Dzieci u dziadkow, zona na noworocznych wyprzedazach wiec Yabaman spedzil niemal caly dzien przy Jawie
.
1. Skrocilem lancuch napedowy bo przy Z15 napinacze byly niemal na koncu zakresu regulacji. Teraz sa w polowie tego zakresu.
2. Wkleilem uszczelnienie popychacza sprzegla na klej do gwintow. Olej nie wyciekal ale uszczelnienie wysunelo sie przy demontazu razem z popychaczem.
3. Obecnie zalozony DID 428 jest nieco szerszy niz Favorit i drapal troche o oslone zebatki zdawczej. Troche skrocilem bolce, ktorymi oslona ta opiera sie o automat sprzegla i drapanie zaniklo.
4. Zrobilem w koncu linke do ssania i zalozylem (od paru miesiecy jezdzilem z niepodlaczona do niczego dzwignia ssania na kierownicy).
5. Dorobilem ze skory 4 uszczelki i zalozylem kranik wyposazony w taka uszczelke do motoru (kupiony w sierpniu z Czech nowy kranik zaczal ostatnio popuszczac).
6. W ramach przygotowan do przegladu zmienilem LED-y oswietlenia rydwanu na klasyczne zarowki (do przegladu musza byc wlasnie takie).
I na koniec przegonilem motor 20 kilometrow.