Sorry, że się wcinam, ale poniżej jest regulamin moich aktualnych for. Praktycznie zmieniłem tylko nagłówek. Może Brein coś z tego skleisz.
Regulamin Wewnętrznego Forum Dyskusyjnego JAWY/CZ
1. Postanowienia Ogólne
1.1. Forum jest ogólnodostępne i każdy ma prawo wyrażać na nim swoje zdanie.
1.2. Wyrażając swoją opinię niedopuszczalne jest obrażanie innych osób, instytucji, firm, itp. oraz naruszanie prawa polskiego, międzynarodowego, zasad etyki, a w szczególności publikowanie, reklamowanie i umieszczanie odnośników do stron o charakterze erotycznym i pornograficznym.
1.3. Jedna osoba na forum może posiadać tylko JEDNO konto użytkownika.
1.4. Przy rejestracji należy podać nick, który będzie wskazywał na tożsamość użytkownika.
1.5. Rozpoczynając nowy temat należy wybrać odpowiednią dla niego kategorię forum.
1.6. Rozpoczynając nowy temat należy stosować się do wytycznych znajdujących się w postach "Zasady forum" (jeśli dotyczy).
1.7. Spamowanie (takie same wiadomości w różnych kategoriach, wiadomości nie związane z tematem) jest zabronione.
1.8. Nabijanie licznika wiadomości (celowe) jest zabronione.
1.9. Prowadzenie dyskusji nic nie wnoszących do tematu (np. "ja też tak uważam" itp.) koliduje z punktem 1.5 niniejszego regulaminu i jest zabronione.
1.10. Zabronione jest reklamowanie usług, serwisów WWW o charakterze pornograficznym i niezgodnym z prawem poslkim.
1.11. Zabronione jest używanie niecenzuralnych słów.
1.12. Zabronione jest publikowanie zapisów prywatnych rozmów bez zgody i wiedzy wszystkich uczestników rozmowy.
1.13. Zabronione jest umieszczanie numerów seryjnych i cd-key'ów do programów i gier.
1.14. Pamiętaj, by temat wiadomości był związany z jej treścią. Nie pisz tematów typu "hihi" albo "Pomocy", ponieważ mniej osób zajrzy do takiego postu.
1.15. Pamiętaj, że pisanie DRUKOWANYMI LITERAMI jest ogólnie przyjęte jako krzyk!
1.16. Kolor zielony jest kolorem zarezerwowanym dla Administratorów oraz Moderatorów.
1.17. Nieszanowanie woli Moderatora lub Administratora może grozić założeniem bana lub zawieszeniem konta.
2. Kary i upomnienia
2.1. Istnieją dwa rodzaje upomnieñ: pierwszego i drugiego stopnia.
2.2. Upomnienia pierwszego stopnia przyznawane są, gdy użytkownik naruszy jeden z punktów Regulaminu w małym stopniu.
2.3. Upomnienia drugiego stopnia przyznawane są, gdy użytkownik naruszy jeden z punktów Regulaminu.
2.4. Gdy użytkownik wielokrotnie złamie regulamin, może zostać ukarany banem.
2.5. Upomnienia i kary nakładane mogą być między innymi za: umieszczanie wiadomości w nieodpowiednich kategoriach, za spam (reklamowanie stron www, z wyłączeniem stron wymienionych w pkt. 1.10, wielokrotne powtarzanie tego samego postu, zaśmiecanie forum), używanie niecenzuralnych słów, pisanie z błędami ortograficznymi, obrażanie innych użytkowników, łamanie postanowieñ niniejszego regulaminu (patrz pkt. 1 Regulaminu), itp.
3. Zgłaszanie Postów
3.1 Zgłaszanie Postów jest funkcją pozwalającą na poinformowanie Administratora Forum lub Moderatorów o poście naruszającym regulamin lub z jakiegokolwiek innego powodu wymagającego interwencji przez użytkowników forum.
3.2 Aby zglośić post należy kliknąć ikonę obok danego postu.
3.3 Korzystanie z funkcji Zgłaszanie Postów w nieuzasadnionych przypadkach koliduje z punktem 1.5 niniejszego regulaminu i jest zabronione.
4. Avatary (emblematy)
4.1 Każdy użytkownik możę ustawić własną grafikę, która wyświetlana będzie w każdej jego wiadomości, pod rangą (po lewej stronie).
4.2. Grafikę ustawia się poprzez pole Zmieñ profil dostępne po zalogowaniu.
4.3. Grafikę można podłączyć z innego serwera.
4.4. Największy dopuszczalny rozmiar emblematu to 80/80 pikseli.
4.5. Niedozwolone jest umieszczanie grafik zawierających treści niezgodne z prawem polskim, międzynarodowym, zasadami etyki, ordynarnych, a w szczególności nawiązujących w mniejszym lub większym stopniu do pornografii i erotyki.
4.6. Niedozwolone jest umieszczanie bardzo dużych czy też obszernych grafik.
5. Sygnatury (podpisy)
5.1. Każdy użytkownik ma możliwość automatycznego dodawania podpisu do wysyłanych wiadomości.
5.2. Podpis ustawić można w Profilu po zalogowaniu.
5.3. Podpis może mieć maksymalnie 255 znaków długości, 5 linii, a maksymalny dozwolony ciąg znaków bez spacji to 100 znaków. Wielkość czcionki użytej w podpisie musi mieścić się pomiędzy rozmiarem 7 a 12 włącznie.
5.4. Dozwolone jest formatowanie tekstu [BBCode]: Pogrubienie, Kursywa, Podkreślenie, zmiana kolorów czcionki, Quotes, Code Quotes oraz stosowanie uśmieszków.
5.5. W podpisach dopuszczalne jest umieszczanie hiperłączy do innych stron.
5.6. W podpisach dozwolone jest umieszczenie obrazka o wymiarach maksymalnych 75x500 pix, maksymalnie 10 kb.
5.7. Treść podpisów musi być zgodna z punktem 1.8 niniejszego regulaminu.
6. Ankiety
6.1. Na Forum istnieje możliwość tworzenia ankiet (głosowañ).
6.2. Ankieta może mieć maksymlanie 10 odpowiedzi. Niedozwolony jest HTML (pogrubienie, podkreślenie, kursywa oraz tekst preformatowany), dozwolony jest BBCode oraz uśmieszki.
6.3. Nadużywanie opcji Ankieta przez użytkownika może spowodować usunięcie aktywnych ankiet, upomnienie użytkownika nadużywającego opcji, a nawet całkowite usunięcie możliwości tworzenia przez niego ankiet na forum.
7. Rangi użytkowników
7.1. Na niniejszym forum nie stosuje się wyróżniania użytkowników pod względem ilości napisanych postów.
7.2. Istnieją Rangi specjalne, przyznawane indywidualnie, bez względu na liczbę napisanych wiadomości:
- Administrator - zajmuje się administracją Forum;
- Junior Admin - zajmuje się administracją części Forum lub częścią opcji Forum;
- Moderator - zajmuje się moderowaniem dyskusji na Forum;
8. Postanowienia koñcowe
8.1. Niniejszy serwis zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu i zobowiązuje się do poinformowania (w formie listu wyslanego pod adres e-mailowy podany przy rejestracji do wszystkich uzytkownikow Forum oraz przez umieszczenie stosownej informacji w poscie "Regulamin") użytkowników forum o jego zmianach.
8.2. Niniejszy serwis nie ponosi odpowiedzialności za materiały publikowane na łamach forum przez jego użytkowników.
8.3. Wszystkie wypowiedzi, grafika i inne materiały umieszczone przez użytkowników wiążą się z osobami, które je umieściły i one ponoszą za nie całkowitą odpowiedzialność.
8.4. W sprawach wątpliwych lub nieporuszonych w niniejszym Regulaminie proszę kontaktować się z Administratorem lub jednym z Moderatorów forum.
8.5. Zabrania się pisania postów przez jednego użytkownika jeden pod drugim, należy edytować posta i dopisać. Nie stosuję się tego gdy pod postem znajduje się post innego użytkownika.