Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Maja 17, 2024, 10:39:20
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Autor Wątek: ts na crossa  (Przeczytany 9118 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Korek97

  • Gość
Odp: ts na crossa
« Odpowiedź #25 dnia: Stycznia 30, 2012, 20:38:47 »

a co do gaźnika to gdzieś czytałem, że gość do ts-ki wstawił gaźnik z membraną od hondy nsr 125, może wie ktoś z was jak to zrobić.  takie gaźnik byłby lepszym rozwiązaniem niż dwa gaźniki albo jeden od etzy
Zapisane

kat94

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 28
  • CZ 350 472,6 86r.
    • Hussars ASG
Odp: ts na crossa
« Odpowiedź #26 dnia: Stycznia 30, 2012, 20:42:32 »

Dwa gaźniki od 125 do 350 ? według mnie są za małe bo przelicz. Jeden gar jawy/cz to 175 pojemności więc te od nsr spowodują spadek mocy.
Zapisane
    Status GG
CZ 350 1986r.
WSK 175

kozak471

  • Gość
Odp: ts na crossa
« Odpowiedź #27 dnia: Stycznia 30, 2012, 20:43:50 »

Co do podnoszenia zawieszenia tylnego to nie jest problem, jeżeli nie chcesz ciąć ramy to kup amorki od mz są dłuższe a jak możesz i chcesz ciąć to jest jeden prosty zabieg. A wygląda on tak: Przespawaj mocowania niżej, od górnej strony momentalnie ci się podniesie i zyska na wyglądzie.
Zapisane

pit

  • Młodszy Jawer
  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 57
  • CZ 350 6V 472.5 + 472.6 12V
Odp: ts na crossa
« Odpowiedź #28 dnia: Stycznia 30, 2012, 20:52:47 »

membrana :o po co te kombinacje :o

jezeli upierasz się przy tym pomyśle(mimo wszelkich jego wad) to zrób tak: przestaw sobie ten wał tak jak mówisz(równolegle), i załóż dwa gazniki(ew. podwójny podcisnieniowy)o średnicach gardzieli tak jak do 175 (350/2).  W ts masz tą możliwość gdyz wloty kanałów ssących są w cylundrach a nie jak w cz w karterach.Musisz dorobic u tokarza-frezera podwójne wejście do kanałów ssących dopasowane do twoich gażników(taką tzw.lornete).
Przezebudowac musisz filtr powietrza aby zwiększyć jego pojemność (dwukrotnie,w tym wypadku).Lub założyć dwa pojedyńcze(ale raczej nie polecam).Acha i zapomnij o stożkach (chyba że jakiś zabudowanych ) bo po każdym wyjezdzie bedziesz musiał ja czyścić.

I co zachęciłem czy zniecheciłem ;)

p.s.no i pierwszy błąd na zdjeciu powyzej,wydłużenie dyfuzora niemal dwukrotnie co sprawi że na wolnych obrotach będzie chodziła nawet i dobrze ale przy pałowaniu będzie muł.Równie dobrze mogłaby byc bez tłumika.
 
« Ostatnia zmiana: Stycznia 30, 2012, 21:13:51 wysłana przez pit »
Zapisane