Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Maja 18, 2024, 18:21:08
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: po prostu rece opadaj  (Przeczytany 3899 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

FETYSZYSTA

  • Gość
po prostu rece opadaj
« dnia: Stycznia 16, 2008, 12:12:33 »

kurde co ta kobieta moja ze mna robi a robi wszystko zeby tylko nie odpalic jak myslicie dlaczego? wyskoczylem troche na niej pojezdzic ale podczas jazdy zaczela sie lac benzyna mi z gaznika do domu wracalem popuszczajac kranikiem troche benzyny co jakis czas jakos dojechalem wykrecila gaznik do przedmuchania i zauwazylem ze prawy wydech caly upaprany jest od czarnej mazi po tygodniu spotkalem sie z nia znowu zalozylem przedmuchany gaznik (juz nie lal) i dupa pali na jeden gar sprawdzilem wydech czy nie przytkany wylalo sie z niego z 0,5l czarnej mazi (lewy suchy) przykrecilem i dupa nadal nie pali teraz ustawilem zaplon i juz wogule nie pali nawet na ten lewy za to fajnie iskrzy na przerywaczu pisze bo wlasnie wymienilem kondensatory i  <furious> nadal iskrzy na przerywaczu macie jakies pomysly czemu mimonowych kondziorkuw tam sie pojawiaja iskry i co moze byc przyczyna ze nie pali na prawy gar (nie sprawdzilem jeszcze tylko uszczelki pod alternatorem czesto ona pada??) bo druga koncepcja jaka mi jeszcze pozostala to ze skoro tyle mazi sie zebralo w wydechu to moze i skrzynie korbowa zalal gaznik jak mi wtedy tak z niego lalo co myslicie dzieki pozdrawiam
Zapisane

Jerry

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 604
Odp: po prostu rece opadaj
« Odpowiedź #1 dnia: Stycznia 16, 2008, 12:38:02 »

jeśli chodzi o problem z odpaleniem to problemów szukałbym w kondensatorach (złe połączenie z masą albo nowe uszkodzone - ale dwa na raz  <eek> ) albo w ustawieniu zapłonu.
Co od reszty to póki nie odpalisz to będzie ciężko coś poradzić.

Zapisane
JAWA TS 350 89r
YAMAHA FJ 1200 89r
BMW K 1200 GT 03r

FETYSZYSTA

  • Gość
Odp: po prostu rece opadaj
« Odpowiedź #2 dnia: Stycznia 16, 2008, 13:16:37 »

kurcze wiem wlasnie ale mam takie powiedzienie jak nie mozna czegos normalnie to trzeba problem od tylca zaatakowac kondensatory i stare i nowe mierzylem na multimetrze nowe mi wyszly po 167nF stare o dziwo 189nF wychodzi ze wszystke sa sprawne znalazlem prosty na necie ukladzik dzieki ktoremu przez przerywacz poleci jakies 100 do 200mA a caly prad poleci przez tranzystor, w ten week go zamontuje i zobacze powiedzcie mi duzo roby jest zeby sprawdzic ta uszczelke pod alternatorem bo jestem nowy to moj pierwszy motur i nie wiem czy sie za to brac czy sie jeszcze wstrzymac i sprawdzic jeszcze raz wszystko
Zapisane

gustaw

  • Jawa 354/03 + velorex 561
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2222
    • moja stronka
Odp: po prostu rece opadaj
« Odpowiedź #3 dnia: Stycznia 16, 2008, 13:30:53 »

zdejmujedz dekiel odkręcasz 4 śróby, odkręcasz sróbę od krzywki  wyjmujesz krzywkę wkręcasz śróbę 8 i wirnik schodzi i masz wszystko na wierzchu zobacz co i jak ewentualnie wymien zimering i zobacz czy masz tulejkę na wale pod zimeringiem. Wersja z CZ 350 6V .. odkręcasz dekiel odkręcasz 2 długie sróby zdejmujesz stojan krzywke wkręcasz sróbe i wirnik wychodzi . i tam juz masz sam zimering bez zadnych tulei . dla mnie 5 min roboty
Zapisane
Jawa 354/03 + velorex 561, jawa 354/06 , komar 2, Cz 350 6v

FETYSZYSTA

  • Gość
Odp: po prostu rece opadaj
« Odpowiedź #4 dnia: Stycznia 23, 2008, 19:55:50 »

hej zalozylem ten elektroniczny ukladzik przez przerywacz leci 40mA i nic nie iskrzy przerwe na siwcy 1,1mm mocna iskra poskladalem ja odpalam i pali na prawy gar a na lewy znowu nie ona sobie chyba jaja robi mam takie pytanie jeszcze jak ja odpalalem zalalem gaznik zakracilem kranik pochodzila na zakreconym kraniku 20s i gasnie z prawego wydechu starsznie leje po tym jak zgasla odkrecilem kranik i do gaznika polecialo tyle paliwa ze nie myslalem ze on taki pojemny czy to normalne ze tyle wpiernicza paliwa przez 20sek na jednym gaze spali prawie cala komore plywakowa? macie jakies rady jak go pozadnie wyregulowac?
Zapisane

aker6

  • Gość
Odp: po prostu rece opadaj
« Odpowiedź #5 dnia: Stycznia 23, 2008, 20:21:17 »

1. ustaw poziom paliwa w ga¼niku to nie bedzie się lać
2. to ze lewy nie pracuje to nie znaczy ze paliwo do niego nie idzie tylko ze nie jest w nim spalane, poprostu wylatuje do tłumiaka :P
3. pisz zdaniami lub punktami, bo jak nie bedziesz stosował podziału swych myśli to niedługo Cie tu wszyscy oleją, bo stwierdzą żeś gówniarz
« Ostatnia zmiana: Stycznia 23, 2008, 20:28:33 wysłana przez Hankowski »
Zapisane

AndrewS

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1577
  • Jawa 350 88r
Odp: po prostu rece opadaj
« Odpowiedź #6 dnia: Stycznia 24, 2008, 17:54:48 »

u mnie paliwao lalo sie z gaznika jak paproszek zablokowal zaworek
jeszcze uwaga na przyszlosc
takie nazywanie tematow wola o pomste do nieba
jak ktos kto bedzie mial podobny problem ma znalezc info ??
Zapisane
Pozdrawiam Andrzej
Jawa 350
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800
Puławy

bakczysaraj

  • Gość
Odp: po prostu rece opadaj
« Odpowiedź #7 dnia: Stycznia 25, 2008, 23:10:10 »

Wyszukiwarka korzysta też z treści zawartych w temacie:)
Zapisane

FETYSZYSTA

  • Gość
Odp: po prostu rece opadaj
« Odpowiedź #8 dnia: Stycznia 31, 2008, 10:23:01 »

1. dla informacji sprawdzalem opcje szukaj ale z regulacja gaznika na wszystkich znalezionych tematach jest jeden wielki bajzel a kto pyta ten nie bladzi
2. faktycznie zle zatytulowalem racja moj blad bede w przyszlosci pamietal
3. jak widac zaczolem numerowac
4. na kazde pytanie kazdy moze odpisac "skozystaj z opcji szukaj" moze zlikwidujemy forum wszystkie posty wydrukujemy w postaci ksiazki i juz bo jakiego tematu bym nie przegladal to zawsze sie znajdzie ktos kto w ten sposob odpowie koledze czy to znaczy ze wszystko juz bylo i najlepiej jak wogole nie bede pisla tylo 3dni przegladal wszystkie posty zeby przypadkiem sie nie powtorzyc
5. znalazlem na forum wiele koncepcji i pomyslow jak ustawic i jaki powienien byc poziom w komorze plywakowej i mam ogolnie bajzel na ten temat
6. moze by trzeba bylo zrobic osobny dzila pod tytulem szybkie pytania dla osob ktore nie maja czasu przeszukiwac forum a chcialaby szybko dostac odpowiedz bo naprzyklad maja czas akurat pogrzebac w garazu wiadomosci mogly by byc usuwane po miesiacu
7. dziekuje za odpowiedzi jakos sobie poradze lewy zaczol juz palic mial nieszczelnosc na glowicy teraz regualcja gaznika
Zapisane

Jawsim

  • Gość
Odp: po prostu rece opadaj
« Odpowiedź #9 dnia: Stycznia 31, 2008, 10:54:08 »

masz okrągły silnik- taki jak w jawach i cz z lat 80, tak? no to ga¼nik tam jest prosty jak budowa cepa.to czy jest wyregulowany tak czy srak to i tak powinna chodzić na dwa gary. to nie w tym jest przyczyna.
skoro jakiś garnek pluje benzyną to po prosu jej nie spala, a ona najwyra¼niej do niego dochodzi.wygrzej porządnie świece, wyreguluj na nich przerwy, wyczyść je. ustaw ten nieszczęsny zapłon jak trzeba- jest on bateryjny to można przecież w miarę dokładnie sprawdzić kiedy iskra przeskakuje na świecy.
wykręć obie świece i podłączone do fajek zewrzyj z masą- najlepiej owinąć gwint drucikiem i przyszmalcować go gdzieś do silnika,żeby masa byłą na 100%
we¼ kawał kijka,śrubokręt, cokolwiek i wsad¼ do lewego gara, trzymaj, kręć wałem w prawo i patrz jednosześnie na świecę- jeśli poczujesz za pomocą kijka,że tłok jest już prawie u samej góry i zobaczysz,że na świecy od badanego cylindra skoczyła iskierka to zajmij się drugim cylkiem, niczego nie reguluj jeszcze.
jeśli będzie podobnie to weż się za regulacje zapłonu na 2,7 czy ileśtam między 2 a 3 mm. jeśli iskra nie pojawiła się na drugim cylindrze i drugiej świecy to znak,ze coś jest be w połączeniach, lub zła świeca, fajka, cewka, kabel, kondensator, przerywacz.... jeśli jest ale w jakimś dziwnym miejscu położenie tłoka ( np prawie na samym dole) to albo masz krzywy wał, albo korby się rozlazły, albo krzywka ma jakiegoś gdżyba.
Zapisane

Janos

  • Gość
Odp: po prostu rece opadaj
« Odpowiedź #10 dnia: Stycznia 31, 2008, 11:02:34 »

a tak w ogóle o regulacji ga¼nika jest napisany świetny artykuł. W dziale "artykuły" na pewno to znajdziesz.  <thumbup>
Zapisane

Jawsim

  • Gość
Odp: po prostu rece opadaj
« Odpowiedź #11 dnia: Stycznia 31, 2008, 11:05:53 »

a ja znowu mam coś z oczami? Kolego fetyszysta napisz w swoim profilu jaki masz motocykl,żeby każdy kto udziela Ci wskazówek nie musiał się zastanawiać. typ, model, blabla bla, to takie trudne? jak wiadomo silniki 638 różnią się nieco od tych starszych, te starsze z kolei są w wersji 6V i 12V, oraz jak niektórzy twierdzą V12 :> <lol>
Zapisane

AndrewS

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1577
  • Jawa 350 88r
Odp: po prostu rece opadaj
« Odpowiedź #12 dnia: Stycznia 31, 2008, 13:42:08 »

2. tytul mozna zawsze poprawic funkcja edytuj
4 i 5  no wlasnie dlatego ze jest 10 tematow o gazniku jest taki bajzel, a moglby byc 1 no gora 3
gdyby kolega podczepil sie do juz istniejacych watkow, nic bym nie pisal, a tak za rok bedzie nie 10 tylko 30 watkow

6 zaraz zaraz Ty nie masz czasu szukac po forum, a my mamy go miec ??
moze nie tak, moze to ja powinienem przeszukac forum znalezc np. swoje odp i przekopiowac je tu  ?? <mur>
wypowiadam sie na kilku forach, w tym na jednym jestem jako moderator, wiec i tak zbyt dlugo czasu siedze przy kompie  <blink>
Zapisane
Pozdrawiam Andrzej
Jawa 350
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800
Puławy
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
Po prostu Jawa

Zaczęty przez tokarz Elektryka

4 Odpowiedzi
4002 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Kwietnia 17, 2006, 09:23:58
wysłana przez tokarz