Cześć
A ja kupiłem ostatnio w Czechach oryginalną tylną zębatkę i dzisiaj postanowiłem ją założyć bo ze starą było coś nie tak łańcuch się luzował i napinał w zależności jak koło obrócę.
Od razu problemy bo niby to samo ale środek inny, ta tuleja z gwintem o mniejszej średnicy na inną nakrętkę a to by nie bardzo pasowało, nie mam pojecia od czego to. Przełożyłem wszystko ze starej zębatki oprócz łożyska dałem nowe kryte bez dodatkowego smaru, myślę że ta ilość smaru jaka tam jest wytrzyma długo.
Na starej zębatce już widzę zużycie po około 1000 km
jakoś dziwnie brało z jednej strony bardziej, albo była tak krzywa albo źle miałem koło skręcone w sensie pod złym kątem i łańcuch nie szedł prosto.
Tu pytanie jak te koło ustawić centralnie ? do czego przyrównać, a tu bardziej chodzi chyba właśnie o zębatke która ma być prosto do przedniej zębatki, ale z tymi osłonami to nic nie widać.
Napięcie łańcucha ustawiam na 3 cm od min do max siedząc na motocyklu.