Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Maja 14, 2024, 18:15:33
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: Cz 175 brak iskry i problem z ustawieniem krzywki do zapłonu  (Przeczytany 2443 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wojtacho

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 98
  • CZ 175 487 87r. Suzuki Sepia ZZ 50/70cc

witam dzisiaj złożyłem cz ponieważ walnęła mi skrzynia. I gdy ją złożyłem to sprawdziłem iskrę a iskry nim, i zauważyłem osad taki jakby bateria się wylałam na styku który z przerywacza idzie do cewki. Co to może być? czy to kondesator i czy mogła się spalić cewka ?
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 20, 2015, 20:36:27 wysłana przez Wojtacho »
Zapisane
Cezet 175 487. 1987r. (sprzedana)
Suzuki GS500e 1993r.
Suzuki Sepia 70cc 1991r.

Jacek64

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 754
  • Jawa TS 350 CZ 175/487.0 Jawa 50 typ 23 Mustang
Odp: Cz 175 brak iskry
« Odpowiedź #1 dnia: Kwietnia 20, 2015, 18:43:03 »

Wojtacho najlepiej daj zdjęcia wtedy może coś się zaradzi  ;D .
Zapisane

Wojtacho

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 98
  • CZ 175 487 87r. Suzuki Sepia ZZ 50/70cc
Odp: Cz 175 brak iskry i problem z ustawieniem krzywki do zapłonu
« Odpowiedź #2 dnia: Kwietnia 20, 2015, 20:39:12 »

a jeszcze co do zapłonu to jak mam ustawić wirnik z krzywką na wale żeby zapłon mi idealnie działał bo próbuje i próbuje i nic może ktoś podrzuci zdjęcie na którym pokaże mi w jakiej pozycji powinna być krzywka kiedy tłok jest na górze.
Zapisane
Cezet 175 487. 1987r. (sprzedana)
Suzuki GS500e 1993r.
Suzuki Sepia 70cc 1991r.

Blenders

  • Laureat "Krzywej Korby" 2012
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1081
  • Bibliotekarz
Odp: Cz 175 brak iskry i problem z ustawieniem krzywki do zapłonu
« Odpowiedź #3 dnia: Kwietnia 20, 2015, 21:06:34 »

a jeszcze co do zapłonu to jak mam ustawić wirnik z krzywką na wale żeby zapłon mi idealnie działał bo próbuje i próbuje i nic może ktoś podrzuci zdjęcie na którym pokaże mi w jakiej pozycji powinna być krzywka kiedy tłok jest na górze.

Jak popatrzysz na wirnik od prądnicy 6v to widać, że jak kołek ustalający na czopie wału jest u góry to wypust ustalający krzywkę jest na dole.

Z tego co pamiętam to Gmp powinno być jak kołek ustalający na czopie wału korbowego jest u góry.

Reasumując:

Kołek ustalający na czopie masz na godzinie 12 na zegarze, tłok powinien być w GMP, i wtedy wypust ustalający krzywkę powinien być na godzinie 6.

Czasem zjechana krzywka powoduje brak regulacji.

Zapisane
Jawa 350 634-7 (12V flansza na Altka i Zapłon Janka) 83r Docieranie
Čz 350 472.5 (12V flansza na Altka i Zapłon Janka) 85r
Čz 180 487.4 (Pełne Vape 12V) 93r
Jawa 638.5
Wsk 125 M06B3 Bąk (Cdi TurboZabytki 12V) 77r

Jacek64

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 754
  • Jawa TS 350 CZ 175/487.0 Jawa 50 typ 23 Mustang
Odp: Cz 175 brak iskry i problem z ustawieniem krzywki do zapłonu
« Odpowiedź #4 dnia: Kwietnia 20, 2015, 21:16:19 »

Powinno to wyglądać tak jak na załączonych zdjęciach z opisem  ;D .
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 20, 2015, 21:22:10 wysłana przez Jacek64 »
Zapisane
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
11 Odpowiedzi
6341 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Stycznia 29, 2013, 12:28:59
wysłana przez GROM
22 Odpowiedzi
7704 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Stycznia 26, 2014, 16:58:15
wysłana przez marian
12 Odpowiedzi
3699 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Listopada 02, 2014, 10:23:21
wysłana przez marian
7 Odpowiedzi
3633 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Kwietnia 19, 2015, 18:46:38
wysłana przez marian
58 Odpowiedzi
13483 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Marca 19, 2017, 10:12:23
wysłana przez SztandeR