No i nowości małe, Jawa już je¼dzi... Jednak ten zapłon w Jawach jest banalnie prosty w ustawianiu... nie wiem czemu ludzie się go tak boją... Ga¼nik też dość prosty w ustawianiu... ale strasznie długo schodzi (około godziny regulowałem poziom paliwa w komorze pływakowej), następnie kosmetyka wszystkiego, poprawa drobnych usterek itp itd. Je¼dzi świetnie, pięknie przyśpiesza, trzyma wolne obroty które są zadziwiająco niskie... na wolnych pracuje jak 4T... Osiągnąłem nią 100km/h i więcej się bałem... (stan techniczny nie pozwala na zbyt wiele). Ogólnie jestem bardzo zadowolony z tego motocykla. Już się nie mogę doczekać kiedy będę mógł ją przetestować w trasie... (ehh brak dokumentów). Jednak... ma kilka poważnych wad... wysiada sprzęgło... nie wiadomo kiedy wyzionie ducha... Zastosuje chyba sprzęgło z CZ 350, bo dużo się na forum naczytałem że lepsze... A i mam pytanie, wcześniej mi się świeciła kontrolka od ładowania, po uruchomieniu gasła, i po wyłączeniu silnika się świeciła... a teraz normalnie czeski film... nic się nie świeci... żarówka dobra... podmianiałem na inną z oświetlenia... co to może być ?? Pada ładowanie ? I drugi problem... nie mam kierunków... a jazda bez nich jest conajmniej nie bezpieczna... podpiąłem wszystko jak na schemacie i nie działa... tzn prawie jak na schemacie... bo ja mam inny przerywacz... mam 3 wyjścia z niego: P, L i +. i nie wiem jak to podłączyć. Nowe fotki są na moim BP
Pozdro.