwa ale nadal gaznik sie syfi :/ nie wiecie czy dostane gdzies same sitko do kranika?? jak najlepiej wyczyscic gaznik nie posiadajac kompresora??
-
filterki te za 5 pln w sklepach motoreyzacyjnych sie nie nadaja do naszych maszyn zdejmnij taki dfilterek po jakims czasie i zobacz ze sie rusza w srodku czi sie odkleil od drgan i juz do niczego sie nie nadaje
-
z moim starym bylo dokladnie to samo, ale mial prawo sie wkoncu zepsuc bo ma juz swoj wiek, wczoraj kupilem za 3 zlote nastepny filtrona taki te stozkowym wkladem filtrujacym
-
wlasnie taki mam, kurde kupowalem bak na allegro, mial byc czysciutki w srodku a jednak nie do konca <evil> i jak sie tu nie wkurzyc :/
-
ja mialem taki ze stozkowym filtrem ale pewnego dnia przestal puszczac paliwo i go wyzucilem <punk>
-
kur.....de dokladnie to samo mam z nim, on czasami daje paliwo a czasami nie :/ ale bez tego filtra gaznik zapchalby sie po kilku minutach ;/
-
jesli masz gaznik ten bez ssania taki jaki maja CZ to on zadko sie zapycha syf jak juz wpadnie to jest na dnie komory plywakowej
-
no kurde filterek jest wlasnie po to zeby z czasem przestal puszczac paliwo, bo to znak ze spelnia swoje zadanie <thumbup>
troche sie zdziwilem ze na nim jest oznaczony kierunek przeplywu ciensza srednica do gory i napisem filtron do gory nogami
-
ale ten ze smiesznym stozkiem po tygodniku sie odkleil od dgran i przestal przesuszczac paliwo do tego ciekl na laczeniu totalny feler <thumbup>
-
kurde jak mnie takie rzeczy denerwuja <evil> <evil> takie pierdoly najbardziej mnie odbijaja, motor jest srobiony a przez jakis zardzeiwaly bak nie da sie jezdzic i trzeba co chwile grzebac przy tym
-
moj moto stal 8 lat z kurami w chlewie i mial tylke kolo o WSK i zebatki przednia i tylna od WSK a w zbiorniku to byla masakra ale uporalem sie z tym mial takie plukanie ze szok
-
AndrewS piszesz ze strzałka na filtrze była do góry? raczej tam chodzi o kierunek przepływu :) a 2 stopnie grubosci wlotu sa po to by dopasowac pod odpowiedni rozmiar wężyka :) najlepsze są filtry od malucha (wielki walec <punk> ) poza swoimi niezgrabnymi gabarytami i tak świetnie sie sprawdzał w jawce jak i Jawie, lepszy od stozkowego filtrona i tego małego prostokatnego z siateczką... to są raczej filtry przeznaczone do motocykli wyższych generacji z polakierowanym bakiem od wewnątrz gdzie nie ma miejsca dla rdzy :D
-
Osobiście polecam rozbieralny filtr z metalową siatką. Obudowa szklanna, dekle pseudo chromowane. Bardzo fajnie się to prezentuje, a jeszcze lepiej filtruje - no i po pewnym czasie jak się zasyfi można oczyścić. Na allegro można kupić te filtry za k. 20 zł - polecam.