Sprawy Techniczne > Mechanika

Tłoki anodowane-dyskusja

(1/17) > >>

simsons50_1986_2:
Poszło zamówienie na tłoki r5 do 638.
Jaki luz polecacie do tych tłoków?

michal_t:
Wygląda mi to na tłoki ALMOT po nadruku strzałek i daty. Po zakupie tylnej zębatki która biła zraziłem się do tej firmy. Obawiam się, że to anodowanie to tylko chwyt marketingowy.

4motor:
Luz ok 4 setek i na pewno będzie bardzo dobrze, ja tak zrobiłem w swoich

4motor:
Tłoki tak, racja są wykonane przez firmę Almot ale na specjalne zamówienie dla nas, anodowane tłoki mamy już sprawdzone na WSK, już kilkaset takich tłoków rozprowadziliśmy, co najmniej kilkadziesiąt szlifów wykonanych we własnym zakładzie na anodowanych tłokach K20 zrobiliśmy klientom i jest wszystko bardzo dobrze, są to już sprawdzone przez nas osobiście tłoki.
Co do zębatek to jeśli się tylko taka trafiła to proszę do nas reklamować - nie będzie żadnego problemu.
Uważam że się trafiła jakaś felerna, ale ogólnie te zębatki są też bardzo dobrze zrobione, już setki sprzedanych i ogólnie problemów z nimi nie ma.

4motor:
Ponadto dzięki anodowaniu:
- tłok jest twardszy
- jest mniej narażony na rozszerzanie
- jak jest mniej narażony na rozszerzanie to można zastosować mniejszy luz - nawet już do 0,03 mm
- jak jest mniejszy luz to uzyskujemy większą kompresję
- jak tłok się mniej rozszerza to i tarcie jest mniejsze dzięki czemu mniej się grzeje
- trudniej jest zatrzeć silnik

Jest wiele plusów przemawiających za zastosowaniem takich właśnie tłoków, oczywiście warunkiem jest prawidłowe wykonanie szlifu cylindra.
Wystarczy że szlif będzie źle wykonany to każdy tłok się zatrze.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej