A więc słów kilka:
Jawa 250 typ 353/04
95%
oryginał- tylna lampa od WSK, ale mam oryginalną w pudełeczku
Przejechane 37000 km
Kompletna dokumentacja- dowód rej, faktura ze sklepu ( W-wa 1961 rok, 24000 zł
) kwitki za podatek drogowy,PZU, nawet instrukcja i książka coś jakby gwarancyjna.
Nowy licznik ( w starym pękła wskazówka ) w stanie idealnym- aż miło patrzec- nawet ma czerwone oznaczenie I II III IV pomocne do zmiany biegów
oponki w stanie bdb- stomil
lakierek na tyle zadbany,ze w grę nie wchodzi malowanie- bo starci ducha i oryginalnośc, kilka drobnych zaprawek w mało widocznych miejscach mnie czeka. Większość szparunków nienaruszona.
Elektrownia- prądnica i cała instalacja oryginalna- na przewodach nawet takie gumowe nakładki z numerkami- pomocne przy czytaniu i porównywaniu ze schematem.
£adowanie sprawne,gość kupił new one aku, światło STOP działa, pozycyjne, sygnał d¼więkowy, mijania i długie są i to niezłe, kontrolka luzu i ładowania w oryginalnym miejscu i działają obie.
Silnik... nowy nie jest ale pali na strzał niezależnie od temperatury, biegi wchodzą przyzwoicie.
Hamulce nawet dobre- jak się zapomni o tarczówce w hondzie na moment :>
Fabryczne narzędzia- klucz do świec i oczkowy do teleskopów w jednym, hakowy do nakrętek kolanek, kluczyk 8-10 ze szczelinomierzem, łyżki do opon z haczykami ( co by o szprychę załapać)... pompka z wężykiem pod siedzeniem....
Jestem zadowolony bardzo- na wiosnę jak wyjdę do cywila to rejestruję <thumbup>