Inne > Opowieści warsztatowe

Zabawa z silnikiem małej jawki

(1/3) > >>

tombo22:
Witam.
W tym temacie opiszę modyfikacje i usprawnienia silnika 223. Gaźnik phbg 19.5mm plus membrana. W komorze korbowej podkowa. Cylinder po szlifie, dodatkowe kanały płuczące, ssący powiększony. Tłok almot 40 mm. W planach przerobienie oryginalnego wydechu i montaż cdi. Docelowo silnik będzie jeździł w ogarze 200. Temat może kontrowersyjny bo to "tuning klasyka" ale za to będzie o czym dyskutować. Projekt i wykonanie w zaprzyjaźnionym warsztacie w Lublinie.





patryk sagan:
Z zaciekawieniem będę śledził wątek. Chętnie bym usprawnił silnik w mojej Kaczce.

azbescik2:
No dobra Tomku to i ja coś wrzucę  :P https://youtu.be/03GDb6wCxLs?si=J0eho6XJ8CWoMiTu

https://youtu.be/9AOHwXEWMdQ?si=4DZ1i7To7ta2MPOK

kuba.g6:
Widzę że moja Jawka niedługo przestanie być najszybszą jawką na forum. Znaczy już chyba nie jest bo mi tłok strzelił w pół. Na almotowskie tłoki uważajcie bo ich wspaniałe zatoczenia pod kiełek sprawiają że jest tam bardzo mało materiału, mimo ze te tłoki są ogólnie trochę ciężkie. Tarcze sprzęgła kupcie sobie firmy FERODO i dajcie ekstra grube podkładki.

Ile taka modyfikacja cylindra, bo teraz sam chce takie cudo mieć :)

Oczywiście mam nadzieje jak silniczek będzie złożony to Ogar przyjedzie na jakiś zlot tak z 300km

Rozztocz:
Bardzo uważnie przyglądam się temu projektowi... I kibicuję ;)
Może i ja bym się szarpnął na takie modyfikacje ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej