Muszę się pochwalić .
Gaźnik zamontowany ,próby drogowej jeszcze nie było ale wszystko wydaje się być w porządku . Rozztocz podpowiedział mi abym odkręcił pokrywę komory pływakowej i sprawdził czy dysze są dobrze dokręcone. Tak też zrobiłem i okazało się że dyszę wysokich dało się jeszcze dokręcić. Dzięki Rozztocz za podpowiedź bo gdyby przyszło mi tą dyszę przykręcać gdzieś na trasie po tym jakby się odkręciła to byłoby kiepsko.
W związku z tym że u mnie jest dodatkowy element z krućcem smarującym to mam dosłownie 1,5 cm luzu pomiędzy gaźnikiem a airboxem i założenie tam gumy łączącej te dwa elementy ,bez jej uprzedniego podgrzania jest prawie niemożliwe. Gumę zastosowałem oryginalną obcinając nieznacznie jej węższy koniec tak aby dało się nasadzić ją na gaźnik. Silnik odpalił na ssaniu po drugim kopnięciu, a gaźnik wymagał tylko drobnej korekty wolnych obrotów oraz składu mieszanki . Ładnie pracuje na wolnych i dobrze się wkręca na obroty oraz idealnie z nich schodzi. Wczoraj przejechałem się tylko koło domu a dzisiaj planuję normalną próbę drogową . Iglica ustawiona na środkowym rowku ,tak jak było.
Wyprzedzając pytania ,gaźnik kupiłem od Rozztocza (trzymał w zapasie dla siebie) . Po tym jak przesyłka z nową partią gaźników dotrze odbierze sobie po prostu jeden ,zamówiony teoretycznie dla mnie.