Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Maja 19, 2024, 01:14:32
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  
Strony: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 28   Do dołu

Autor Wątek: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.  (Przeczytany 209966 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jawolotmen

  • Człowiek Depresja
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 539
  • CZ 472.6/GSX400F
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #550 dnia: Listopada 27, 2014, 23:55:47 »

Ściągnij zbiornik, potłucz jednego kafla i wlej fosol. Trzep zbiornikiem ile masz sił, wylej, kafle wytrzep i masz problem z głowy.
Zapisane
"Można mieć depresje i siedzieć w domu. Można też mieć depresję i jeździć cezetą"

Wojtacho

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 98
  • CZ 175 487 87r. Suzuki Sepia ZZ 50/70cc
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #551 dnia: Listopada 28, 2014, 16:06:14 »

Jacku a posiadasz może nie potrzebny taki wyłącznik bo bym chciał założyć ??
Zapisane
Cezet 175 487. 1987r. (sprzedana)
Suzuki GS500e 1993r.
Suzuki Sepia 70cc 1991r.

Jacek64

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 754
  • Jawa TS 350 CZ 175/487.0 Jawa 50 typ 23 Mustang
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #552 dnia: Listopada 28, 2014, 16:59:06 »

Zapisane

Wojtacho

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 98
  • CZ 175 487 87r. Suzuki Sepia ZZ 50/70cc
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #553 dnia: Listopada 28, 2014, 19:13:37 »

A manetka przypatkiem nie jest połączone z przełącznikiem ??
Zapisane
Cezet 175 487. 1987r. (sprzedana)
Suzuki GS500e 1993r.
Suzuki Sepia 70cc 1991r.

muczos

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1798
  • Dyn dyn dyn buuuu...
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #554 dnia: Listopada 28, 2014, 19:14:30 »

Tak, to jest wszystko w 1 korpusie.
Zapisane
Żyj tak, żebyś na stare lata mógł powiedzieć:

"Kuurła, kiedyś to było..."

Jacek64

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 754
  • Jawa TS 350 CZ 175/487.0 Jawa 50 typ 23 Mustang
Zapisane

Wojtacho

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 98
  • CZ 175 487 87r. Suzuki Sepia ZZ 50/70cc
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #556 dnia: Listopada 28, 2014, 19:32:30 »

aha czyli jak kupię ten włącznik to dam radę podłączyć starą manetkę ?
Zapisane
Cezet 175 487. 1987r. (sprzedana)
Suzuki GS500e 1993r.
Suzuki Sepia 70cc 1991r.

Jacek64

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 754
  • Jawa TS 350 CZ 175/487.0 Jawa 50 typ 23 Mustang
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #557 dnia: Listopada 28, 2014, 19:38:23 »

Tak i Masz gotowe przylutowane przewody z końcówkami  ;D .
Zapisane

Wojtacho

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 98
  • CZ 175 487 87r. Suzuki Sepia ZZ 50/70cc
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #558 dnia: Listopada 28, 2014, 19:40:15 »

No to w porządku, aha jeszcze jedno przepraszam że tu zadaje te pytanie ale to tak na szybko nie posiadasz jacku linki prędkościomierza ?
Zapisane
Cezet 175 487. 1987r. (sprzedana)
Suzuki GS500e 1993r.
Suzuki Sepia 70cc 1991r.

Jacek64

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 754
  • Jawa TS 350 CZ 175/487.0 Jawa 50 typ 23 Mustang
Zapisane

Jacek64

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 754
  • Jawa TS 350 CZ 175/487.0 Jawa 50 typ 23 Mustang
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #560 dnia: Grudnia 01, 2014, 18:35:31 »

Oprawka żarówki przywieziona i zamontowana , pokazałem na zdjęciach jak powinno to wyglądać po złożeniu w oryginale  ;D .
Zapisane

andree

  • MoTóRzysta z PRLu
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1600
  • Burek 650, Jawa 638.0
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #561 dnia: Grudnia 01, 2014, 18:43:25 »

Oj Jacek.., kiedyś dzieci w szkole bedą sie uczyć o knedlach, na podstawie tych Twoich fotorelacji   8) :D
Zapisane
Czasem trzeba długo iść, aby dojść do siebie..  ;)
Motocykl jest jak media markt - nie dla idiotów

Jacek64

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 754
  • Jawa TS 350 CZ 175/487.0 Jawa 50 typ 23 Mustang
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #562 dnia: Grudnia 01, 2014, 18:46:22 »

andree staram się  ;D a jak się komuś przydadzą te moje wypociny to jak najbardziej niech czyta i korzysta  ;D .
Zapisane

Matii-x

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 240
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #563 dnia: Grudnia 01, 2014, 20:47:12 »

Trza było żarówkę halogen na 6v założyć całkiem inne światło . Już nigdy nie wróce do normalnej , chyba że złapie mnie bida :D 
Zapisane
JAWA KOPCI, JAWA CZADZI, JAWA NIGDY CIĘ NIE ZDRADZI

AndrewS

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1577
  • Jawa 350 88r
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #564 dnia: Grudnia 01, 2014, 21:13:09 »

kurde jakas mała ta szparka miedzy blaszkami :-)
Zapisane
Pozdrawiam Andrzej
Jawa 350
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800
Puławy

Jacek64

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 754
  • Jawa TS 350 CZ 175/487.0 Jawa 50 typ 23 Mustang
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #565 dnia: Grudnia 02, 2014, 17:08:34 »

AndrewS fajne określenie szczeliny  ;D szparka  ;D .
Zapisane

Jacek64

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 754
  • Jawa TS 350 CZ 175/487.0 Jawa 50 typ 23 Mustang
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #566 dnia: Grudnia 07, 2014, 17:13:21 »

Ostatnio trafiło mi się parę rzeczy między innymi przerywacz kierunkowskazów oryginał z możliwością regulacji częstotliwości pracy , przerywacz jak sądzę z lat 70 tych jest gabarytowo mniejszy od dziś produkowanych i ma uchwyt więc będę mógł zamocować ten przerywacz gumą do tego celu przeznaczoną , stary a przemyślany  ;D można bowiem wyregulować częstotliwość pracy śrubą regulacyjną naciągu bimetalu wystarczy pokręcić śrubą regulacyjną i gotowe . Czegoś takiego w teraźniejszych mechanicznych przerywaczach nie ma   :( a na pewno było by przydatne  ;D .
Zapisane

muczos

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1798
  • Dyn dyn dyn buuuu...
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #567 dnia: Grudnia 07, 2014, 17:22:07 »

Teraźniejsze mechaniczne przerywacze to lipa, zresztą po co pakować do swojego sprzęta przestarzałą puszkę która głupieje od drgań i różnic w napięciu, jeśli za grosze można mieć niezawodny i stabilny w działaniu elektroniczny przerywacz :) Chyba jedyną zaletą przerywacza mech. jest jego zgodność z oryginałem :P
Ja używam elektronika ze starej Corsy, bo kierunkowskaz zapala się od razu po włączeniu i nie ma tego opóźnienia jakie jest w mechanicznym.
Zapisane
Żyj tak, żebyś na stare lata mógł powiedzieć:

"Kuurła, kiedyś to było..."

youngbiker

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 84
  • co tam skośna kawa, nie ma to jak jawa :)
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #568 dnia: Grudnia 07, 2014, 17:24:29 »

a mi się udało swego czasu nabyć nowy nieużywany przerywacz pal z epoki, tyle że na 12V :D ja do tych elektronicznych przerywaczy mam uprzedzenie, gdyż jak kupiłem do swojej to od razu był nie sprawny, a drugi ma dziwny styl mrugania, krótkie błyski i długie przerwy, a regulacji brak :/

Jacek64

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 754
  • Jawa TS 350 CZ 175/487.0 Jawa 50 typ 23 Mustang
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #569 dnia: Grudnia 07, 2014, 17:28:08 »

muczos właśnie na zgodności z oryginałem mi zależało  ;D bo do Polskiego musiałem przerobić troszkę instalację ze względu na inną konstrukcję i zasadę działania a tak będzie jak w oryginale  ;D
Zapisane

Blenders

  • Laureat "Krzywej Korby" 2012
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1081
  • Bibliotekarz
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #570 dnia: Grudnia 07, 2014, 18:06:56 »

Do 6V nie da się dobrać przerywacza z samochodu, z elektronicznych do 6V można zastosować taki.
http://allegro.pl/elektroniczny-przerywacz-kierunkowskazow-6v-i4803054027.html

O samym przerywaczu jest tutaj.

http://www.jawacz.pl/elektryka/zarowki-6v-10w-w-migaczach-co-z-przerywaczem/25/
Zapisane
Jawa 350 634-7 (12V flansza na Altka i Zapłon Janka) 83r Docieranie
Čz 350 472.5 (12V flansza na Altka i Zapłon Janka) 85r
Čz 180 487.4 (Pełne Vape 12V) 93r
Jawa 638.5
Wsk 125 M06B3 Bąk (Cdi TurboZabytki 12V) 77r

Jacek64

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 754
  • Jawa TS 350 CZ 175/487.0 Jawa 50 typ 23 Mustang
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #571 dnia: Grudnia 07, 2014, 18:16:30 »

Blenders jak najbardziej a w tym który pokazałem na zdjęciu mam możliwość ustawienia częstotliwości tym samym ustawiając przerywacz w dolnych parametrach jakie obowiązują czyli 60 do 120 mrugnięć na minutę oszczędzę troszkę prądu w mojej CZ 178/487 zawsze mile widzianą jest tu oszczędność bo prądnica 75W i więcej  nie będzie  ;D .
Zapisane

Blenders

  • Laureat "Krzywej Korby" 2012
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1081
  • Bibliotekarz
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #572 dnia: Grudnia 07, 2014, 18:29:16 »

Miałem w cz 350 oryginalny taki jak twój i po regulacji działał przez tydzień i urwał się drucik( stary już był w końcu i wysłużony), potem używałem polskiego dopóki nie zobiłem 12V.

W cz 180 mam ten elektronik na 6V i miga super na 10W  żarówkach, bo takie tam idą oryginalnie.
Zapisane
Jawa 350 634-7 (12V flansza na Altka i Zapłon Janka) 83r Docieranie
Čz 350 472.5 (12V flansza na Altka i Zapłon Janka) 85r
Čz 180 487.4 (Pełne Vape 12V) 93r
Jawa 638.5
Wsk 125 M06B3 Bąk (Cdi TurboZabytki 12V) 77r

DziadekJacek

  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1782
  • Jawa 350
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #573 dnia: Grudnia 09, 2014, 18:58:08 »

Jacek,pomocy,jak bym nie założył obsadkę do żarówki,to i tak zawsze wychodzi mi tak,że styki żarówki nie pasują...w czy problem?
Zapisane
Jeśli go nie znałeś,to nie żałuj,nie!.Bo przyjaciela straciłbyś.

gustaw

  • Jawa 354/03 + velorex 561
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2222
    • moja stronka
Odp: Jacek 64 reaktywacja CZ 175/487 decyzja podjęta zaczyna się ból.
« Odpowiedź #574 dnia: Grudnia 09, 2014, 19:44:45 »

Jaca załóż wszystko w lampę i sprawdź. powinno na odblasku się ułożyć.
Zapisane
Jawa 354/03 + velorex 561, jawa 354/06 , komar 2, Cz 350 6v
Strony: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 28   Do góry