Wolna Strefa Jawa - CZ
Inne => Szybka interwencja => Wątek zaczęty przez: CZ#350 w Sierpnia 05, 2012, 20:10:25
-
Witam mam dosyć dziwną sprawę a mianowicie dziś dowiedziałem się ze mam złe tłoki w swojej CZ 350 (6V) a mianowicie ze tłoki pochodzą z jawy 350 ts czyli takie mam:
(https://http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQqIVebfW1IDNxmzEXPlXVPnVrN3GW7vI1lZCOV45DIE8zBjw7gqmNhAMx2)
a powinienem mieć takie:
(https://http://www.agmot.pl/photos/0/2/01ed1bb9c6.jpg)
:o czy ktoś może tak już miał i czym to może się skończyć ??Dodam ze CZ teraz chodzi bardzo dobrze jest zrywna pali od kopa itp ale nie wiem czy to się czymś złym nie skończy dlatego pytam was.
Dodam ze jak ją kupiłem to już tak było nie ze ja je założyłem.
-
Raczej nic jeśli wymiary się zgadzają i odległość denka tłoka od sworznia jest taka sama ;)
-
wymiary tłoka jawa 350 ts:
(https://http://www.sklepmotonet.pl/photo/product_big/0/4/a/4_04a2e9d35228.jpg)
wymiarów tłoka z CZ 350 nie znalazłem :(
-
a sworznie masz przelotowe czy zaślepione z jednej strony?
-
zaślepiony z jednej strony
zaślepką skierowany na zewnątrz
-
wypowie się ktoś jeszcze??
-
te tłoki są dosyć podobne, powinno dać się na tym jeździć normalnie
-
Raczej nic jeśli wymiary się zgadzają i odległość denka tłoka od sworznia jest taka sama ;)
Jakby odległość sworznia od denka była większa to dawno by nie jeździło to po spotkaniu tłoka z głowicą.
Jeśli jest mniejsza - będzie miała mniejszą moc bo i niższe ciśnienie sprężania.
Jeśli przetłoczenie otwierające kanały jest na tej samej wysokości, a podejrzewam że jest to będzie jeździło długo i solidnie tak jak na tłokach z CZ ;)
-
Oraz - jeśli zamki pierścieni są w odpowiednich miejscach i pierścienie się nie połamią wyskakując w okno cylindra . Nie tylko teraz , ale i po zużyciu po dajmy na to 20'000 km . Reszta wymiarów powinna się zgadzać , ewentualnie inny może być kąt otwarcia okien ssących , ale to nie jest coś co by przeszkadzało jeździć .
-
Powiedzcie mi czy wasze CZ 350 maja takiego zmuła na 2 biegu ??Bo na 1 ciągnie ładnie ale jak wrzucę 2 i chce wyjechać pod górkę taka średnia to się nie da i muszę redukować do 1 aby wyjechać i nie wiem czy to wszystkie CZ tak maja czy to może właśnie wina tych tłoków dodam ze nie mam możliwości ustawienia wolnych obrotów ustawiałem kiedyś cały dzień i nic z tego po prostu się nie da ustawić.
-
Zapewne to przez zły przepływ mieszanki spowodowany złymi tłokami, część okienka w cylindrze jest zatkana i paliwo nie idzie jak powinno.
-
Podłączę się pod temat. Też założyłem tłoki od jawy ts i tu moje pytanie, czy możliwe jest, że czesia przez te tłoki z założoną gumą od filtra powietrza nie chce wchodzić na obroty ??? Bo w sumie od czasu zamontowania tych tłoków mam z nią problemy. >:(
-
ja bym powiedzial zebys przykrecil powitrze ja tek mialem w cz ze mi sie nie chciala na obroty wkrecac a przykrecilem powietrze i sie zajebiscie wkrecala ;)
-
Tylko, że powietrze mam na max przykręcone
-
Silnik "żeliwniak" z tłokami od 638 nie będzie dobrze działał i kropka.
załóż dobre tłoki to być może czesia będzie jeździć ok, o ile reszta silnika będzie sprawna
-
ok ! dzięki bardzo za konkretną odpowiedź. :-)
-
Przecież te tłoki są od innego silnika. Inne kąty otwarcia okien,inna masa, ba nawet inna temperatura.
Czekam jeszcze na takie pytanie.
Czy jak założę tłok z Jelcza 315 do Komara będzie lepiej się zbierał?
A wtedy chyba strzele se w łeb.
-
Spokojnie kolego j@wa !!! nie jestem aż tak w temacie z częściami, a po zapewnieniach sprzedającego, że to to samo to kupiłem. Każdy uczy się na błędach !!!! Nie wszyscy posiadają taaaką wiedzę ;D
-
A kiedy je kupiłeś i założyłeś ?
Bo ostatnio jeden zawodnik na forum też chciał tak zrobić i się pytał czy można ?
A po drugie, pierwsza zasada marketingu, jak nie mam tego co klient chce, to wepchnę mu co innego, a jak się ogarnie i przyjdzie oddać, to będę miał już to co chciał.
-
Z miesiąc temu !!! Już w tym sklepie nic nie kupię !!! Jutro jadę po nowe tłoki :-) i zobaczę, czy Czesia odżyje.
-
Z miesiąc temu !!! Już w tym sklepie nic nie kupię !!! Jutro jadę po nowe tłoki :-) i zobaczę, czy Czesia odżyje.
Tylko nie zapomnij o kupieniu pierscieni do tych nowych tlokow :)
-
To chyba trzeba przerzucic do dzialu "przedszkole" ;)
-
ja kupilem tloki i pierscienie nowe nieorginalne to 2ygodnie pojezdzilem wiec jezeli juz kupujesz te tloki to tylko oryginały bym radzil :D
-
A powiem wam ze moja CZ z tymi tłokami od TS chodzi i według mnie bardzo dobrze chodzi dobrze wkręca się na obroty jest mocna i zrywna i miałem zmieniać tłoki ale poczekam i się przekonam czy będzie dobrze czy nie bo ktoś w końcu musi to wypróbować tak więc ja się zgłaszam na ochotnika :P ;D
-
Zapytam tutaj, jaką wysokość powinny mieć tłoki w CZ ? Kolega ma problem, bo łamie mu tłoki i przypuszczam, że są za wysokie i jak trochę spuchną zaczepiają o przeciwwagi.
-
Tłok jak puchnie nie wydłuża się, tylko się rozszerza. Miałem ten sam problem w cezecie brata. Winne są korbowody i ich zbyt duży luz na stopie.
-
Kurde, tylko kolega twierdzi, że nie ma luzów na korbie ... zgłupiałem teraz ???
-
Może faktycznie jest ciut za wysoki. Zbierzcie trochę materiału i po sprawie. Jutro postaram się zmierzyć jakis tłoczek dla porównania.
-
Byłbym wdzięczny ;)
-
Moja Suwmiarka ma dosyć krótkie ramiona i nie mogę dokładnie zmierzyć, ale nie powinien być większy jak 59mm, 58 z groszem mi się waha.
-
Niedawno z tym walczyłem. Odległość od dolnej krawędzi otworu sworznia do dolnej krawędzi tłoka ma wynosić nie więcej niż 30mm. Pewnie w Twoim pryzpadku będzie około 30,3mm stąd stukanie. I idę o zakład,że tłok ten ma też delikatnie wyższe denko i będzie całował się z głowicą.