Wolna Strefa Jawa - CZ
Sprawy Techniczne => Modyfikacje / Usprawnienia => Wątek zaczęty przez: WOLF w Października 11, 2014, 20:13:46
-
Witam
Mam taki film że chcę wsadzić gaźnik od TS-ki do żeliwniaka 634, kupiłem już przejściówke teraz szukam gaźnika , myślałem żeby kupić u p. Ruszczyka ma taki za ok 300 zł, ale zanim wydam kasę to może ktoś już robił taką przeróbkę i coś mi podpowie w tym temacie.
-
Podobno ten jest dobry http://allegro.pl/jawa-350-ts-gaznik-nowy-oryginalny-czeski-i4646898639.html , co do przeróbek to parę osób ma i nie tylko w tą stronę, niektórzy zakładają gaźnik od żeliwniaka do 638. Po prostu musisz poszukać na forum, na pewno jest opis co i jak.
-
moja cz niby jeździła na tym gaźniku ale to nie było to co na orginale co mi sie podobało na gaźniku od teresy to mega stabilne wolne obroty wręcz nie osiągalne na standardowym gaźniku za to reszta to było rozczarowanie mimo kombinacji z różnymi dyszami nie udało nam sie dojść do porozumienia iwróciłem po 2 latach i paru tys kilometrów do orginału może ktoś inny ma inne doświadczenia
-
niektórzy zakładają gaźnik od żeliwniaka do 638.
To chyba tylko ja tak mam =)
A gaznik z TS w zeliwniaku da mniej wiecej tyle ze bedzie go duzo trudniej zakrztusic dajac duuuzo gazu na niskich obrotach (bo jest power_jet / wzbogacacz i dysza sednich obr) i bedzie sie lepiej zbierac , ale szybciej zeliwniak nie pojedzie , no moze minimalnie ;) Natomiast moze spalac wiecej wachy z tym gaznikiem , ale to niekoniecznie .
-
Mam u siebie taką kombinacje. Przejściówka od ruszczyka na oryginalny gaźnik nie do końca pasowała, nie dało sie wbić pinów gdyż otwory w przejściówce nie pokrywają się z tym rowkiem na gaźniku. Da się to naprawić wiertarką... W każdym razie, ssanie fajna sprawa, na wolnych ładnie pyka, ale za to na niskich jest mułowata, za to gdzieś od 4K zaczyna fajnie ciągnąć. No i więcej pali, bo wychodzi mi około 4.2-4.4 litra (Na oryginalnym wychodziło 3,5).
-
Jak zastanawiasz się nad oryginałem za 300zł to ja bym na twoim miejscu już kombinował jakiś nowocześniejszy gaźnik, np dellorto, bo cena chyba podobna wyjdzie.
-
Muczos dobrze gada, do tego nie kupowałbym nowego tylko używke, za 150zł kupisz dobry japoński gazior.
-
Myślałem też o dellorto ale jest tyle wersji. że nie mam pojęcia który byłby właściwy . A mi nie chodzi o zwiększenie prędkości czy wzrost mocy tylko o bezobsługowe użytkowanie i ssanie.