Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Maja 20, 2024, 14:54:17
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: QULER - Jawa TS 350 91'  (Przeczytany 3032 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Quler

  • Gość
QULER - Jawa TS 350 91'
« dnia: Marca 19, 2009, 21:27:41 »

Witajcie !

Na jawacz.pl jestem już dość długo jednak miałem problemy z kożystaniem z poprzedniej wersji forum i nie udzielałem się zbytnio. Widzę nadeszły zmiany i mogę normalnie pisać na forum  :D W sumie nie mam się czym chwalić... Bo mój sprzęt jest conajmniej w stanie mocno średnim... Jest to typowa Jawa 350 TS... z roku 1991... Kupiłem ją za wadowicami.. za 150zł (w sumie z paliwem wyszło 190zł). Wypatrzyłem ją na allegro... i powiedziałem "podoba mi się ! musi być moja." i tak też się stało. Jawa od zawsze mi się podobała... ten klang.... na jego d¼więk dostawałem dzikiej gorączki... Stan mechaniczny jest powiedzmy dobry... elektryka rozdłubana... aktualnie leży u mnie w pokoju i się regeneruje. Wizualka... stan mocno średni... troche zekompletowana i poobdzierana... Kupiłem ją nie na chodzie, lecz udało mi się ją uruchomić... Jako że nie mam prawa jazdy (jestem w trakcie robienia prawa jazdy kat.B i kat. A) i jawa nie ma dokumentów przejechałem się może z 3 razy... następnie Jawa zaczęła przerywać i gasnąć... więc zostawiłem ją i tak stoi już z 4-5 miesięcy... Nie testowałem jej bo sprzęt nie pewny a i umiejętności liche... ale muszę stwierdzić że pięknie idzie... i bardzo mocna jest... Cóż... chyba tyle z takich głupot... jak ktoś to wszystko przeczytał to jest BOSS hehe  <punk>

Fotki Jawy: http://bikepics.com/members/quler/91ts350/

Ps. Gdyby miał ktoś do sprzedania dokumenty Z RAM¡ do TSki to bardzo chętnie kupię !
« Ostatnia zmiana: Maja 11, 2011, 12:39:56 wysłana przez Mienki »
Zapisane

natal007

  • Gość
Odp: Jawa 350 Twin Sport 91'
« Odpowiedź #1 dnia: Marca 19, 2009, 21:35:49 »

Mam ramę z papierami - dowód rejestracyjny, wszystkie umowy , ważne OC , tablica rejestracyjna.
pisz na mail:
natal07@o2.pl
Zapisane

Lukass102

  • Gość
Odp: Jawa 350 Twin Sport 91'
« Odpowiedź #2 dnia: Marca 19, 2009, 21:36:56 »

No cześć, powodzenia w remontach ;)
Z kąd jesteś?
Zapisane

Quler

  • Gość
Odp: Jawa 350 Twin Sport 91'
« Odpowiedź #3 dnia: Marca 19, 2009, 21:43:10 »

natal007 - poszedł mail  :)

Jestem z okolic krakowa, do niedawna mieszkałem też w krakowie. A dziękuję... na pewno się przyda... planów jest wiele, ale nie chce nic mówić... wiadomo jak to jest... planuje się, planuje i nic z tego nie wychodzi. będę miał pieniądze to będę myślał o remoncie i pochwalę się wynikami tego remontu. :)
Zapisane

Agent 634-7

  • Jawa 350 634-7 1985 r.
  • Starszy Jawer
  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 471
  • Jawa 350 634-7-13
Odp: Jawa 350 Twin Sport 91'
« Odpowiedź #4 dnia: Marca 20, 2009, 05:55:58 »

Ooo kolega z okolic Krakowa a dokładnie skąd ?? Bo ja też okolice :D
Zapisane
Jawa 350 634-7-13
Jawa 350 638-5 (w trakcie odbudowy )

Quler

  • Gość
Odp: Jawa 350 Twin Sport 91'
« Odpowiedź #5 dnia: Marca 20, 2009, 12:28:14 »

Dokładniej to 25km na północ od Krakowa. Miejscowość Słomniki.  :) Czy wie ktoś może ile Pan Ruszczyk bierze za regenerację wału korbowego i co wymienia podczas regeneracji ? Długo wytrzymują wały u niego zregenerowane ? Szlifowaniem cylindrów też się zajmuje ? Na stronie jawaczesci.pl części są w większości oryginalne ?? Bo zależy mi by tylko na takich poskładać silnik.

natal007 - dzięki, ale potrzebuję ramy nie skalanej flexem hehe

Powiedzcie czy cena 35zł za metr kwadratowy piaskowania to dobra cena ?
Zapisane

Quler

  • Gość
Odp: Jawa 350 Twin Sport 91'
« Odpowiedź #6 dnia: Kwietnia 06, 2009, 22:31:15 »

No i nowości małe, Jawa już je¼dzi... Jednak ten zapłon w Jawach jest banalnie prosty w ustawianiu... nie wiem czemu ludzie się go tak boją... Ga¼nik też dość prosty w ustawianiu... ale strasznie długo schodzi (około godziny regulowałem poziom paliwa w komorze pływakowej), następnie kosmetyka wszystkiego, poprawa drobnych usterek itp itd. Je¼dzi świetnie, pięknie przyśpiesza, trzyma wolne obroty które są zadziwiająco niskie... na wolnych pracuje jak 4T... Osiągnąłem nią 100km/h i więcej się bałem... (stan techniczny nie pozwala na zbyt wiele). Ogólnie jestem bardzo zadowolony z tego motocykla. Już się nie mogę doczekać kiedy będę mógł ją przetestować w trasie... (ehh brak dokumentów). Jednak... ma kilka poważnych wad... wysiada sprzęgło... nie wiadomo kiedy wyzionie ducha... Zastosuje chyba sprzęgło z CZ 350, bo dużo się na forum naczytałem że lepsze... A i mam pytanie, wcześniej mi się świeciła kontrolka od ładowania, po uruchomieniu gasła, i po wyłączeniu silnika się świeciła... a teraz normalnie czeski film... nic się nie świeci... żarówka dobra... podmianiałem na inną z oświetlenia... co to może być ?? Pada ładowanie ? I drugi problem... nie mam kierunków... a jazda bez nich jest conajmniej nie bezpieczna... podpiąłem wszystko jak na schemacie i nie działa... tzn prawie jak na schemacie... bo ja mam inny przerywacz... mam 3 wyjścia z niego: P, L i +. i nie wiem jak to podłączyć. Nowe fotki są na moim BP :) Pozdro.
Zapisane