Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Maja 18, 2024, 18:21:47
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: Jacek64 Nie zniszczalna uszczelka pod cylinder  (Przeczytany 43194 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dragon on the Blue Sky

  • Tańczący z dwusuwami
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1044
  • Jawa 350 TS '88+Velorex 562, Ogar 200 '88
    • www.Greg92.pl
Odp: Nie zniszczalna uszczelka pod cylinder
« Odpowiedź #50 dnia: Października 04, 2017, 20:02:02 »

...po zgraniu kanałów z karterami i uszczelek i tak ma wygar piękny. Do tego sovek z dellorto i uszczelniaczen Pana Marka powodują,że z niskich ciągnie jak diesel.

"a świstak siedzi i zawija w te sreberka" :)

Powiem tak - odczułem różnicę pomiędzy niezgranymi karterami z cdi i sovekiem jak i pomiędzy fabrycznym silnikiem z platynkami. Jak wiele razy wspominałem - po szlifie i regeneracji korby u Pana Marka silnik na 1/4 manetki przyspieszał mi po japońsku - jako tako. Po zmianie na cdi,dellorto i zgraniu karterów na 1/4 manetki mam ciągłe wrażenie, że nawet z pasażerem biegi uległy skróceniu. Po prostu są jak dla mnie za krótkie, coś na styl motorowerowych 50tek pokroju am6, pomimo fabrycznych przełożeń. Ale co ja tam wiem. Wszyscy wiedzą lepiej:) Nie chcę o tym w tym wątku gadać. My tu o uszczelkach a nie o moim motorku gadamy.
Zapisane
Poszukuje przyczepki Pav oraz zamka siedzenia do Velorexa 562
"Klasyk jest jak pies... Kiedyś zdechnie" J. Clarkson

oskare2345

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 114
  • bez młota nie robota
Odp: Nie zniszczalna uszczelka pod cylinder
« Odpowiedź #51 dnia: Października 04, 2017, 20:11:59 »


 mam ciągłe wrażenie, że nawet z pasażerem biegi uległy skróceniu. Po prostu są jak dla mnie za krótkie, coś na styl motorowerowych 50tek pokroju am6, pomimo fabrycznych przełożeń.
Może coś poknociłeś przy składaniu i masz krótsze biegi :)
Zapisane

Dragon on the Blue Sky

  • Tańczący z dwusuwami
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1044
  • Jawa 350 TS '88+Velorex 562, Ogar 200 '88
    • www.Greg92.pl
Odp: Nie zniszczalna uszczelka pod cylinder
« Odpowiedź #52 dnia: Października 04, 2017, 20:22:05 »

Cholera! Skróciłem biegi, zmieniłem skalowanie i przełożenia obrotomierza, prędkościomierza oraz gpsu w telefonie i jeszcze dodatkowo u kumpla w MZcie spadła komprecha na tyle, że widać różnice pomiędzy moim moto zanim zabrałem się za poprawki fabryki a obecnie! I to samym połowieniem silnika!

JEZU,JA SIĘ BOJE ZABRAĆ TERAZ ZA PROGI W MOIM FORDZIE, BO JESZCZE SILNIK PRZESZCZEPIĘ Z 1,6 NA HEMI 5.7! Wielkie dzięki Oskare2345!

A na serio - wskazania są takie same. Po prostu szybciej się rozpędza przy tym samym położeniu manetki, co wcześniej. Koniec dyskusji, bo temat się rozrasta....
Zapisane
Poszukuje przyczepki Pav oraz zamka siedzenia do Velorexa 562
"Klasyk jest jak pies... Kiedyś zdechnie" J. Clarkson

oskare2345

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 114
  • bez młota nie robota
Odp: Nie zniszczalna uszczelka pod cylinder
« Odpowiedź #53 dnia: Października 04, 2017, 20:25:42 »

Cholera! Skróciłem biegi, zmieniłem skalowanie i przełożenia obrotomierza, prędkościomierza oraz gpsu w telefonie i jeszcze dodatkowo u kumpla w MZcie spadła komprecha na tyle, że widać różnice pomiędzy moim moto zanim zabrałem się za poprawki fabryki a obecnie! I to samym połowieniem silnika!
W mz nie musi spadać kompresja. Po prostu mz to złom :) dobra koniec offtopu
Zapisane

Maliniasty

  • Murarz, piekarz, akrobata, z zamiłowania mechanik.
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 3269
  • Panie... a kto to poskłada...
Odp: Nie zniszczalna uszczelka pod cylinder
« Odpowiedź #54 dnia: Października 04, 2017, 20:30:51 »

...po zgraniu kanałów z karterami i uszczelek i tak ma wygar piękny. Do tego sovek z dellorto i uszczelniaczen Pana Marka powodują,że z niskich ciągnie jak diesel.

"a świstak siedzi i zawija w te sreberka" :)
Proponuję poczytać w bazie wiedzy o modyfikacja Majzla, jest tam o zgrywaniu uszczelek itp.
Zapisane
Motocykle wciągają jak woźny flaszkę :)

Dragon on the Blue Sky

  • Tańczący z dwusuwami
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1044
  • Jawa 350 TS '88+Velorex 562, Ogar 200 '88
    • www.Greg92.pl
Odp: Nie zniszczalna uszczelka pod cylinder
« Odpowiedź #55 dnia: Października 04, 2017, 20:39:49 »

Wreszcie Maliniasty rzekł krótko i na temat. A jak temat majzla zbyt okrojony to są jeszcze polskie książki o tym:"Karting", "Motocykle WSK" czy najzwyklejszy poradnik silnika 2T. Akurat w naszych sprzętach czuć największe korzyści z takich zabiegów, bo były co najmniej niedbale produkowane(dolot Jawy 50 z samych kątów prostych to najgorsze możliwe poprowadzenie dolotu)
Tutaj fabryczna tuleja zasłaniająca okno ssące w mojej TS
https://www.facebook.com/Greg92PL/photos/a.518250588354269.1073741834.262308913948439/699185440260782/?type=3&theater
Tutaj zadziory i płuczące kanały zasłonięte przez kartery na około 3-5 mm z każdej strony
https://www.facebook.com/Greg92PL/photos/a.518250588354269.1073741834.262308913948439/699185440260782/?type=3&theater
dodaj jeszcze uszczelki zasłaniające płuki i wychodzi spora różnica w zachowaniu moto.
O szpilkach wystających w dolocie nie wspominam. Takich rzeczy nie ma w Japońcach.
Zapisane
Poszukuje przyczepki Pav oraz zamka siedzenia do Velorexa 562
"Klasyk jest jak pies... Kiedyś zdechnie" J. Clarkson
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
15 Odpowiedzi
13940 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Września 16, 2016, 14:01:03
wysłana przez Rozztocz
7 Odpowiedzi
4906 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Marca 24, 2015, 20:38:45
wysłana przez Jacek64
9 Odpowiedzi
3364 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Września 19, 2016, 09:05:46
wysłana przez Jacek64
7 Odpowiedzi
1438 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Marca 18, 2022, 22:19:22
wysłana przez holger RIP
1 Odpowiedzi
929 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Stycznia 10, 2023, 21:47:29
wysłana przez marian