Baza wiedzy i modyfikacji > Poprawki fabryki

Jacek64 Korek zbiornika paliwa do cz i nie tylko koniec brudnego zbiornika

(1/2) > >>

Jacek64:
Na wstępie odpowiadam miałem kilka czynników które to zmierzyłem,przeliczyłem i sprawdziłem a mianowicie ciśnienie,podciśnienie,tarcie,oraz ciążenie i zużycie max paliwa oraz jego gęstość największym wyzwaniem była mała przestrzeń w jakiej musiałem zamknąc projekt zdęcia podaję proszę nie pytać reszta będzie podana w następnej odpowiedzi ze względu na ograniczenia w załącznikach czyli 12 szt.

Jacek64:
Na pierwszym zdjęciu pokazałem z czego zastsujemy rurkę miedzianą a mianowicie jest to czujnik wyłącznika termostatu w który jest wyposażona każda lodówka dalej koszt w serwisie 5 zł za uszkodzony,rurka o srednicy 2mm otwór 1,2mm długość 500mm wiercimy otwór nie centralnie tak jak na zdęciu lutujemy rurkę zaślepiamy stare otwory odpowietrznika zaznaczone na niebiesko wyginamy rurkę tak jak na zdjeciach jest to niezbędne kto widział rurkę w butli z winem w trakcie fermenyacji to będzie wiedzał na czym to polega potem zakładamy filc cieńki max 3mm bo mamy do dyspozycji tylko 15mm  potem składamy tak jak jest to pokazane na zdjęciach zakładamy uszęlkę wykonaną ze skóry ogrubości 3mm na końcu sprawdzamy drożność rurki i korek gotowy życzę przyjemnej zabawy.PS starą uszczelkę oraz pochłaniacz nie zakładamy są to elementy starego odpowietrznika już nie potrzebne.Jeśli coś pominąłem w opisie to wyjaśnię w nastepnej odpowiedzi albo w modyfikacji.Jeszcze jedna sprawa otwór na rurke dlatego zrobiłem nie centralnie bo dość jest figlarzy zatykajacych otór na górze korka paliwa rurka jest przesunieta 5mm względem otworu na korku.

Dragon on the Blue Sky:
Masz pomysł,jak uszczelnić korek od Jawy 350 TS 638 bez takiej mocnej przeróbki?

Jacek64:
Ja w swojej TS-ce złożyłem tylko uszczelkę z  skóry i nic nie podcieka z tego  co pamiętam w korku są podkładki dystansowe którymi można wyregulować docisk korka do zbiornika tylko trzeba odkręcić nakrętkę od spodu i dołożyć jedną albo dwie podkładki tym samym zmniejszamy odstęp między rantem zbiornika a blachą dociskową jak będę miał chwilę to dam zdjęcie z opisem  ;D .

kubas775:
To z korkami są aż takie problemy? Ja w Virago po prostu nie tankuję pod korek i nic nie cieknie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej