Witam
To ja zacznę...
Przygodę z CZ zacząłem w 2004r, polowałem na Jawę 350 TS, bo taką miał wujek nówkę z "salonu" i przez mgłę pamiętałem jaki to ogromy i szybki motocykl był
Trafiłem na ogłoszenie Jawa 350 z papierami w Radomiu, Jawą 350 okazała się CZ, papierami kawałek dowodu, za 800zł była moja.
Dzieñ zakupu:
Teraz wiem, że nie kupuje się pierwszego lepszego motocykla. Z czasem w motocyklu zaczęło się psuć... wszystko. Brak ładowania,rozlatująca się skrzynia, brak hamulców, przyspieszania, problemy z odpalaniem, ogromne spalanie. CZ zacząłem dość ostro traktować po lasach, okazało się, że nie da się jej zarejestrować. Każdy twierdził, że to bardzo awaryjne motocykle, więc "położyłem" ( w sumie dosłownie) CZ w garażu i leżała tak jakiś czas. Większość usterek spowodowana była patentami poprzedniego właściciela i złą eksploatacją motocykla.
Tak wyglądała:
Pó¼niej trafiłem na to forum i okazało się ludzie na tych motocyklach normalnie jeżdżą i co niektórzy na dość spore dystanse. Postanowiłem ją trochę odnowić i zaczął się okres mniej lub bardziej udanych remontów. Większość robiłem na nowych częściach ze sklepu co okazało się błędem, bo nie wszystko co nowe do tych motocykli jest dobre, więc mimo nowych części niektórych problemów nie mogłem rozwiązać (głównie przez "nowe" dysze ga¼nika).
Po paru remontach:
Po wnikliwej lekturze forum i zarejestrowaniu motocykla (kupiłem papiery), postanowiłem ją porządnie wyremontować. Wszystko robiłem pod pierwszy zlot w okolicy Puław, niestety z braku czasu robiłem wszystko w pośpiechu i szybko to się zemściło, na zlot nie dotarłem, wał, który miał być w super stanie okazał się ¼le złożonym wałem. Po ponownym złożeniu silnika, do tej pory nie mam z motocyklem problemów, chociaż nałożony jest roboczy matowy lakier z markietu i na szybko robiona instalacja (pod względem estetycznym nie jest dobrze, ale działa bardzo dobrze). Opony Mitas H-06 3,25 przód, 3,5 tył zestaw idealny jeśli ktoś lubi zakręty. Licznik od Skody z przebiegiem dziennym, ostatnio okazało się, że zaniża prędkość, ktoś ¼le włożył wskazówkę muszę to poprawić. W planach nowy lakier, porządnie zrobiona instalacja. Nie zmieniam instalacji na 12V, 6V jak na razie działa bez problemów.
Mniej więcej tak wygląda teraz:
Więcej info o co chodzi:
http://www.demonos.vipserv.org//component/option,com_smf/Itemid,155/topic,3643.0pzdr