Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Maja 17, 2024, 21:35:57
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: Nie trzyma obrotów i ucieka ładowanie  (Przeczytany 11825 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

piotrek12

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 72
Odp: Nie trzyma obrotów i ucieka ładowanie
« Odpowiedź #25 dnia: Listopada 29, 2010, 18:10:24 »

No to ja już nie wiem co wymieniać, czy to cylindry one siedzą już od nowości nie ruszane a próg jest tam minimalny. Wału to też nie wiem czy kupywać bo to może być nie to a kasa poleci, a jak już to nie ten chinol bo oryginalny czeski wał kosztuje ok 1000zł chyba.
Zapisane
    Status GG
W garage: CZ 350 6v 83'. Simson S51 6V 83'

Strażak

  • Cezeciarz -
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2028
  • 472.6, 472.6, 472.5
    • PJ
Odp: Nie trzyma obrotów i ucieka ładowanie
« Odpowiedź #26 dnia: Listopada 29, 2010, 18:14:29 »

to jest cena wywindowana przez jawaczesci.pl
a po co Ci kupywać 2 wał ?? jaki to ma mieć cel ?? wyciągasz swoj , kupujesz do niego co trzeba i niesiesz do warsztatu żeby ci go przekuli / zregenerowali czy jak zwał tak zwał

na pewno kupujesz łożyska korb i środkowe , tuleje labiryntu i labirynt do tego by się przydały nowe korby bo stare mogą mieć już bieżnie wyśmigane
Zapisane
    Status GG

Mofeix

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 881
Odp: Nie trzyma obrotów i ucieka ładowanie
« Odpowiedź #27 dnia: Listopada 29, 2010, 18:17:05 »

Musisz sobie odpowiedzieć czy będziesz je¼dził nią przez pół europy czy ot tak żeby poje¼dzić.
Ja u siebie miałem to samo tyle ze moje cylindry jeszcze polatają wał na korbach nie miał luzów wiec na wymianę poszły łożyska i labirynt. Zrobienie środka wału wyniosło mnie jakieś 100-150zł ale wał rozkładałem sam płaciłem tylko za złożenie.
 
Zapisane
    Status GG
Jawa 350 634 12V 1983r -Była
Vectra A GT 1994-Była
Kawasaki GPZ 500 1990r-Była
E30 Touring 325- Jest!

mirekm71

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 210
Odp: Nie trzyma obrotów i ucieka ładowanie
« Odpowiedź #28 dnia: Listopada 29, 2010, 18:38:13 »

wczoraj mialem jak piszesz. Przelewalem gaznik, kopalem i bezskutecznie. wyczyscilem gaznik, nic nie dalo. Kilka sekund na wolnych obrotach, gasla i nie do odpalenia. Wkurzylem sie, mysle ostatnia noc przed sniegami nie ma co jade. Zrobilem 50 km troche asfaltami, troche off road i... jawa chodzi jak zloto. Na wolnych pyka ladnie i pali na kopke. Klucze i srubokrety nie pomogly, ona chciala na spacerek. Nie wiem co bylo, nie wiem czy palilaby na pych bo tego nie stosuje ale objaw podobny do opisanego. Zanim remontowalbym silnik zamienilbym gaznik. W zasadzie on podaje paliwo.
Zapisane
Jawa 350 634 1983r jawulka + velorex
Mz Trophy 71'
Zaporozec xl700

Zawsze pale na starter!

Mofeix

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 881
Odp: Nie trzyma obrotów i ucieka ładowanie
« Odpowiedź #29 dnia: Listopada 29, 2010, 18:45:12 »

Po twoim rajdzie silnik był ciepły jak rozumiem:D? I jak był cieplutki palił już od kopa :> To id¼ :> zapal na zimnym silniku

To teraz wpisz w szukaj "nie pali na zimnym"  <punk>
« Ostatnia zmiana: Listopada 29, 2010, 18:52:00 wysłana przez mofeix »
Zapisane
    Status GG
Jawa 350 634 12V 1983r -Była
Vectra A GT 1994-Była
Kawasaki GPZ 500 1990r-Była
E30 Touring 325- Jest!

piotrek12

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 72
Odp: Nie trzyma obrotów i ucieka ładowanie
« Odpowiedź #30 dnia: Listopada 29, 2010, 19:29:43 »

Hehe wiem że na wale mam minimalnie krzywy jeden kobowód, mój wał albo nowy albo regeneracja to ten sam koszt w sumie, to już jest mój 3 ga¼nik i dalej do dupy ale opowiem wam historyjke mojej cezety
Otuż gdy ją brałem to gościu mówił że jak tam kiedyś porzyczył komuś motor to jak go dostał to nie palił i okazało sie że ten kto miał ten motor podmienił mu ga¼nik i od tego momentu motor nie chodził, no to se myśle ga¼nik niby dobry bo do tego motoru to może jest zapchany i nie działa ale tam już po remoncie silnika wygotowałem ga¼nik przedmuchałem no i wkręciłem, ok nie dostaje paliwa świece są suche, to ja dawaj do kumpla telefon- ma ga¼nik bo mu został to mówie biore go, taki jaki był takiego wkręciłem tylko tam śróbki powkręcałem-dysze itp. Dobra świece mokre ale to chyba z tego względu że miałem tą przegrode rozwaloną, ale musiałem kupić 3 ga¼nik bo w tamtym dysza główna była rozpitolona i w tym co mam też suche świece ale po wygotowaniu jakoś lepiej chodzi.

I takie to buty z tymi motorami, za byle gówno trzeba wymienić pół silnika <no>
Zapisane
    Status GG
W garage: CZ 350 6v 83'. Simson S51 6V 83'

mirekm71

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 210
Odp: Nie trzyma obrotów i ucieka ładowanie
« Odpowiedź #31 dnia: Listopada 29, 2010, 19:47:41 »

Cieply byl. Wyjazd byl planowany, pojechalem tankowac wiec zrobilem kilka km. Dopiero pozniej przestala chodzic. Jak ja sam zgasilem to podpompowalem i palila, chociaz wczesniej cieplej nie pompowalem ale jak sama zgasla to piz...c. Wydaje mi sie, ze dlugo stal i gdzies zaciagnal jakis brud.
« Ostatnia zmiana: Listopada 29, 2010, 20:22:31 wysłana przez mirekm71 »
Zapisane
Jawa 350 634 1983r jawulka + velorex
Mz Trophy 71'
Zaporozec xl700

Zawsze pale na starter!

mirekm71

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 210
Odp: Nie trzyma obrotów i ucieka ładowanie
« Odpowiedź #32 dnia: Listopada 29, 2010, 20:48:47 »

Masz 28tys km na tej cz. Tutaj robili po 30tys po remoncie i siadalo cos innego a nie labirynt. Wogole piszesz po remoncie a pozniej, ze korba krzywa, bez szlifu, stare swiece itp. Co to za remont? Kola pompowales? Bo jesli tylko wymieniles simmeringi to moze wymien jeszcze raz? Posmarowales go chociaz? Moze zalozyles na sucho i go spalilo? W co wlozyles tyle pieniedzy 2 simmeringi, szczotke do pradnicy i jeden stary gaznik?
« Ostatnia zmiana: Listopada 29, 2010, 20:52:31 wysłana przez mirekm71 »
Zapisane
Jawa 350 634 1983r jawulka + velorex
Mz Trophy 71'
Zaporozec xl700

Zawsze pale na starter!

Strażak

  • Cezeciarz -
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2028
  • 472.6, 472.6, 472.5
    • PJ
Odp: Nie trzyma obrotów i ucieka ładowanie
« Odpowiedź #33 dnia: Listopada 29, 2010, 21:28:13 »

typowy silnik po remoncie niczym z  allegro ( tylko zapłon do wyregulowania , bo nie miałem już czasu )
Zapisane
    Status GG

piotrek12

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 72
Odp: Nie trzyma obrotów i ucieka ładowanie
« Odpowiedź #34 dnia: Listopada 29, 2010, 21:44:54 »

No simmery, łożyska, tłoki, cały zapłon, łożyska sworzni i cos tam jeszcze, wału nie zakładałem tylko mechanik. 28 tyś to jest pikuś bo licznik przestał nabijać km chyba pare lat po kupnie motocykla czyli gdzies chyba lata 90-te tak mi mówił poprzednik.
I sie nie czepiać, i nie wpisywać głupich komentarzy na ten temat bo to jest mój pierwszy taki motocykla a wy to pewnie starzy wyjadacze i opierdalacie młodych żułtodziobów. Zachowanie poniżej pasa :( Niestety ale to prawda
Zapisane
    Status GG
W garage: CZ 350 6v 83'. Simson S51 6V 83'

gustaw

  • Jawa 354/03 + velorex 561
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2222
    • moja stronka
Odp: Nie trzyma obrotów i ucieka ładowanie
« Odpowiedź #35 dnia: Listopada 29, 2010, 21:48:54 »

spróbuj jeszcze tak:
Zdejmij filtr i zatkaj ga¼nik ręką , kop dopóki nie poczujesz benzyny na ręce- musi odpalić jak nie odpali to labirynt  - jak odpali to kompresja.
A z drugiej strony Wam powiem że regulacja zapłonu przy odpalaniu to je gówno ważne aby przerwa była w gmp na 0.35 mm i ma odpalić - może prychać strzelić ale odpalić powinna
Zapisane
Jawa 354/03 + velorex 561, jawa 354/06 , komar 2, Cz 350 6v

Strażak

  • Cezeciarz -
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2028
  • 472.6, 472.6, 472.5
    • PJ
Odp: Nie trzyma obrotów i ucieka ładowanie
« Odpowiedź #36 dnia: Listopada 29, 2010, 21:56:25 »

a wy to pewnie starzy wyjadacze i opierdalacie młodych żułtodziobów. Zachowanie poniżej pasa :( Niestety ale to prawda


ja mam 19 lat  :> a czym się bujam możesz na PJ sprawdzić

A z drugiej strony Wam powiem że regulacja zapłonu przy odpalaniu to je gówno ważne aby przerwa była w gmp na 0.35 mm i ma odpalić - może prychać strzelić ale odpalić powinna

święta racja
Zapisane
    Status GG

Jawsim

  • Gość
Odp: Nie trzyma obrotów i ucieka ładowanie
« Odpowiedź #37 dnia: Listopada 29, 2010, 22:04:16 »

Tak zasadniczo szkoda transferu. Młody niech rozbierze piec i zrobi jak trzeba. Bicie piany nic nie da.
Zapisane

przemekz

  • Gość
Odp: Nie trzyma obrotów i ucieka ładowanie
« Odpowiedź #38 dnia: Listopada 29, 2010, 22:40:31 »

Ja też bym to rozegrał tak jak Jawsim mówi, rozebrać sprawdzić części i złożyć tak jak Bóg nakazał i musi chodzić (nie zapominajmy o regulacji). Bo takie gdybanie to tylko strata czasu...
Zapisane

mirekm71

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 210
Odp: Nie trzyma obrotów i ucieka ładowanie
« Odpowiedź #39 dnia: Listopada 29, 2010, 22:44:58 »

Po twoim rajdzie silnik był ciepły jak rozumiem:D? I jak był cieplutki palił już od kopa :> To id¼ :> zapal na zimnym silniku

To teraz wpisz w szukaj "nie pali na zimnym"  <punk>

Sorry Piotrek, ze w twoim temacie ale poszedlem za w/w porada do garage i pale. Qrwa chyba ze 30 razy musialem kopnac zanim zagadala. Jak juz zapalila to ok. Mysle, ze ma to zwiazek z konstrukcja gaznika jikov. Komora jest z lewej strony i przelewanie na stopce bocznej jak i palenie jest malo skuteczne. Zanim odpialem woz moto zawsze stalo prosto i rano 3kopki na wylaczonym i raz na wlaczonym odpalal. Minus 5 w garazu tez moze nie sprzyjac uruchomieniu.
Zapisane
Jawa 350 634 1983r jawulka + velorex
Mz Trophy 71'
Zaporozec xl700

Zawsze pale na starter!

dawidtysler209

  • Gość
Odp: Nie trzyma obrotów i ucieka ładowanie
« Odpowiedź #40 dnia: Listopada 29, 2010, 22:57:40 »

Moja Jawa po 2 dniach stania na mrozie czapnęła o 4 kopa.

Poprostu jak jest dobrze wyregulowana, i akumulator dobry, to nie ma bata musi chodzić  <punk>

Ps. Jeżeli mówisz o ga¼niku przelewowym takim jak ja mam u siebie, to na bocznej stopce będzie Ci zalewać sprzęta = czytaj paliwo trafia w "zassys" powietrza, i zamiast pod śmiece pakuje się w filter paliwa  <lookaround>
Zapisane

piotrek12

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 72
Odp: Nie trzyma obrotów i ucieka ładowanie
« Odpowiedź #41 dnia: Listopada 30, 2010, 14:12:55 »

No dobra, w piątek rozbieram silnik i już, ale to pewnie wał bo ga¼nik nie wylewa paliwa za kołnierz, na dłoni nic nie czyje żeby ssał czy dmuchał, jak chcecie jakieś foto wału lub jego środkowej części czyli łożysko i labirynt to mówić teraz
Zapisane
    Status GG
W garage: CZ 350 6v 83'. Simson S51 6V 83'

Mofeix

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 881
Odp: Nie trzyma obrotów i ucieka ładowanie
« Odpowiedź #42 dnia: Listopada 30, 2010, 14:21:52 »

http://www.youtube.com/user/mofeixxd?feature=mhum#p/a/u/0/8qPzn1sfHM4 Tu masz jak wygląda rozdupcony labirynt na wale :D
Zapisane
    Status GG
Jawa 350 634 12V 1983r -Była
Vectra A GT 1994-Była
Kawasaki GPZ 500 1990r-Była
E30 Touring 325- Jest!

piotrek12

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 72
Odp: Nie trzyma obrotów i ucieka ładowanie
« Odpowiedź #43 dnia: Grudnia 05, 2010, 14:06:56 »

Winc tak, mefeix mój labirynt lepiej lata na boki <lol> a łożysko ma bicie jak cholera. Dodam tyle że gdy tam sobie kiedyś je¼d¼łem i wbiłem 4 to jakoś nie chciał przekroczyć 4tyś obr jachał tak ciągle i nie było reakcji na gaz i tak tylko na 4, aż wkoñcu jade i słysze taki metaliczny d¼więk i tak sobie myśle tlok spuchł(nowy polski) wbijam 2 i jedzie normalnie to co mogło być. I dzisiaj sobie odpowiedziałem na to pytanie poprost oba tłoki były przegrzane aż pomarañczowe a lewy był zatarty ponieważ na to wyglądało po tłoku że nowe zabezpieczenie na sworzeñ pękło i poleciało, a chodzi o taki oring z tymi dwoma otworami na te szczypce i to jedno kółko musiało wyskoczyć bo na tłoku między pierścieniami się zatrzymał.
Zapisane
    Status GG
W garage: CZ 350 6v 83'. Simson S51 6V 83'

dawidtysler209

  • Gość
Odp: Nie trzyma obrotów i ucieka ładowanie
« Odpowiedź #44 dnia: Grudnia 05, 2010, 14:47:39 »

No to teraz pozostaje Ci kupić nowe tłoki, bo zakładam że cylindry są całe.
Zapisane

piotrek12

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 72
Odp: Nie trzyma obrotów i ucieka ładowanie
« Odpowiedź #45 dnia: Grudnia 05, 2010, 15:11:45 »

huk, tamte polskie dostałem za piwo ale mam jeszcze czeskie to je wstawie, a cylindry mocne to i calutkie żadnej ryski co mnie zdziwiło <blink>
Zapisane
    Status GG
W garage: CZ 350 6v 83'. Simson S51 6V 83'
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
9 Odpowiedzi
4591 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Stycznia 26, 2008, 11:18:51
wysłana przez Renegade
5 Odpowiedzi
3758 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Maja 28, 2008, 21:29:37
wysłana przez Marcin F.
3 Odpowiedzi
3140 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Sierpnia 28, 2009, 16:35:41
wysłana przez MaRaS
23 Odpowiedzi
11769 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Listopada 09, 2015, 16:00:06
wysłana przez Jerry
25 Odpowiedzi
6325 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Października 27, 2016, 20:20:18
wysłana przez posiadacz