Mi się K34 podobają, fajny klasyczny bieżnik, nie zbyt agresywny, w sam raz na mix szosa/bezdroża.Co do właściwości i opinii już Ci nie doradzę bo tak głęboko się nie zagłębiałem bo to już wyższa półka cenowai tylko pobieżną analizę rozbiłem.
Patrzyłem na nie kiedyś, fajnie wyglądają przy jakichś szerszych rozmiarach.Na wąskich i to jeszcze 19tkach to wską będzie trącić bo wtedy opony tracą ten czar środkowej części bieżnika, która to zwykle urzeka.
Tu jest taka magiczna tabelka i będziesz musiał sobie poszperać, przeliczyć i zastanowić się która opcja najlepsza.
Tak Ci tylko info na szybko rzuciłem.
https://www.cyclegear.com/assets/0002/8205/Tire_Size_Convertion_PDF.pdfPewnie dać minimalnie szerze opony niż fabryka dała nie zaszkodzi.
Tu masz dla przykładu tylko na zdjęciach pewnie jakieś 4.00x18 i fajnie ta opona wygląda ale to popatrz jak Ci się będzie komponowało z błotnikami, ja to zawsze szukam zdjęć po forach/ necie kto już ma oponę na kole/ motocyklu bo wtedy dopiero widać jak to się spasowuje.
Zdarzyło mi się zamówić po wyliczeniach oponę i okazywało się, że jednak ciut za duża, ale w tych czasch nie problemu ze zwrotem.
Policz, podumaj sam, w najgorszym przypadku odsłyka, żeby zrobić korektę, ale to już za drugim razem trafisz dobrze na bank jeśli się do pierwszych obliczeń przyłożysz.