Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Maja 14, 2024, 23:04:32
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: [all 350] Różnice w ga¼nikach  (Przeczytany 5707 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

NaczelnyFilozof

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1270
  • Cezet 350 '83 NCC-1701-D USS Enterprise
    • www.e75.prv.pl
[all 350] Różnice w ga¼nikach
« dnia: Maja 09, 2006, 20:26:19 »

Mam ga¼nik w Cezecie. Ten starego typu.
Jak kupie jakąś przejściówkę to bedę mógł z TS zapodać ga¼nik.

Jakie są różnice w tych ga¼nikach?
TS ma sssanie. Tego właśnie nie mam w tym starszym  <sadwalk>
Jest jakaś różnica w eksploatacji motocykla po zmianie na ga¼nik nowszy?

Gdzies czytałem że nowe ga¼niki TS są produkowane w chinach czy tam gdzieś i że są marnej jakości. Prawda to? Na stronie Ag-mot'u jest ga¼nik za 85 pln. Fabryczny? Po regeneracji? Chiñski?
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 15, 2012, 14:23:34 wysłana przez Bulo »
Zapisane
Naczelny Filozof
Cezet 350 '83 [z dwoniącym tłokiem] [bez kilku podkładek] [w kolorze Zielonego Trabanta]

nerlst

  • Gość
Odp: różnice w ga¼nikach
« Odpowiedź #1 dnia: Maja 09, 2006, 20:45:58 »

Chyba tajwañskie te ga¼niki są i moim zdaniem to lepszy jest ten co masz oryginalny, a jak coś z nim nie tak to kup kpl dysz(tylko nie w Agmocie bo tam akurat jakies trefne rozmiary mają). Jak wiadomo produkty made in taiwan i china to jakościowo nie są najlepsze. Kupilem w Agmocie tarcze sprzegłowe (Made in Taiwan) i sie zastanawiam czy wymienić, czy zostawic stare oryginalne...



pzdr
Zapisane

veronx

  • Gość
Odp: różnice w ga¼nikach
« Odpowiedź #2 dnia: Maja 09, 2006, 21:22:34 »

ja w mojej TSce szczerze mówiąc narzekam na to ssanie:/ u mnie kompletnie to nic nie daje...
Zapisane

brokacik

  • Gość
Odp: różnice w ga¼nikach
« Odpowiedź #3 dnia: Maja 09, 2006, 21:43:17 »

ja mam CZ i gaznik sprawuje sie wzorowo slyszalem ze gazniki od TS nie sa za dobre
Zapisane

AndrewS

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1577
  • Jawa 350 88r
Odp: różnice w ga¼nikach
« Odpowiedź #4 dnia: Maja 10, 2006, 10:06:48 »

no to ja stane w obronie gaznika od TS

kiedy mialem CZ ze starym gaznikiem wygladalo to tak

odkrecam paliwo czekam chwile zatapim plywak i czekam az gaznik sie napelni (charakterystyczny dzwiek  przy wciskaniu plywaka)
potem pobujam tlokami, kluczyk i sprawdzam czy zaskoczy, jesli nie to dalej bujam tlokami
potem na cieplym silniku praktycznie trzeba robic to samo dodatkowo uwazajac zeby jej nie zalac i trudno jest okreslic ile trzeba bujac kopniakiem

w TS wyklada to tak

odkrecam kranik czekam chwile
wlaczam ssanie
bujam ze 3 sekundy tlokami
kluczyk i wiem ze odrazu zaskoczy

to samo po pol godzinie i nawet godzinie, czasami tez bez ssania

tego brakowalo mi w mojej CZ kiedy ja jeszcze odpalalem
brat na TS juz czekal na mnie z zalozonym kaskiem i rekawicami  :)
Zapisane
Pozdrawiam Andrzej
Jawa 350
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800
Puławy

veronx

  • Gość
Odp: różnice w ga¼nikach
« Odpowiedź #5 dnia: Maja 10, 2006, 10:18:09 »

wczoraj wieczorem postanowiłem poszukać czegoś o tym moim ga¼niku , na jednej stronie jest napisane ze d¼wignia od ssania musi być wciśnięta (żeby ssanie działało) a drugie ¼ródło mówi że ta d¼wigienka musi być ,,wyciągnięta'' <--- u mnie czy w ten sposób czy w inny ssanie nie dziala ,jak powinno być prawidłowo ??
pozdrawiam
Zapisane

AndrewS

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1577
  • Jawa 350 88r
Odp: różnice w ga¼nikach
« Odpowiedź #6 dnia: Maja 10, 2006, 10:28:53 »

ssanie jest wlaczone jesli dzwigienka jest wyciagnieta, czyli podniesiona do gory
czasami na jawie sa naklejki fabryczne i tam jest nawet pokazane  :)
Zapisane
Pozdrawiam Andrzej
Jawa 350
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800
Puławy

nerlst

  • Gość
Odp: różnice w ga¼nikach
« Odpowiedź #7 dnia: Maja 10, 2006, 11:18:59 »

AndrewS ja mam ten stary ga¼nik bez ssania i nie mam z nim żadnych problemów. Odkręcam kranik, przelewam ga¼nik, kopie 2-3razy bez kluczyka, wkładam kluczyk i po 1-2 kopach zapala. Jak jest ciepły to nic nie robie, odkręcam kranik i odpalam  <thumbup> chociaz ostanio mialem problemy z odpaleniem "na ciepło" ale okazało sie ze to wina niedoladowanego aku.


pzdr
Zapisane

WhitePower

  • Gość
Odp: różnice w ga¼nikach
« Odpowiedź #8 dnia: Maja 10, 2006, 11:33:42 »

Ja tez mam w swojej gaznik starego typu i tez niemam wiekszych problemow z nim ( kiedys mialem ze jawcia nie dostawala odpowiediej dawki paliwa przy wiekszych obrotach ale jakos to zwalczylem) przy odpalaniu cieplego silnika nalezy jedynie uwazac zeby nie przelac silnika ( nie naciskac na pompke )
Zapisane

NaczelnyFilozof

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1270
  • Cezet 350 '83 NCC-1701-D USS Enterprise
    • www.e75.prv.pl
Odp: różnice w ga¼nikach
« Odpowiedź #9 dnia: Maja 10, 2006, 14:37:09 »

Mam wiec stary ga¼nik. Książka Sam Obsluguję  powiada mi że na iglicy mam mieć 3 ząbki. Mam 5 ząbków. Teraz nie wiem. Mam więc możliwości zubożenia / wzbogacenia bardziej mieszanki? Czy też min i max jest takie same dla iglic trójek i piątek? Tylko więcej "po drodze" możliwości regul;acji?
Zapisane
Naczelny Filozof
Cezet 350 '83 [z dwoniącym tłokiem] [bez kilku podkładek] [w kolorze Zielonego Trabanta]

nerlst

  • Gość
Odp: różnice w ga¼nikach
« Odpowiedź #10 dnia: Maja 10, 2006, 14:50:54 »

Ja też mam 5 rowków w iglicy i stosuje się do zasady że przy docieraniu III wycięcie od góry, po dotarciu II wycięcie od góry.


pzdr
Zapisane

MOTOMYSZOR

  • Gość
Odp: różnice w ga¼nikach
« Odpowiedź #11 dnia: Maja 11, 2006, 07:34:20 »

Veronx masz zatkany ga¼nik. Albo coś z dzwigienką ssania. Po podniesieniu do góry tej d¼wigienki (właczeniu) powinno być wyra¼nie słychać głośniejsze (po prostu słychać to) zasysanie dobywające się z ga¼nika.... U mnie czasem ssanie się ,,podwiesza" i od czasu do czasu odpalać muszę na pych  :-/
Zapisane

veronx

  • Gość
Odp: różnice w ga¼nikach
« Odpowiedź #12 dnia: Maja 11, 2006, 11:29:35 »

wyczyściłem ga¼nik , nawet dysze zmienialem .... i nic..., ja większość czasu je¼dziłem na ssaniu bo była podniesiona ta d¼wigienka ale różnicy w spalaniu nie zobaczylem wiec cos jest nie tak z moim ga¼nikiem...,mialem wczesniej problemy z odpalaniem ale wymienilem uszczelki i jest oki , kopne dwa razy bez włączonego zaplonu, włączam zaplon kopie i chodzi ale czy z ssaniem czy bez to różnicy nie ma , pozdrawiam
Zapisane

JAWABUZA TS 350

  • Gość
Odp: różnice w ga¼nikach
« Odpowiedź #13 dnia: Maja 11, 2006, 11:56:44 »

Witam wszystkich.
Veronx;pytanie jest takie,czy podczas czyszczenia ga¼nika wykręcałeś cały mechanizm ssania tzn. całą tą wajche z tłoczkiem.Być może tam jest coś schrzanione,może ta guma w tłoczku wypadła i cały czas zatyka ci otwór od ssania albo coś takiego.Warto to sprawdzić jeżeli jeszcze tego nie robiłeś.
Pozdrawiam <punk>
Zapisane
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
53 Odpowiedzi
13632 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Października 11, 2007, 07:13:04
wysłana przez Piszczałka
Różnice w silniku

Zaczęty przez aRoN Mechanika

1 Odpowiedzi
2808 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Sierpnia 02, 2008, 15:29:06
wysłana przez Mienki
5 Odpowiedzi
6286 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Lipca 04, 2011, 23:16:49
wysłana przez grochu
5 Odpowiedzi
4394 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Czerwca 27, 2013, 17:01:16
wysłana przez Lopez
0 Odpowiedzi
1863 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Września 10, 2013, 02:20:48
wysłana przez daniel89_lb