Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Maja 13, 2024, 10:58:27
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: Mój pierwszy remont-Jawa 350 632  (Przeczytany 10868 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

kuba.g6

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 220
  • Jawa 50 23p 1978 | CZ 487.0 1988 | CZ 472.5 1985
Odp: Mój pierwszy remont-Jawa 350 632
« Odpowiedź #75 dnia: Lutego 22, 2020, 14:53:13 »

Ten moment kiedy za pomocą swej bardzo ograniczonej wiedzy o działaniu silnika 2T diagnozujesz problem w motocyklu oddalonym o 500km :P

Dobra a tak na poważnie, kup poprawne tłoki i sworznie daj do szlifierza cylindry i tłoki jak  będziesz miał farta i determinacje to w weekend jawa będzie śmigać.
Zapisane
- Z mustanga ścigacza nie zrobisz. - Xepher
- Ale próbować warto :D - ja

grześ350

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 116
  • jawa 638-1 639 640 Tramp 640 Sport
Odp: Mój pierwszy remont-Jawa 350 632
« Odpowiedź #76 dnia: Lutego 22, 2020, 16:51:58 »

Jak by ktoś chciał sprawdzać szczelność labiryntu to ja u siebie to przerabiałem ( konkretnie czoło wału bo labirynt zrobiłem nowy i myślałem że będzie ok) bardzo się zdziwiłem jak palenie to była loteria, zimny po dłuższm postoju, palił za 20, 30 razem, potem palił za 1, 2 kopem. Mój sposób to sprawdzenie jakie podcisnienie jest na kruccu, najlepiej przy zdjętym gaźniku, ja przykładałem rękawiczkę lateksową tak żeby zatkać dolot, dość luźno ale też żeby jej nie wciągnęło, jak czoło miałem wywalone to rekawiczka wykonywała jakieś ruchy ale bardziej to wyglądało jak by dmuchało niż ciągnęło. Jak zrobiłem czoło ( przerobiłem na oringi zobaczymy jak długo wytrzyma) to wyraźnie ciągnie, jak by przyłożyć rękawiczkę to przy kopaniu wciągnie ją do środka. Ciężko to opisać ale różnica jest ogromna. Teraz pali zimny z 2, 3 kopa (kwestia gaźnika bo grzebę cały czas) a ciepły pali z dotyku.

Jak przerobiłeś czoło na oringi?
Zapisane

wikingc1

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 78
  • Czyżbym nie posiadał motocykla?
Odp: Mój pierwszy remont-Jawa 350 632
« Odpowiedź #77 dnia: Lutego 22, 2020, 20:06:31 »

Nie mam zdjęć, ale sprawa prosta, w czole są zrobione podtoczenia na zewnątrz na 2 oringi, oring musi się ściskać na zewnętrznej średnicy jak i na bokach, montaż wymaga trochę zdecydowania, jak wkładamy wał w 1 karter to trzeba dorobić sobie blaszki żeby dociągnąć czoło tak jak by był zamontowany 2 karter, możliwie szybko zanim się wszystko nagrzeje, przy 2 karterze to samo, trzeba szybko je razem scisnąć żeby zgnieść oringi, nie wiem jak długo to wytrzyma ale już jest 120km i jest ok  :P trzeba jeszcze jak wszystko jest zmontowane wyciąć niepotrzebną część oringów w miejscu pod cylindrami.
Zapisane

Strażak

  • Cezeciarz -
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2028
  • 472.6, 472.6, 472.5
    • PJ
Odp: Mój pierwszy remont-Jawa 350 632
« Odpowiedź #78 dnia: Lutego 23, 2020, 00:34:51 »


Jakie tłoki i jakie sworznie dałeś ? Sworznie mają być zaślepione od środka.


Kiedyś już tu o tym pisałem  ;D

Jak widać, i tłoki nie takie i sworznie nie takie
Zapisane
    Status GG
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
pierwszy bieg

Zaczęty przez witek89 « 1 2 » Mechanika

32 Odpowiedzi
9862 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Maja 19, 2007, 00:20:00
wysłana przez Antoniu
[472] Pierwszy bieg i inne

Zaczęty przez zbyszek Mechanika

2 Odpowiedzi
3194 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Marca 27, 2006, 08:43:22
wysłana przez AndrewS
Remont Jawa 350

Zaczęty przez Lejek « 1 2 3 » Opowieści warsztatowe

66 Odpowiedzi
20977 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Października 01, 2009, 07:25:25
wysłana przez Jawsim
4 Odpowiedzi
2698 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Czerwca 28, 2015, 13:43:43
wysłana przez j@wa
24 Odpowiedzi
4490 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Marca 06, 2020, 08:06:53
wysłana przez pawelooo2