Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Maja 19, 2024, 03:12:13
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: [all] Nadal dzwoni  (Przeczytany 6898 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

cezet175

  • Gość
[all] Nadal dzwoni
« dnia: Maja 19, 2006, 15:10:20 »

wymienilem pierscienie lozysko koszyczkowe i sworzen i nadal mi cos dzwoni jak dodam gazu to robi ddzdzdzddddzd <crybaby> nie wiem juz co to moze byc cylinder idealny i tlok tez ciasno wchodzi prosze o pomoc jest to cz 175 487  <scared>
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 18, 2012, 22:38:44 wysłana przez Bulo »
Zapisane

ejok

  • Gość
Odp: nadal dzwoni ;-(
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 14, 2006, 23:14:22 »

a łañczuszek sprzegłą sprawdzałeś??
Zapisane

cezet175

  • Gość
Odp: nadal dzwoni ;-(
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwca 14, 2006, 23:21:20 »

to nie klancuszek na wolnych obrotach jest oki ale jak sie wkreca na obroty i z nich schodzi to wlasnie tak metalicznie dzwoni
Zapisane

Brein

  • Gość
Odp: nadal dzwoni ;-(
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwca 14, 2006, 23:35:04 »

jak dzyñdzyñdzyñ to... sprawd¼ ten łañcuszek :)
Zapisane

veronx

  • Gość
Odp: nadal dzwoni ;-(
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwca 15, 2006, 11:05:55 »

ja w mojej Jawie tez wymienilem łancuszek (stary dzwonil bylo to stwierdzone naukowo :) ) na nowy czeski i jest to samo , tez dzwoni (juz nie tak mocno ale zawsze) ... , mam znajomego ktory jezdzil jawą 15 lat , starszy facet , dzidowanie go nie interesuje i mowil ze mial kilka silnikow i zawsze mu troche ale zawsze dzwonilo...
Zapisane

lukasz85

  • Gość
Odp: nadal dzwoni ;-(
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwca 15, 2006, 11:15:11 »

A wał sprawdzałeś. Może jest luz na korbowodzie i dlatego dzwoni. Pierścienie wymieniłeś ale może cylinder jest do szlifu.
Zapisane

WhitePower

  • Gość
Odp: nadal dzwoni ;-(
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwca 15, 2006, 11:42:27 »

jezeli schodzi z obrotow i dzwoni to pierscienie tak dzwonia, w starszych dwusowach tak jest, zobacz sobie wsk, chodzbys nie wiem jaki remont zrobil to zawsze pierscienie sychac i nic z tym nie zrobisz
Zapisane

cezet175

  • Gość
Odp: nadal dzwoni ;-(
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwca 15, 2006, 12:01:09 »

pierscienie nowe idealnie dopadowane sworzen nowy koszyczkowe nowe
przeciesz lancuszek chodzi w oleju  on nie ma jak dzonic
Zapisane

ejok

  • Gość
Odp: nadal dzwoni ;-(
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwca 15, 2006, 12:03:43 »

ja rodiłem remont w wsk 175 wszystko wymieniałem cylinder ,tłok pierscienie ,tylejka ,wał łozyska uszczelniacze i mi nic nie dzwoniło :[ chyba ze kupujesz badziewiate częsci :>
Zapisane

ejok

  • Gość
Odp: nadal dzwoni ;-(
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwca 15, 2006, 12:05:30 »

a moze iglica ci dzwoni?? ;]
Zapisane

cezet175

  • Gość
Odp: nadal dzwoni ;-(
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwca 15, 2006, 12:09:23 »

no iglica raczej nie moj tata mowi ze to jest taki urok 2 T  :D
Zapisane

Johnny

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 789
  • JAWA TS350 '90 WSK 125 M06B3 '77
Odp: nadal dzwoni ;-(
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwca 15, 2006, 13:07:53 »

W przypadku pierścieni ważne jest nie tylko spasowanie pierścienia w cylinrze- luz na zamku, ale również luz w rowkach tłoka. Fabrycznie tam jest parę setek luzy- pierścieñ musi się swobodnie obracać  w rowku, z czasem rowek zaczyna się wybijać i pierścienie zaczynają dzwonić. Wymina na nowe dużo tutaj nie pomaga bo nowe rozklepuja rowki pod siebie i często dzwoni jeszcze bardziej. W silnikach 4T zjawisko to powoduje pompowanie oleju do komory spalania- ale to tylko taka mała dygresja:)
Zapisane

cezet175

  • Gość
Odp: nadal dzwoni ;-(
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwca 15, 2006, 13:13:30 »

pierscienie wszyedzie idealnie pasuja nie ma zadnych wiekszych luzow bo znam sie na tym i wiem co robie ale dlaczego to dzwoni
Zapisane

WhitePower

  • Gość
Odp: nadal dzwoni ;-(
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwca 15, 2006, 18:10:42 »

Ejok a moze ty nie przysluchiwales sie tej wiesi, kazda wiesia dzwoni jak posrana, i nowa wsk tak samo dzwoni :]
Zapisane

WhitePower

  • Gość
Odp: nadal dzwoni ;-(
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwca 15, 2006, 18:13:46 »

przepraszam za bladf w poprzedniej wypowiedzi chcialem napisac "nowa wsk tak samo dzwoniła"
Zapisane

ejok

  • Gość
Odp: nadal dzwoni ;-(
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwca 15, 2006, 18:20:07 »

ja miałem po kapie i mi nie dzoniła <thumbup>
Zapisane

fizyk0

  • Gość
Odp: nadal dzwoni ;-(
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwca 18, 2006, 11:13:46 »

A mi sie wydaje ,że jest to taki urok tych silników i chodzi tu głownie nie o to czy sa stare czy nowe.Chodzi o jakość częsci.Jak istnieje fabryka to najlepsze ida na montaż czyli do kompletnych motocykli czy samochodów a te "troszkę gorsze" ida na częsci zamienne nie wspomnę już o częsciach z "dalekiego wschodu" bo to badziew straszny.Jest jeszcze inna sprawa, chodzi o chlodzenie każdy silnik chlodzony powietrzem troszkę głośniej pracuje,gdyby te silniki miały płaszcz wodny wokól cylindra i głowicy 80% hałasu towarzyszacych pracującemu silnikowi nie byłoby wogóle słyszalnych.
Zapisane
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
38 Odpowiedzi
14418 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Sierpnia 25, 2011, 13:44:02
wysłana przez Mathini
0 Odpowiedzi
2157 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Września 04, 2012, 21:11:44
wysłana przez marcin1990
10 Odpowiedzi
5002 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Stycznia 16, 2013, 11:38:27
wysłana przez Matii-x
1 Odpowiedzi
3850 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Września 03, 2013, 21:30:50
wysłana przez Kuubaxx
33 Odpowiedzi
8989 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Lipca 31, 2017, 23:31:20
wysłana przez pyra81