Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Maja 19, 2024, 00:42:35
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: Jawa 350 typ 634 problem z obrotami  (Przeczytany 16493 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

jknick

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 83
Jawa 350 typ 634 problem z obrotami
« dnia: Lipca 24, 2009, 16:48:54 »

Siema,
W koncu udalo mie sie uruchomic ten sprzet ale nie dziala tak jak powinien. Uj ze nie pali z kopa(no chyba ze wstrzyknie sie strzykawką paliwo do gaznika) ale jest problem z obrotami. Strasznie wyczulona jest na ruch manetką. Wystarczy delikatnie dodac gazu a motor momentalnie wbija sie na obroty. Nie da sie wyszukac takiego polozenia manetki aby uzyskac stałe obroty. Albo gasnie albo wbija sie na bardzo wysokie. Zapłon ustawialem wiec to raczej nie to no ale roznie to z tym bywa. Poza tym podczas jazdy ma niezlego kopa(tak sie przynajmniej wydaje po przesiadce z 175). Gdyby zaplon byl zle ustawiony to pewnie tak ladnie by nie przyspieszala. Kolejna sprawa to to ze dymi z gaznika i raz na jakis czas strzela z niego, ale regulacja zaplonem nic na to nie pomaga. Tak wiec mysle ze to gaznik ale igilca jest na srodkowym rowku a sruba regulacji mieszanki wykrecona o 1,5 obrotu. Swiece okapca na czarno wiec cos jest nie tak. Macie jakies pomysly? Moze pobawic sie z odkrecaniem sruby od mieszanki albo opuscic iglice? Jest szansa ze to pomoze czy powinienem kombinowac z czyms innym?
Z gory dzieki! :)
Zapisane

modjo

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 93
Odp: Jawa 350 typ 634 problem z obrotami
« Odpowiedź #1 dnia: Lipca 24, 2009, 21:32:16 »

Za bogata mieszanka w paliwo czyli za duzo paliwa w stosunku do powietrza,mysle ze iglice mozesz opuscic o jeden zabek i sprawdz jak bedzie silnik pracowal
Zapisane
Mechanika Pojazdowa 507-098-858 Zapraszam

mayam32

  • Gość
Odp: Jawa 350 typ 634 problem z obrotami
« Odpowiedź #2 dnia: Lipca 24, 2009, 21:37:03 »

Kolego mówisz że świeczki okobcone, to znak że zapłon jednak nie jest ustawiony idealnie gdyby był on ustawiony idealnie świece miałyby ładny ceglaty kolor (ni to braz ni róż) <unsure> ustaw jeszcze raz zapłon i zrób tak jak podpowiedział modjo


PS: w ga¼niku po prawej stronie jest taka mała śrubka wkręcona po skosie to śróbka od wolnych obrotów popuść ją troche i zobacz czy jest różnica <lookaround>
« Ostatnia zmiana: Lipca 24, 2009, 21:40:30 wysłana przez mayam32 »
Zapisane

jknick

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 83
Odp: Jawa 350 typ 634 problem z obrotami
« Odpowiedź #3 dnia: Lipca 25, 2009, 11:27:50 »

Opuscilem iglice(jest teraz na drugim rowku od gory), sruba od mieszanki wykrecona o 1,5; 2; 2,5 obrotu i to samo. Pokombinuje jeszcze z tym zaplonem ale bedzi ciezko bo praktycznie w kazdym polozeniu podstawy silnik pali wiec tak granica jest dosc szeroka i bedzie trzeba duzo polozen sprawdzic :-/ a moze jeszcze sie na koncu okaze ze to przerywacze zle ustawione :[ No trudno, bedzie trzeba pokombinowac z tym zaplonem. Dzieki za odpowiedzi. <worship>
Pozdro
Zapisane

mayam32

  • Gość
Odp: Jawa 350 typ 634 problem z obrotami
« Odpowiedź #4 dnia: Lipca 25, 2009, 16:09:43 »

a wykręcałeś śrubę od wolnych obrotów? to ta wkręcona po skosie do góry <book>
Zapisane

jknick

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 83
Odp: Jawa 350 typ 634 problem z obrotami
« Odpowiedź #5 dnia: Lipca 29, 2009, 21:20:41 »

Ale po co wykrecac? Ona jest tak jakby za bardzo wykrecona bo jak zamkne manetke to silnik schodzi z obrotow i gasnie. Zaplon ustawialem 4 razy tak "normalnie" czyli zdjelem bak i suwmiarka mierzylem. Oprocz tego ustawialem w ten sposob ze na pracujacym silniku przekrecalem statywem ale to nic nie daje. Gaznik regulowalem ta sruba od mieszanki. Wykrecalem ja w zakresie 1-2 obrotow. Troche sie poprawilo ale nadal odpala z kopa tylko jak sie paliwo do gaznika wstrzyknie strzykawką. Chodzi tez bez rewelacji o nie mozna za bardzo spuscic jej z obrotow bo gasnie(na wolnych obrotach z opoznieniem reaguje na gaz). No i dalej utrzymuje sie ten problem ze stalych obrotow utrzymac sie nie da. Da sie ja spuscic z obrotow i jakies 15sek na wolnych potrzymac a potem gasnie, nawet dodanie gazu nic nie daje bo za wolno na niego reaguje. Przerywacze zmienilem i to samo. Prosze o jakies dalsze pomysly bo ja juz nie wytrzymuje. Chyba nerwicy zaraz dostane <furious>
Z gory thx za odpowiedzi  <yes>
Zapisane

bobmelek

  • Gość
Odp: Jawa 350 typ 634 problem z obrotami
« Odpowiedź #6 dnia: Lipca 29, 2009, 23:15:09 »

Mi sie wydaje że to wina przerwy ... Sprawd¼ przerywacze ...
Zapisane

von_Majzel

  • Gość
Odp: Jawa 350 typ 634 problem z obrotami
« Odpowiedź #7 dnia: Lipca 30, 2009, 09:27:36 »

A ja bym nic nie ruszal bo mam tak samo . Mało pali i szybko je¼dzi . I o to chyba chodzi . Otwierasz manetke na 4-5mm i powoli Motór rozhula sie do 100km/h ... A moze nie tak ?

Edit - tylko bym zrobil zeby palila na kopa , bo tylko tego jej brakuje imho .
Zapisane

jknick

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 83
Odp: Jawa 350 typ 634 problem z obrotami
« Odpowiedź #8 dnia: Lipca 31, 2009, 18:18:23 »

czy to normalne ze czasami przy sprawdzaniu czy jest iskra na swiecy kopnie prad? mi sie to zaczelo zdarzac dopiero w tej remontowanej jawie. Moze cos jest nie tak, moze jakies okresowe przebicia i dlatego tak slabo chodzi? A i jedna cewka jest troche zwalona bo wiekszosc swiec na niej gubi iskre(pojawia sie tylko blysk na bolcu ale nie przeskakuje na tą zagietą blaszke). Na jednej swiecy jest ok ale moze jak sie moto odpali to na roznych obrotach tez zle dziala i stad moje problemy z obrotami?
Zapisane

BoNes

  • Gość
Odp: Jawa 350 typ 634 problem z obrotami
« Odpowiedź #9 dnia: Lipca 31, 2009, 18:19:38 »

Możliwe ze świece mają przebicie i cie kopie prąd.
Zapisane

jknick

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 83
Odp: Jawa 350 typ 634 problem z obrotami
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpnia 01, 2009, 21:18:49 »

no dobra to w takim razie w jakim sklepie internetowym najlepiej kupowac. Ktory polecacie? Gdzie jest dobrze i tanio? A moze allegro? Kiedys kupowalem na agmocie ale widze ze teraz nie maja ani cewki ani kabli. I te ngk to dobry wybor? Slyszalem ze championki sa takie swietne :] Mam u siebie b8hs i po tygodniu zlapala przebicie...
Jeszcze raz wielkie dzieki za pomoc w przyracaniu zycia kolejnej jawie xD
Zapisane

spartakus1989

  • Gość
Odp: Jawa 350 typ 634 problem z obrotami
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpnia 01, 2009, 21:47:55 »

Cześć. Otóż mam ten sam problem z tym, że u mnie ciężko złapać ten odpowiedni poziom z obrotami. Wszystko niby przeczyszczone i poustawiane tak jak należy. Po pierwszym wyregulowaniu ga¼nika jest ok-pali na kopa, nie dusi się ani pozostaje na wysokich obrotach, brak opó¼nienia po dodaniu gazu, natomiast przy zmianie każdego biegu gdy wcisnę sprzęgło to wkręca się na 5-6tyś obrotów, a jak zwolnię do postoju to znowu jest ok. I co ciekawsze z prawego wydobywa się o wiele mniej dymu niż z lewego (Pali na 2 cylindry, 120km/h normalnie można wkręcić). Może ktoś poradzi mi na tą przypadłość? Wcześniej było wszystko w porządku, aż do zmiany ślimaka, nakrętki obrotomierza i wymiany całego sprzęgła.
Zapisane

jknick

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 83
Odp: Jawa 350 typ 634 problem z obrotami
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpnia 18, 2009, 17:23:47 »

Wymieniłem kable WN na bosha, świece na b6hs, platynki i dupa.(Cewki nie wymienialem bo okazalo sie ze jest dobra. To byla wina przewodu.) Znów nie działa. Zapłon jest ustawiony ok. Odpala jak sie wstrzyknie paliwo. Ale cos jest nie tak bo jeden cylek jest chlodniejszy od drugiego. Gaznik jest czysty i ustawiony tak jak ma byc. Na platynkach troche iskrzy ale iskra na świecy jest ok. Dodam jeszcze(choc to pewnie bez znaczenia) ze nie mam filtra powietrza i tłoki oraz pierscionki nowe. Pomozcie bo mnie zaraz krew nagla zaleje. Robie ten moto poltora miesiaca i nic. Tyle czasu na niego poswiecilem i ten dziad nie chce chodzic. Wie ze w kazdej chwili moge z niej zrezygnowac i jezdzic inna jawa ktora elegancko pali. To nie, mimo wszystko dziwka jedna nie chce wspolpracowac. Juz nerwowo z tym motorem nie wytrzymam <furious> Chyba rzuce ten szajs w kat i bede smigal mniejsza, ale chociaz dzialajaca jawa.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 18, 2009, 17:50:28 wysłana przez jknick »
Zapisane

Jawsim

  • Gość
Odp: Jawa 350 typ 634 problem z obrotami
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpnia 18, 2009, 19:16:43 »

Kłopot z obrotami... albo nie ma wcale wolnych.... albo ma bardzo wysokie... Nie pali od kopa... tylko po "wtrysku"?
Tylu tu Jawerów a jakoś nikt kurde chłopakowi nie napisze,że to są normalne objawy lewizny!! Albo gdzieś przy uszczelce ga¼nika,ale obstawiam jednak simmering wału po stronie prądnicy-ten pod wirnikiem- jeśli są tam w jego okolicy ślady paliwa lub choćby oleju to jest uwalony simmer. Piszesz,że silnik po remoncie- mhm- to w takim razie czy smarowałeś wargę simmera przed montażem jakimś smarem? Jak niczym to spalila sie po kilku sekundach i tamtędy ciągnie powietrze- stąd nie zasysa mieszanki z racji nieszczelności w komorze silnika i dlatego wariuje obrotami z racji tego,że przez ową nieszczelność zasysa sobie na odpalonym już silniku powietrze i sama sobie daje "gazu" ( wszak polega to właśnie na dostarczeniu silnikowi większej ilości powietrza. Jeśli simmer jest ok to zdejmij ga¼nik i połóż go na płaskiej powierzchni - najlepiej lustro lub laminowany blat- postaw go na części mocującej - tej z otworami . popatrz jak wyglada powierzchnia przylegania- powinna byc idealnie plaska- jeśli sa ( a sądzę,że są ) prześwity w środkowej jego części- tak na szerokości gardzieli- to musisz to splanować- na tym samym blacie połóż arkusz papieru-około 240-400 i jedziem aż będzie płaskie.
Zapisane

jknick

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 83
Odp: Jawa 350 typ 634 problem z obrotami
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpnia 18, 2009, 22:21:57 »

Zauważyłem olej na łączeniu cylindra ze skrzynią. Może to tutaj łapie lewe? Ga¼nik i simmering sprawdzę jutro. Ten silnik był składany kilka lat temu przez stryjka, ja teraz tylko dokręciłem głowicę. Ale nie jestem pewien co do braku zasysania przez lewe powietrze, gdyż gdy zakryłem szmatą pół otworu na filtr powietrza to tą szmatę zassało do środka. Bawiłem się z zapłonem i da się ja już odpalic bez wstrzykiwania po około 10 kopnięciach z przepompowaniem. Na wolnych obrotach da się ją utrzymac lecz jest to bardzo trudne, gdyż jest bardzo wyczulona na ruchy manetką i szybko wbija się na wysokie obroty. I tak na marginesie prawy cylinder(czyli ten na którego łączeniu jest olej) jest cieplejszy od lewego.
Zapisane

Maliniasty

  • Murarz, piekarz, akrobata, z zamiłowania mechanik.
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 3269
  • Panie... a kto to poskłada...
Odp: Jawa 350 typ 634 problem z obrotami
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpnia 18, 2009, 22:41:14 »

I tu może być własnie pies pogrzebany. Składał to ktoś kilka lat temu, uszczelki, sylikon stracił swoje właściwości. I pomimo dokręcenia głowicy, przepuszcza powietrze tudzież olej.
A cylindry łacza sie ze skrzynia korbową, i to o to miejsce ci chodzi??
Nie wiem czy dobrze rozumuje, jak nie to poprawcie. Jeżeli jest tak jak kolega Jawsim napisał, to lewe powietrze powoduje wyższą tem spalania i dobrowadza do nagrzania się cylindra.
Zapisane
Motocykle wciągają jak woźny flaszkę :)

jknick

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 83
Odp: Jawa 350 typ 634 problem z obrotami
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpnia 19, 2009, 14:32:04 »

Ehh... ręce opadają. Kolejny problem. Wczoraj ładowałem aku a dzis juz jest rozładowany. Tak jakby nie było ładowania bo przed odpaleniem kontrolki się świeciły elegancko a gdy zgasła już się ledwo żarzyły. Ale po odpaleniu kontrolka ładowania gaśnie jakby wsio było ok. Instalację kładłem od nowa więc żadnego zwarcia nie powinno byc.
Aha, sprawdziłem simmering- jest dobry. Ga¼nik szurnełem papierem bo nie był równy. Teraz jest gładki jak pupcia niemowlecia xD. To wszystko jest już chyba ponad moje siły :[
Wielkie Dzięki za pomoc bo inaczej ten motor juz dawno by marniał w kącie, a tak to chociaż jest cieñ nadziei.
Pozdro!

sorry, poprawka: kontrolka jednak nie gaśnie więc prąd ciągnie z aku <mur> . Co może byc nie tak?
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 19, 2009, 18:10:36 wysłana przez jknick »
Zapisane

Jawsim

  • Gość
Odp: Jawa 350 typ 634 problem z obrotami
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpnia 19, 2009, 18:21:50 »

Ehh... ręce opadają. Kolejny problem. Wczoraj ładowałem aku a dzis juz jest rozładowany. Tak jakby nie było ładowania bo przed odpaleniem kontrolki się świeciły elegancko a gdy zgasła już się ledwo żarzyły. Ale po odpaleniu kontrolka ładowania gaśnie jakby wsio było ok. Instalację kładłem od nowa więc żadnego zwarcia nie powinno byc.
Aha, sprawdziłem simmering- jest dobry. Ga¼nik szurnełem papierem bo nie był równy. Teraz jest gładki jak pupcia niemowlecia xD. To wszystko jest już chyba ponad moje siły :[
Wielkie Dzięki za pomoc bo inaczej ten motor juz dawno by marniał w kącie, a tak to chociaż jest cieñ nadziei.
Pozdro!

sorry, poprawka: kontrolka jednak nie gaśnie więc prąd ciągnie z aku <mur> . Co może byc nie tak?

A poszukałeś już we wszystkich tematach w archiwum tego forum o ładowaniu i nic nie znalazłeś,że pytasz, czy jesteś leniuchem?
Zapisane

jknick

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 83
Odp: Jawa 350 typ 634 problem z obrotami
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpnia 19, 2009, 19:38:54 »

Jestem leniwy ale nie jezeli chodzi o motocykle ;] "bo one są niezwykłe" <punk> Przeczysciłem szczotki i ładowanie wróciło(bo wczesniej było, potem nie, a teraz znów jest). Obejrzałem jak działa regulator napięcia. Wtedy kiedy leci prąd z aku to nie iskrzy, a jak leci z prądnicy to iskrzy na stykach blaszek na lewym zwoju. Czy tak powinno to wyglądac? W 175 wygląda to inaczej. Ta blaszka po prostu przeskakuje na lewo albo na prawo. Natomniast w 350 iskrzy pomiedzy blaszkami ktore się dotykają kiedy motor jest wyłączony. To są takie ciniutkie, delikatne iskierki. Czy regulator w takim razie jest ok? Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie bo oczywiście w szkole tego nie uczą. O jakiś pantofelkach srelkach i owszem ale nie ma nic co lubie i co mi sie przyda w życiu. W dodatku sorka uwaza ze sqrt9 to nie to samo co 3. I jak tu miec cierpliwosc zeby chodzic do tej budy kiedy najwięcej naucze sie sam w garazu, no i dzięki wam :>
Zapisane

Jawsim

  • Gość
Odp: Jawa 350 typ 634 problem z obrotami
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpnia 19, 2009, 23:23:54 »

Iskrzy bo jest już do regulacji- jak masz drugi na wzór to ustaw przerwę na stykach REGULATORA na mniejsza odrobinę.
Zapisane

jknick

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 83
Odp: Jawa 350 typ 634 problem z obrotami
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpnia 22, 2009, 10:28:01 »

Nie mam za bardzo o tym pojęcia ani drugiego na wzor. Zrobilem zdjecia. O blaszki na którym uzwojeniu ci chodzi? Na tym lewym tak?

Którą blaszke odegnąc i w którą stronę? 1, 2 czy 3?
A prawe uzwojenie tak wygląda:
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 22, 2009, 10:31:11 wysłana przez jknick »
Zapisane

Jawsim

  • Gość
Odp: Jawa 350 typ 634 problem z obrotami
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpnia 22, 2009, 10:55:58 »

w 175 nie masz??
Zapisane

jknick

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 83
Odp: Jawa 350 typ 634 problem z obrotami
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpnia 22, 2009, 19:15:01 »

W 175 calkiem inaczej to wygląda. Ten regulator jest na prądnicy. Też masz kivacke to wiesz o co chodzi.
Chłopaki, jest problem nie do rozwiązania. Wykluczylem juz wszystko co mozliwe i jednak nie dziala. Po prostu nie da sie tego naprawic i juz. Kaplica. Opiszę sytuację. Moze jest tu jakiś specjalista od rzeczy niemozliwych. Kupiłem przewody WN, swiece b6hs, przerywacze i dzis jeszcze cewke. Było tak: Jawa działała tylko na jednej cewce. Oczywiscie to nie znaczy od razu że ta druga cewka jest zła. Może to byc wina zapłonu i innych elementów. No ale nie jest. Podpiełem cewki na odwrót(do innych przerywaczy) i fajki na świece też dałem na odwrót. A wiec cewka która była "prawocylindrowa" teraz jest "lewocylindrowa". No i nadal chodzi tylko na tej cewce co wczesniej. Więc już w tym momencie można wykluczyc ¼le ustawiony zapłon i wadliwy kondensator. A także można wykluczyc to, że wydech jest zapchany lub coś z cylindrem. Kable i świece też można wykluczyc. Co nam zostaje? Już tylko fajki i kable zasilające cewki no i ta zła cewka. Kupiłem nową cewkę. I... jest na niej iskra, tak samo jak na tej rzekomo złej starej cewce lecz motor na niej nie pali. No i teraz zostaje nam już tylko: fajki i kable zasilające cewki. Zamieniłem je i nadal pali tylko na jednej cewce. Na tej co paliła od początku. A wiec juz wszystkie mozliwosci wykluczone. Po pewnym czasie przychodzi myśl: a może ta dobra cewka tak naprawdę jest wadliwa. Może zżera za dużo prądu i na drugą cewkę już nie starcza. Więc zdjąłem tą dobrą starą cewkę i zalożyłem tą starą niby złą. Okazało się że jednak ta stara niby zła jest jednak tak samo dobra jak ta stara dobra. I jawa odpaliła na tej starej złej cewce. Tylko na niej. A wiec cewke nie potrzebnie kupowałem bo jednak ta stara niby zła jest dobra. Juz nie mam pomysłu co jest nie tak. Wszystko wykluczone i nadal jest ¼le. Działa tylko na jednej cewce mimo że druga jest nowa. Takie rzeczy tylko w jawie :P Jeszcze jeden, troche głupi pomysł mi przyszedł: A może to jest wina umiejscowienia cewki? Bo te cewki które działały do tej pory zawsze były włożone w to miejsce bardziej na tyle motoru. A na mocowaniu bliżej kiery zawsze nie działa mimo że jest iskra. Po odpaleniu czasami załącza się ta cewka ale tylko na chwile.
Macie jakieś pomysły? Obojętnie jakie, nawet głupie. Zawsze to coś.
Zapisane

GROM

  • Gość
Odp: Jawa 350 typ 634 problem z obrotami
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpnia 22, 2009, 19:46:14 »

Głupi (chod¼ nie do koñca) to brak masy cewki. Wkoñcu cewka działa jak "transformator" , a ten jak wiadomo ma uzwojeniu wtórnym ma dwa koñce jeden będzie to przewód WN a drugi koniec to metalowa obudowa cewki , która powinna się stykać z masą motocykla-silnika , aby przeskok iskry był jak najlepszy.
Zapisane

Jawsim

  • Gość
Odp: Jawa 350 typ 634 problem z obrotami
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpnia 22, 2009, 20:00:54 »

No-ja mam jeden pomysł- zrób porządne ładowanie i dopiero walcz z silnikiem. To bardzo upierdliwy układ- słabe ładowanie = jeden gar kuleje, z reguły lewy- nie mam pojęcia dlaczego. Ale z drugiej strony ... naładuj aku i zobacz czy jest to samo, kolejna sprawa to obejd¼ wiązkę fabryczną- pod zaciski 15 cewek podepnij zasilanie z aku z rozgałęzieniem ( jeden kable z aku rozchodzi sie na dwa i podpinasz do cewek -zacisk 15 ) a pod zaciski 1 podepnij kable od przerywaczy - przyporzadkuj je odpowiednio. Jeśli sytacja sie nie zmieni i nadal Jawa bedzie na jeden gar chodzic to elektryke wyklucz. Przyczynę masz albo w... a w zasadzie na czym polegał remont??
Zapisane
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
JAWA 350 problem z obrotami :/

Zaczęty przez ADI_RaZoR Mechanika

9 Odpowiedzi
4402 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Kwietnia 11, 2007, 20:05:34
wysłana przez Brein
9 Odpowiedzi
4717 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Września 29, 2011, 13:36:32
wysłana przez bartol
23 Odpowiedzi
8259 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Września 04, 2014, 07:43:17
wysłana przez kyuubi1990
6 Odpowiedzi
2832 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Października 03, 2014, 16:32:16
wysłana przez Wojtacho
2 Odpowiedzi
2098 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Marca 25, 2015, 15:35:07
wysłana przez Wojtacho