Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Maja 02, 2024, 19:27:32
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  
Strony: 1 ... 31 32 [33]   Do dołu

Autor Wątek: Jawa 362 Californian  (Przeczytany 181267 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Yabaman

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1095
  • 638.1+562.10; 362 Californian; ETZ251 SW x 3
Odp: Jawa 362 Californian
« Odpowiedź #800 dnia: Października 08, 2023, 22:47:40 »

Wszystko w porzadku, felgi sa osiemnastocalowe. 18 x 1.85 z przodu i 18 x 2.15 z tylu. A opony to Dunlop 90/100-18 i 110/90-18. Do Knedli (a nawet do muzety na przod) w sam raz.
« Ostatnia zmiana: Października 09, 2023, 04:16:47 wysłana przez Yabaman »
Zapisane

Yabaman

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1095
  • 638.1+562.10; 362 Californian; ETZ251 SW x 3
Odp: Jawa 362 Californian
« Odpowiedź #801 dnia: Października 29, 2023, 12:41:52 »

Od dawna korcilo mnie aby pogrzebac przy gazniku Jawy Californian. A dokladniej przy poziomie paliwa bo jakos nigdzie nie moge znalezc informacji o nim.
Punkt odniesienia to poziom w oryginalnym gazniku (korpus, plywak i pokrywa komory plywakowej sa w nim oryginalne). Poziom ten jest 20mm ponizej gornej krawedzi komory plywakowej i okolo 2 mm ponizej dolnej krawedzi gardzieli. Jawa fajnie jezdzila z tym gaznikiem, wolne  obroty tez byly dobre. 
Kilka lat temu zmienilem go na indyjska replike Pacco ze ssaniem na linke. Korpus tej repliki wyglada bardzo podobnie, zauwazalna roznica to troche wyzszy rozpylacz w gardzieli. Jednak poziom paliwa w tym gazniku to 32mm od krawedzi komory plywakowej i okolo 10mm ponizej gardzieli. Jakichs problemow w jezdzie ten gaznik nie sprawial, rozruch na goraco byl nieco gorszy niz z oryginalem (kilka kopow vs. jeden kop ).
Troche duza ta roznica poziomow paliwa wiec zalozylem plywak i pokrywe z oryginalnego gaznika do korpusu Pacco a plywak dodatkowo obciazylem nakretka m5. Poziom paliwa po tym zabiegu to ok.25mm ponizej krawedzi komory plywakowej i moto zachowuje sie tak jak z oryginalnym Jikovem. Co zostalo sprawdzone podczas wieczornej jazdy ;D .
Kiedys jezdzilem z tym gaznikiem Pacco z pokrywa komory z chinskiej kopii. Krociec wezyka i gniazdo iglicy plywaka byly wykonane z rurki mosieznej wcisnietej w pokrywe. Wcisk ten rozluznial sie na goraco, rurka przesuwala sie w gore i poziom paliwa podnosil sie (kiedys haniebnie zalalem przez to silnik i od tamtej pory czesci chinskiego gaznika zostaly gleboko zakopane w klamotach).
Strony: 1 ... 31 32 [33]   Do góry