Wolna Strefa Jawa - CZ
Sprawy Techniczne => Mechanika => Wątek zaczęty przez: SONY w Października 15, 2011, 20:33:49
-
Witam wszystkich dzis stałem się szczęśliwym posiadaczem JAWY 350 TS i mam problem jeździłem nią z 2 min zgasiłem i przywiozłem na przyczepce do domu i tu nie chce palić koles mówił zę gażnik jest zasyfiony bo chodzi tylko na ssaniu jak na zapalonym gazniku spuszcze ssanie to gaśnie widac ze sie niezna bo przecież regulacja gażnika ale mam prośbe czy ktos z was ma jakąś instrukcje jak wyczyscić i potem dobrze poskłądac gażnik bo troche mnie to przerosło :)
-
http://img524.imageshack.us/img524/1904/32208577f89f6be1medrp7.gif
rozbierasz i czyścisz :)
http://www.breinride.home.pl/moto/wws/breinride.html
-
może masz takie przedmuchy że bez ssania gaśnie, albo simmering gdzieś padł - tzn. od strony alternatora ?
-
Wiesz ja mam ją dopiero z 5h i w domu jestem od 3 wiec nic niesprawdzałem bo już ciemno było chodz jutro niedziela ale posprawdzam :)
-
Stare przysłowie pszczół mówi " Niedzielna praca w g.wno się obraca "
-
może masz takie przedmuchy że bez ssania gaśnie, albo simmering gdzieś padł - tzn. od strony alternatora ?
Po co straszysz ? Niech najpierw sprawdzi podstawy: gaźnik, kranik, zapłon, a Ty od razu o simmeringach, za chwilę każą mu wał regenerować.
Strażak jak się pracuje w tygodniu to tylko niedziela pozostaje na prace dodatkowe czy to przy domu czy przy moto.
-
Musisz zdjąć gumę, która łączy obudowę filtra powietrza z gaźnikiem. Następnie bierzesz chyba klucz nr 13 i odkręcasz 2 śruby mocujące gaźnik. Wyjmujesz go uważając żeby nie zniszczyć uszczelki (u mnie jest papierowa ;/). Następnie rozbierasz go na części i kąpiesz w benzynie - ja wykapałem w zwykłej 95 i było ok. Przedmuchujesz dysze itp. Składasz i przykręcasz, następnie łączysz go gumą z airboxem i cieszysz się jazdą :)
-
Już to wszystko zrobiłem JAWA chodzi jak cudo tylko że u mnie ta guma łącząca gażnik z filtrem jest tak cholernie twarda chyba stwardniała pod wpływem bęzyny?? teraz jedynie musze wyregulowac go bo troche ją muli i zwiększyć obroty tylko że kręce tymi śrubkami i nic wiem ze chyba jedna jest od pow. a druga od mieszanki i teraz jak w pn przyjdzie mi ksiażka obsługi to wszystko porobie
-
ja przed sdjęciem i założeniem gómy airboksa podgrzewam ją palnikiem i robi się mięciutka przez co mogę ją bez klopotu montować i demontować
-
Również miałem ten sam problem (twarda guma od airboxa). Ona nie stwardniała pod wpływem benzyny tylko czasu ;) Naturalne zjawisko. W moim przypadku wrzątek okazał się mało skuteczny - lub inaczej mówiąc sam nie mogłem sobie poradzić. Więc użyłem suszarki! Ustawiłem tak żeby sama dmuchała (musi być blisko) a ja w tym czasie montowałem:) Taką gumę można dostać na Allegro za 10 zł. Wiem bo sam kupiłem w ubiegłym tygodniu. Jest mięciutka i nie ma najmniejszego problemu z jej założeniem.
Co do regulacji gaźnika to gdzieś widziałem chyba dobry opis. Poszukaj w archiwum. Ale jeżeli chcesz mogę przepisać opis z oryginalnej książki od mojej JAWY. Pamiętaj aby regulować na rozgrzanym silniku. Nie pamiętam tylko jakie są optymalne obroty... Ja mam chyba 1100 obr. Tyle, że mój gaźnik ma tendencję do samo rozregulowywania :) Ale to już inna bajka:)