Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Maja 17, 2024, 10:35:41
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  
Strony: 1 [2] 3 4 ... 6   Do dołu

Autor Wątek: Relacja z remontu Jawy 634  (Przeczytany 27136 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

gustaw

  • Jawa 354/03 + velorex 561
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2222
    • moja stronka
Odp: Relacja z remontu Jawy 634
« Odpowiedź #25 dnia: Stycznia 09, 2008, 22:01:36 »

Podobnie składałes silnik jak ja tyle ze ja ognisko paliłem <lol>
Zapisane
Jawa 354/03 + velorex 561, jawa 354/06 , komar 2, Cz 350 6v

Piszczałka

  • Gość
Odp: Relacja z remontu Jawy 634
« Odpowiedź #26 dnia: Stycznia 09, 2008, 22:45:15 »

Ognisko to jak dla mnie hardkor.
I witam koleżankę na forum
Zapisane

gustaw

  • Jawa 354/03 + velorex 561
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2222
    • moja stronka
Odp: Relacja z remontu Jawy 634
« Odpowiedź #27 dnia: Stycznia 09, 2008, 22:48:52 »

nie mam palnika mama mnie do domu nie wpuści z karterami :P zostało ognisko -ale dałem radę
Zapisane
Jawa 354/03 + velorex 561, jawa 354/06 , komar 2, Cz 350 6v

Xargo1

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 706
  • Budyñ śmierdzi...
Odp: Relacja z remontu Jawy 634
« Odpowiedź #28 dnia: Stycznia 09, 2008, 23:04:31 »

A ja w CZ mam tulejki. Nie wiem jak, nie wiem skąd, ale są. I jestem tego pewny na 100% bo do tej pory pamiętam zdziwienie brata jak zobaczył tulejkę w czymś większym niż komar ;)
Zapisane

gustaw

  • Jawa 354/03 + velorex 561
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2222
    • moja stronka
Odp: Relacja z remontu Jawy 634
« Odpowiedź #29 dnia: Stycznia 09, 2008, 23:09:38 »

ja tez cos słyszałem o tulejkach <hammer> i mam przekonanie że kosa86 je ma tyle czasu je¼dził i nie slychać stuku puku -on ma jakieś urojenia chyba jak by mi tak silniczek chodził to bym tylko lał bezyne  :>
Zapisane
Jawa 354/03 + velorex 561, jawa 354/06 , komar 2, Cz 350 6v

EWA_21

  • Gość
Odp: Relacja z remontu Jawy 634
« Odpowiedź #30 dnia: Stycznia 09, 2008, 23:15:15 »

tak tylko czytałam. może ktoś dorobił?
Zapisane

gustaw

  • Jawa 354/03 + velorex 561
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2222
    • moja stronka
Odp: Relacja z remontu Jawy 634
« Odpowiedź #31 dnia: Stycznia 09, 2008, 23:19:10 »

no nie bardzo bo to rzadnym udoskonaleniem nie jest  <dontgetit> ale moge sobie dać uciąć nie powiem co bo Kobieta na forum jest :P ze były seryjnie montowane te tulejki <hammer>
Zapisane
Jawa 354/03 + velorex 561, jawa 354/06 , komar 2, Cz 350 6v

EWA_21

  • Gość
Odp: Relacja z remontu Jawy 634
« Odpowiedź #32 dnia: Stycznia 09, 2008, 23:23:49 »

zapewne o jaja Ci chodziło.
Zapisane

Jawsim

  • Gość
Odp: Relacja z remontu Jawy 634
« Odpowiedź #33 dnia: Stycznia 09, 2008, 23:25:33 »

tulejki są trwalsze,ale wymienić trudniej,dlatego dano łożyska,poza tym tulejka wymaga intensywniejszego smarowania. wszystkie auta mają tulejki-chodzi o trwałość.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 09, 2008, 23:27:19 wysłana przez Jawsim »
Zapisane

gustaw

  • Jawa 354/03 + velorex 561
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2222
    • moja stronka
Odp: Relacja z remontu Jawy 634
« Odpowiedź #34 dnia: Stycznia 09, 2008, 23:26:24 »

niech beda i jaja <lol> :]
Zapisane
Jawa 354/03 + velorex 561, jawa 354/06 , komar 2, Cz 350 6v

nerlst

  • Gość
Odp: Relacja z remontu Jawy 634
« Odpowiedź #35 dnia: Stycznia 09, 2008, 23:27:17 »

Również mam wał, w którym nie ma łożyska w główce tylko tulejka. CZ 82r 6V, zrobię fotki jutro i zapodam jak to wygląda.


pzdr
Zapisane

gustaw

  • Jawa 354/03 + velorex 561
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2222
    • moja stronka
Odp: Relacja z remontu Jawy 634
« Odpowiedź #36 dnia: Stycznia 09, 2008, 23:28:21 »

ha ha  i raczej nic nie zostanie ucięte uratowałes moje dzieci Nerlst <thumbup>
Zapisane
Jawa 354/03 + velorex 561, jawa 354/06 , komar 2, Cz 350 6v

Jawsim

  • Gość
Odp: Relacja z remontu Jawy 634
« Odpowiedź #37 dnia: Stycznia 09, 2008, 23:35:03 »

więc od 1983 roku czesi montują łożyska-pamiętna to niechaj będzie data mości panowie.
Zapisane

Xargo1

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 706
  • Budyñ śmierdzi...
Odp: Relacja z remontu Jawy 634
« Odpowiedź #38 dnia: Stycznia 09, 2008, 23:46:30 »

Oj, oj. Tą datę trzeba będzie przesunąć. Moja CZ jest wersją 12V (nowszy typ wału, z prawym czopem takim jak w 638/639/640) i pochodzi z roku 1986.... Wątpię żeby ktoś specjalnie zakładał tulejkę zamiast igiełek, więc trzeba znale¼ć inny powód montażu takiego ustrojstwa... Może robili to na chybił - trafił?? :P
Zapisane

Jawsim

  • Gość
Odp: Relacja z remontu Jawy 634
« Odpowiedź #39 dnia: Stycznia 09, 2008, 23:51:21 »

no i znalazł się taki co historyję chce zmieniać. ;)
może ktoś już zrobił regenerację a korby jakieś stare z zapasów założył. narozbierałem się tych silników- nawet oryginalną czeską instrukcje mam, książkę czarną kruszewskiego czy jak go tam zwali- wszędzie są igiełki. <blink> <blink>
Zapisane

gustaw

  • Jawa 354/03 + velorex 561
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2222
    • moja stronka
Odp: Relacja z remontu Jawy 634
« Odpowiedź #40 dnia: Stycznia 09, 2008, 23:59:42 »

to jak mit ze nie ma takich emblematów na zboirnik w mojej pannoni. skoro ktos zakładał to pewnie kierował sie oryginałem a nie np ze materiału  nie było czy cos tam
Zapisane
Jawa 354/03 + velorex 561, jawa 354/06 , komar 2, Cz 350 6v

Kosa86

  • Gość
Odp: Relacja z remontu Jawy 634
« Odpowiedź #41 dnia: Stycznia 10, 2008, 00:12:07 »

qrde jak rozbiore i beda tulejki to sie zalamie;/  ale mysle ze niebeda bo moja jawa jest z 89r i silnik 12V to watpie zeby byly tulejki.
gustaw byles w strachu ze stracisz "jaja"???? heheheh
Zapisane

Piszczałka

  • Gość
Odp: Relacja z remontu Jawy 634
« Odpowiedź #42 dnia: Stycznia 10, 2008, 09:39:59 »

Ja tam się nie dziwie że tulejki w pó¼niejszych latach występowały, za komuny różnie w fabrykach bywało
Przykład z FSO (fabryka samochodów osobliwych)- mam poloneza wersja C powinienem mieć ceratową podsufitkę i oba zderzaki metalowe a mam jeden gumowy a podsófitke z misia taka jak w wersjach, Lux co mieli pod reką to wkładali, albo w magazynie zaczynało brakować części do C to, od Luxa bo tego było więcej tak samo mogło być i w Cz( tylko cz robiła silniki dla Jawy i Cz) dostawca spó¼nił się z igiełkami to korbowody z tulejkami, ale to moja teoria.
Zapisane

Mienki

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2082
  • Jawa Tramp
Odp: Relacja z remontu Jawy 634
« Odpowiedź #43 dnia: Stycznia 10, 2008, 13:42:21 »

ja w cz 1983 mialem tez łozyska igiełkowe.. mozliwe ze w wersji 12v władaki tulejki bo jak napisaliscie sa trwalsze...
Zapisane
http://mienki1987.blogspot.com/

_________________________________________________________________

£opian

  • Gość
Odp: Relacja z remontu Jawy 634
« Odpowiedź #44 dnia: Stycznia 10, 2008, 15:42:23 »

JA mam CZ V12 i mam igiełki  :-/ więc coś jest nie hallo :) no ale rok 89. <thumbup>
Zapisane

Xargo1

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 706
  • Budyñ śmierdzi...
Odp: Relacja z remontu Jawy 634
« Odpowiedź #45 dnia: Stycznia 10, 2008, 16:29:13 »

Chciałbym posłuchać takiego silnika... 12 cylinderków i to w Vce ;)
Zapisane

Jawsim

  • Gość
Odp: Relacja z remontu Jawy 634
« Odpowiedź #46 dnia: Stycznia 10, 2008, 16:39:39 »

racja xargo1- ale zapłonu to ja bym tam nie chciał regulować <lol> 12 przerywaczy.
Zapisane

lluke

  • Gość
Odp: Relacja z remontu Jawy 634
« Odpowiedź #47 dnia: Stycznia 10, 2008, 16:42:00 »

Nie bąd¼cie tacy wytłumaczcie koledze błąd <lol> to już nie pierwszy raz <lol>
Zapisane

Piszczałka

  • Gość
Odp: Relacja z remontu Jawy 634
« Odpowiedź #48 dnia: Stycznia 10, 2008, 17:05:09 »

Oj walnął się chłopak w literówce
A co do silnika V12 to tu jest filmik z motocyklem, co ma 24 silniki
http://pl.youtube.com/watch?v=H91BaO4XpAk&feature=related
Zapisane

Jawsim

  • Gość
Odp: Relacja z remontu Jawy 634
« Odpowiedź #49 dnia: Stycznia 10, 2008, 17:07:09 »

dobra to ja napiszę. nie pisz bracie V12 bo tak oznacza się silniki 12 cylindrowe w układzie V- widlastym. pisać należy 12V czyli 12 volt, bo w elektryce w podstawowych jednostkach najpierw podajemy wartość a potem jednostkę. np 12A, 150W ,24V , 2 ohm, ple ple ple.
Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 ... 6   Do góry
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
[all 350] Cena remontu

Zaczęty przez adamnajawie Mechanika

14 Odpowiedzi
7206 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Września 10, 2006, 14:26:20
wysłana przez Johnny
4 Odpowiedzi
3187 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Października 20, 2008, 15:23:10
wysłana przez bakczysaraj
47 Odpowiedzi
22618 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Stycznia 06, 2014, 16:23:42
wysłana przez barti
5 Odpowiedzi
3466 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Czerwca 21, 2015, 21:52:40
wysłana przez lutek
1 Odpowiedzi
2153 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Maja 03, 2016, 21:06:52
wysłana przez muczos