Wolna Strefa Jawa - CZ
Sprawy Techniczne => Modyfikacje / Usprawnienia => Wątek zaczęty przez: Danio12 w Kwietnia 14, 2015, 22:22:56
-
Witam. Chciałbym zapytać jak zaradzić luzującej się się śrubce przy aparacie sprzęgła , tej której reguluje sobie luz na klamce , ponieważ gdy pojeżdzę trochę to jawa ma takie wibracje przy większych prędkościach ze wykręca się ona sama , robi się za duzy luz na klamce i juz ciężko biegi wchodzą .
-
A blaszkę zaznaczoną na zdjęciu masz?
-
Kontrowanie nakrętką pomaga,trzeba dobrać tylko z odpowiednim gwintem i dosyć cienką ,ta blaszko-sprężynka czasem kiepsko trzyma śrubę.
-
klej do gwintów będzie pomocny (tylko ten delikatniejszy, do swobodnego odkręcania)
-
A tak nawiasem mówiąc to nie służy do regulacji luzu na klamce. Od tego jest gwint na cięgnie bowdena.
-
Ktoś kiedyś wykombinował że nakrętka pasuje ta mała metalowa nakrętka nakręcana na wentyl w dętkach.
-
Chyba w moim temacie ktoś to pisał jak sam szukałem skąd znaleźć taką nakrętkę, bo ciężko ją dostać. Ja to zrobiłem na podkładce sprężynującej ale i tak się luzuje więc potrzebna jest dobra kontra. Samym półautomatem jeździłem ostatnio bez linki, bo się zniszczył pancerz(gówniana linka) i musiałem jakoś dojechać. Nie miałem jakoś problemu zupełnie jakby popuszczać pedał sprzęgła w samochodzie.
Tak nakrętka z wentyla pasuje.