Wolna Strefa Jawa - CZ
Baza wiedzy i modyfikacji => Baza wiedzy => Wątek zaczęty przez: Piotrex w Listopada 12, 2012, 21:31:09
-
Demontaż centralki zaczynamy od przygotowania czegoś co ułatwi zdjęcie sprężyn, do tego ja proponuję dwa klucze rurowe ( bądź rurki), bolec i klucz oczkowy
(https://http://s7.postimage.org/5kom2nkjb/image.jpg) (http://postimage.org/image/5kom2nkjb/)
montujemy coś takiego ;)
(https://http://s17.postimage.org/ytu3gju23/image.jpg) (http://postimage.org/image/ytu3gju23/)
następnie łapiemy za sprężynę
(https://http://s9.postimage.org/9ttubxjvf/image.jpg) (http://postimage.org/image/9ttubxjvf/)
ciągniemy do siebie i...... schodzi :)
(https://http://s14.postimage.org/upedsh6ot/image.jpg) (http://postimage.org/image/upedsh6ot/)
następnie zdejmujemy zabezpieczenie sworznia ( obie strony)
(https://http://s13.postimage.org/b0vgvsp0j/image.jpg) (http://postimage.org/image/b0vgvsp0j/)
(https://http://s8.postimage.org/94nev83wh/image.jpg) (http://postimage.org/image/94nev83wh/)
teraz wyjmujemy sworzeń (obie strony)
(https://http://s14.postimage.org/bmh80brj1/image.jpg) (http://postimage.org/image/bmh80brj1/)
i gotowe :)
(https://http://s7.postimage.org/e71iy3s8n/image.jpg) (http://postimage.org/image/e71iy3s8n/)
montaż w odwrotnej kolejności ;)
-
Bardzo prosto (łopatologicznie) i przejrzyście . Idealny pomysł na reportaż z demontażu innych elementów
-
Sposób dobry . Gorzej jak już się ma silnika w ramie , bo trzeba sie ukombinować trochę =]