Inne > Opowieści warsztatowe

Jacek64 Szczotkotrzymacz Jawa ts Chiński lepiej nie zakładać a dlaczego ?

(1/4) > >>

Jacek64:
Wczoraj sprawdziłem dlaczego kontrolka ładowania w mojej Jawie 350 TS zaczęła mrugać jakie było moje zdziwienie po wyjęciu szczotkotrzymacza   :o czegoś takiego jeszcze nie widziałem normalnie zaczął się rozpływać zaznaczę że alternator , regulator, przekaźnik jest w stanie idealnym brak zwarcia w instalacji z usterek które mogły spowodować tak duże odkształcenie znalazłem luźną końcówkę konektorową masy na prostowniku która prawie spadła . Po wymianie szczotktrzymacza i założeniu końcówki konektorowej masy na prostowniku usterka została usunięta i kontrolka przestała mrugać , ładowanie sprawdziłem jest od 13,8V do max 14,42V ciekawi mnie czy nowy szczotkotrzymacz też będzie tak kiepskiej jakości ale to pokarze czas  ;D .

muczos:
A jakie było moje zdziwienie przedwczoraj jak z takiego szczotkotrzymacza zrobiło mi sieczkę 500km od domu na A4 :) Ale dzisiaj wyjąłem z drugiej Jawy oryginalny z 1991 roku i jest dużo bardziej masywny niż te badziewia.

pitterpan:
Z moim się coś takiego stało,  z tydzień temu.
Przebieg na nim ok 900 km. Popsuło sie na szczęście jakieś 20 km od domu.



Miałem jeszcze stary, i do starego szczotki walutowalem.

Strażak:
Mi tak samo sie zrobiło jak wracałem ze zlotu Letniego w Brodnicy.
Buble... Na szczęście w zapasie miałem oryginał.

Jacek64:
Wina takiego stanu rzeczy to zły materiał z jakiego zostały wykonane czyli jakiś rodzaj plastiku  a nie ebonit który bez problemu wytrzymywał wysokie temperatury był bardziej podatny na ukruszenie gdyż był dużo twardszy  ale nigdy się nie odkształcał .

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej