Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Maja 17, 2024, 21:39:15
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: Rejestracja, wariujące prądy- kilka ogólnych pytań  (Przeczytany 2599 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Paweł.M

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 27
  • Jawa 350 TS '89r Wsk 125 B3
Rejestracja, wariujące prądy- kilka ogólnych pytań
« dnia: Sierpnia 18, 2012, 22:09:41 »

Mam kilka pytań, a mianowicie:

1. Swoją Jawe kupiłem  od pana (nr 1) który nie przerejestrował jej na siebie i dowód rejestracyjny jest na jeszcze wcześniejszego właściciela (pana nr 2) a umowa już na tego co ja od niego kupiłem (nr 1).   Czy będą problemy z przerejestrowaniem tak żeby wszystko figurowało na mnie?   Umowa na kogo innego, dowód na kogo innego,   czy ktoś miał taki przypadek?

2.Kolega kupił moto bez dowodu rejestracyjnego (właściciel go zgubił).  Jeśli bedzie przerejestrowywał to dadzą nowy dowód?    Czy to poprzedni właściciel musi wyrobić dowód?

3. Czy Jawy/Cezetki 6V mają ,,wrodzone" problemy z prądami? 

A mianowicie: Cezetka kolegi (6V) ma ładowanie na poziomie 6.5V-7.0V (na wolnych ok.5.5V mierzone miernikiem ) wolne obroty nie bardzo trzyma strasznie przygasa,  lubi gasnąć jeden z cylindrów, po włączeniu świateł gaśnie trzeba ją mocno gazować żeby nie zdechła na światłach a w czasie jazdy muli ją strasznie. Aku ciągle niedoładowany (5.9V) nawet po długich trasach. Regiel elektroniczny (tak tak ten z allegro made in poland) ładowanie na nim sie troszke poprawiło. Ale kontrolka na niskich mocno świeci i nawet przy mocnym gazowaniu lekko się żaży.

Prądnica na wyjściu daje bez problemu lekko ponad 8V. Na niskich prawie wcale. Styki przy prądnicy, reglu, cewkach wyczyszczone na błysk. Wygląda to na brak ładowania ale mierząc miernikiem wychodzi że to ładowanie ,,jest".

Ogólnie moto orginał bez żadnego wieś tuningu 13 000tyś. przebiegu.

Czy w waszych 6V też dzieją się takie cuda?
Zapisane
    Status GG
Jawe mam i sobie zapierdalam :p

Lopez

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 625
    • Mechanika Pojazdowa
Odp: Rejestracja, wariujące prądy- kilka ogólnych pytań
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpnia 18, 2012, 22:43:54 »

ad.1 Musisz mieć ciągłość umów od siebie do pana figurującego w dowodzie. Można spróbować "ominąć" właścicieli, którzy nie rejestrowali na siebie(tych pomiędzy Tobą a osobą figurującą w dowodzie) i spisać umowę bezpośrednio umowę z Panem z dowodu, ale jeśli któryś z właścicieli "pomiędzy" zgłaszał umowę gdzieś(WK czy US) to może być niezła kaszana i możesz mieć problemy.

ad.3 O 6V jest mnóstwo tematów.
Żarząca się żarówka ładowania to przypadłość elektronicznych regulatorów.
Zapisane
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
11 Odpowiedzi
6620 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Kwietnia 01, 2012, 11:00:07
wysłana przez Karolex
Kilka pytań odnośnie zapłonu

Zaczęty przez kozak471 Elektryka

9 Odpowiedzi
5627 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Kwietnia 24, 2012, 20:15:33
wysłana przez zlotaraczka92
16 Odpowiedzi
7920 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Sierpnia 20, 2013, 15:59:37
wysłana przez Turbo
6 Odpowiedzi
4082 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Października 23, 2013, 23:14:47
wysłana przez maciek_owczarek
4 Odpowiedzi
2866 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Lipca 14, 2014, 23:26:14
wysłana przez Iceman_873