Wolna Strefa Jawa - CZ

Sprawy Techniczne => Mechanika => Wątek zaczęty przez: brambix w Września 16, 2010, 14:37:46

Tytuł: Prosze o pomoc w złożeniu CZ 350
Wiadomość wysłana przez: brambix w Września 16, 2010, 14:37:46
witam jestem nowy pozdrawiam wszystkich forumowiczów !!
Mam kilka pytañ natury technicznej gdzyż posiadam od 3 czerwca dokładnie cz 350 z 1988 r cudna 22 latka choc zepsute babsko strasznie
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: Jawsim w Września 16, 2010, 14:58:18
To fajnie a imię jakieś masz? Mieszkasz gdzieś? To ,że jesteś nowy to każdy widzi :)
1) Możesz mówić bo jest wolność słowa ale czy właściciel Skody Fabii mówi na nią Volkswagen Skoda fabia?? A to przecież VAG. Czy użytkownik Citrena Xsara mówi na niego Citroen Peugeot Xsara?? No przecież to koncern PSA.  CZ to CZ a Jawa to Jawa. Tyskie to Tyskie a ¯ubr to ¯ubr pomimo ,że oba browary należą do kampanii piwowarskiej.
2) Czymkolwiek-wystarczy olej silnikowy- po odpaleniu i tak będą smarowane olejem z mieszanki
3) Jaki chcesz, ma być odporny na produkty pochodzenia naftowego i wysokie temperatury. Taki do 300 stopni styka bo tam nie ma ognia.
4) Zdejmij pierścieñ z tłoka i wsad¼ go do cylindra i zmierz szczelinomierzem szczelinkę na zamku pierścienia- jak będzie więcej niż 0,5 to polecam wymienić- pierścieñ wkładamy około 20-15mm od górnej krawędzi tulei cylindra i dbamy by ułożył się równolegle do jej górnej lub dolnej płaszczyzny . Rysy na tłokach świadczą o tym,że ktoś je¼dził po polach- szerokość i grubość rys świadczy o tym,że były to grunty klasy 2 i 3, o zdecydowanej przewadze piasku kwarcowego oraz śladowych ilości zaschniętego kału sarny- można więc wnioskować,że pola te graniczyły z lasami mieszanymi. Sarna ta gustowała w orzeszkach ziemnych FELIX solonych- o czym świadczą delikatne przebarwienia na obrzeżach rys na tłoku.
Delikwent je¼dził bez filtra powietrza, w gumiakach-zwróć uwagę na przebarwienia wkoło piasty tłoka- świadczy to o wysokich temperaturach- czyli kręceniu silnika na wysokie obroty a jak wiadomo w takim obuwiu opó¼nienia są znaczne przy zmianie biegów ze względu na masę gumianka- trzeba dlatego silnik wkręcac na czerwone pole. Je¼dził w dresach adidas+ ( llll - taki wzór widoczny również na tłoku ) sweterku tureckim i czapce koloru czarnego z logo Spiderman-a. Ale to są tylko przypuszczenia.
Co do rys to podejrzewam,że ich odzwierciedlenia są również w cylindrach.
Pozdro.
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: brambix w Września 16, 2010, 15:20:16
 <oops> jestem Maciek z Wrocławia dziękuję za wyczerpującą odpowied¼ !!
CSI to cieniasy przy tobie i ci no z Kodu też i z Kości i z M.Gajwera i z Holmsa i zaczarowanego ołówka też :)
dzięki wielkie jeszcze raz pozdrawiam !!
P.S. Ale że w gumofilcach ?? to skandal będzie negatyw na all......ro!!!!!
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: brambix w Września 16, 2010, 15:24:01
aha ok dzieki już nikt nigdy więcje na niej po terenie je¼dzić nie będzie !!!!
Jak skoñcze pomaluje wyczyszcze to wam pokaże !!
pozdrawiam >
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: mafinos w Października 12, 2010, 22:02:11
a dokładniej skąd bo ja okolice Wrocławia jak na Milicz jedziesz to taka wioska koło Trzebnicy , Długołęki :d Witam i serdecznie pozdrawiam:d
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: brambix w Października 13, 2010, 08:46:21
Hej Mafinos
Mieszkam od 3 lat w Chwałowicach z 2km za Jelczem-Laskowicami, a pracuje we Wrocku.
No twoje tereny znam w miare często je¼dziłem do Milicza :) powiem wiecej wychowałęm się w Miliczu u babci :)
Ale to już stare czasy :)
Bardzo ładne tereny są po drodze
pozdrawiam
 
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: brambix w Października 13, 2010, 08:58:19
witam wszystkich
Dziś z rana zapytam bo mnie szlag ..!

Mam w karterze wyszczerbione miejsce gdzie mieści się zabezpieczenie simmeringa tak że już sie tam nie utrzyma, to na łożysku od wału po stronie skrzyni biegów.
Nie wiem co teraz czy z tym da się żyć, kurcze a juz zrobiłem szlify kupiłem nowe łożyska, uszczelki no wszystko co trzeba i nagle takie g....  <furious>
Popatrzcie na zdjecia prosze i czekam na diagnozę
pozdr.
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: gustaw w Października 13, 2010, 09:07:44
bierzesz zjechana tarcze od szlifierki ( do blachy cienka) pomysłowo montujesz za pomocą śruby  dwóch podkładek i nakrętki w wiertarce i pogłębiasz w tym miejscu rowek. Ja bym tak zrobił .
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: mostasz w Października 13, 2010, 09:28:59
poszukaj kogoś z migomatem niech ci obspawa naokoło i potem pogłęb rowek, nierówności pilnikiem okrągłym i będzie prawie jak fabryka
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: brambix w Października 13, 2010, 09:51:30
Ok ok super
dzięki :)
mam sąsiada co ma migomat, tylko czy karter nie jest z aluminium hm no nic jest też zakład co spawa alu, najwyzej mi uzupełnią a ja sobie potem taki frez zrobie tarczą
wielkie dzięki
pozdro
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: BoNes w Października 13, 2010, 09:58:11
Jak łożysko i simmering wejdzie normalnie, czyli nie palcem tylko młotkiem to możesz tego nie robić.
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: brambix w Października 13, 2010, 10:11:59
Przymierzałem łożysko wczoraj i trzeba będzie fortelu z zamrażarką i siły żeby je wcisnać,
simmering przymierze dziś
fajnie czyli jest wybór
dzięki   
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: von_Majzel w Października 13, 2010, 10:34:50
Staraj sie jednak jak najmniej uzywac siły , a jak najwiecej fortelu =) Po otrzymaniu różnicy temperatur łożyska powinny wejść lekko .
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: brambix w Października 15, 2010, 07:57:16
Jasne  <yes>
palnik, zamarażarka i yntylygyncja  <hammer>
pozdrawiam
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: brambix w Października 31, 2010, 21:34:47
i jeszcze jedno pytanie !!
czy pierścienei w CZ 350 są takie same  czy róznią się między sobą,  te 3 na tłok ??
bo mi sąsiad coś gada że jest kolejność i że jest zbierający i coś tam coś tam , a ja mierze oglądam i są takie same ???

porównałem pierścienie które są na starych tłokach i te nowe i nowe tłoki i na nowych są lu¼ne a w starych siedzą dopasowane, domyślam sie ze stare poprostu od pracy dopasowały sie idealnie ??
pozdrawiam i dzięki
jutro święto więc trzymajta sie chłopaki uwążajcie na drodze !!!!
 

 
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: brambix w Października 31, 2010, 21:46:25
hm nie dotarło pierwsze pytanie
mam kopot nie moge wsadzić tago pie.... wału na miejsce jeśłi dobrze myśle to jeszcze kilka milimetrów i będzie w lewym karterze. Popatrzcie i cos pomóżcie prosze !!!!!   

mam pełny katalog więc nie moge załączyć zdjęć
Jawsim ratuj !!!!!!
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: Jawsim w Października 31, 2010, 21:54:03
i jeszcze jedno pytanie !!
czy pierścienei w CZ 350 są takie same  czy róznią się między sobą,  te 3 na tłok ??
bo mi sąsiad coś gada że jest kolejność i że jest zbierający i coś tam coś tam , a ja mierze oglądam i są takie same ???

porównałem pierścienie które są na starych tłokach i te nowe i nowe tłoki i na nowych są lu¼ne a w starych siedzą dopasowane, domyślam sie ze stare poprostu od pracy dopasowały sie idealnie ??
pozdrawiam i dzięki
jutro święto więc trzymajta sie chłopaki uwążajcie na drodze !!!!
 

  

Powiedz sąsiadowi,że CZ to dwusuw to raz- więc w tym silniku nie ma pierścieni uszczelniających i zgarniających i wciulatnących wszystkomających- tu są takie same na każdym z rowków.

Przegroda/podpora/czoło wału na ogół pod sam koniec stawia duży opór ( jeśli jest szczelna ) - dopasuj nakrętkę na wał ( albo poświęć jedną z org jak masz zapas ) i podkładając odpowiednie tulejki i podkładki wciągnij nicponia na miejsce.

Foty wrzuc tu http://pl.tinypic.com/  a pó¼niej skopiuj link do forów dyskusyjnych do swego postu.
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: brambix w Listopada 02, 2010, 09:22:33
Witam Dzięki
zrobie ściągacz i wciskacz wału.
Pewnie za jakiś czas znowu się zgłosze po pomoc
pozdrawiam
Tytuł: Oględziny skrzyni
Wiadomość wysłana przez: brambix w Marca 17, 2011, 09:44:25
Witam was serdecznie po zimie !!!
Mam nadzieje że wszyscy zdrowi. Sezon pewnie już otwarty ??
Ja przez zimę mało zrobiłem przy swojej CZ, jakoś tak zimno i ciemno było, jedyne co to wał korbowy wcisnąłem w lewy karter :) dzięki waszej pomocy i teraz przyszedł czas na prawy karter !!!
Zrobiłem zdjęcia skrzyni i proszę popatrzcie czy jest dobrze bo jak zamknę i będzie ¼le to sepuku bułką  popełnię !!
http://tinypic.com/view.php?pic=2nk546d&s=7
tinypic.com/view.php?pic=1eb2ig&s=7
http://tinypic.com/view.php?pic=mtqot2&s=7
http://tinypic.com/view.php?pic=2ir7r5l&s=7
Pozdrawiam i dziękuje z góry
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: Mofeix w Marca 17, 2011, 09:46:48
http://tinypic.com/view.php?pic=2ir7r5l&s=7 tu po prawej tryb jest włożony odwrotnie. bo te zęby maja się tam zazębiać i dopiero w ten rowek wchodzi wodzik.
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: WujoWojtas w Marca 17, 2011, 09:51:16
http://www.breinride.home.pl/moto/wws/index/montazskrzyni.htm Tu masz wszystko pięknie opisane i sfotografowane
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: brambix w Marca 17, 2011, 09:51:42
jeszcze jedno zdjęcie
http://tinypic.com/view.php?pic=1eb2ig&s=7
no
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: brambix w Marca 17, 2011, 10:02:04
Ok oglądałem już tę strone tyle razy kurcze 
nic musze wydrukowac i normalnie z zdjęciem złożyć
dzięki chłopaki
 
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: D3JG4R4 w Marca 17, 2011, 12:59:00
Nie wkładaj wału korbowego, we¼ karter do domu i przed komputerem sobie skrzynke poskładaj.  <cheers>

Po czym możesz bez wału poskładać kartery do kupy i sprawdzić czy wszystkie biegi działają;]
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: brambix w Marca 17, 2011, 13:32:41
Szkoda już włożyłem w lewy, a mogłem przetestować. Trudno !! musi sie udać inaczej.
dzięki
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: WujoWojtas w Marca 17, 2011, 14:06:59
Jak złożysz wg poradnika, to będą wskakiwać. I tylko wskakiwanie możesz przetestować bez wału. A to, czy ewentualnie biegi będą wyskakiwać, to już sprawa trybów jakie tam wsadzisz itd, ale wszystko wygląda wizualnie OK
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: dawidtysler209 w Marca 17, 2011, 18:26:04
 <lookaround>

Trochę po żydowsku to zrobiłeś - żeby się silnik lepiej połowiło to wał powinien siedzieć w prawej połówce, lewą nagrzewasz, wał robi chlup i siedzi na swoim miejscu.

Miej kogoś do pomocy kto będzię kręcił wałkami w czasie połowienia silnika, żeby wszystko się zazębiało  <worship>
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: Kanter w Marca 17, 2011, 20:36:04
ja jak połowiłem to nigdy nic nie nagrzewałem ....
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: brambix w Marca 25, 2011, 11:37:13
Witam
i d..pa <crybaby> już pięknie szło składanie ale nie posmarowałem silikonem liczyłem że uda sie pó¼niej ale nie dałbym rady dobrze nałożyć silikonu . Wiec rozkręciłem i wyjąłem wał znaczy wyskoczył sam i  byłem w punkcie wyjścia. Zabrałem sie za ponowne wciąganie wału i k.... zniszczyłem nakrętkę obrotomierza szlak mnie k...  trafi.
Ktoś wie może jakie ma parametry nakrętka obrotomierza na którą jest nałożony plastikowy gwint ? Kurcze za pierwszym razem świetnie mi pomogła przy  wciąganiu wału do kartera ale teraz k.... popsułem ją. Byłem w sklepie ale nie mogli znale¼ć nakrętki zwykłej o tych samych wymiarach. Wiatr w oczy a juz kurde byłem w ogródku i nawet biegi chodziły jak trzeba. Ja cały czas o CZ 350 :). Ale jest jedna pozytywna rzecz w tym wszystkim ze bez użycia siły i młotka umiem wyjąć wał :) a czuje że to mi sie jeszcze nie raz przyda 
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: jawol RIP w Marca 25, 2011, 12:03:36
Nakrętki raczej nie podpasujesz bo razem z kołnierzem ma ok 32mm "długości".
Tak że znajomy tokarz nawet nic nie wskóra.
Może kupisz użuwkę od kogoś z forum, a może na allegro nową?
Ta wydaje się być tania i nienajgorzej wykonana:
http://moto.allegro.pl/jawa-cz-350-ts-350-nowa-nakretka-walu-slimak-i1507193740.html
Ciekwe jak z jej "twardośćią"?
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: brambix w Marca 25, 2011, 12:19:09
OOO wielkie dzięki  kupiłem od razu !
Zamowiłem jeszcze w sklepie we Wrocławiu dwie na wszelki wypadek. Oj bedzie wciąganie wału oj
Super dzięki :)
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: jawol RIP w Marca 25, 2011, 18:38:54
W którym sklepie kupujesz na Dubois?
Może "pod Wueską"?
Innych sklepów niż te dwa obok siebie to nie znam?
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: Lopez w Marca 25, 2011, 19:48:02
Nie rozumiem za bardzo jak ty ten wał wciągasz i po co.
Rozgrzewasz karter lewy (lub gniazdo łożysk i okolice), wał najlepiej do zamrażarki i jednym sprawnym ruchem masz wał włożony. Druga strona podobne. Z tą różnicą że rozgrzewasz karter, wkładasz łożysko, potem podgrzewasz łożysko i samo się składa.

Polecam lekturę:
http://ataman.junak.net/naprawa/napHTMLmot.html (http://ataman.junak.net/naprawa/napHTMLmot.html)

Ps. Czy ktoś ma książkę pt."Motocykle" autor Keith Weighill i może coś o niej powiedzieć?? Czy jest warta 70zł??
O taka: http://allegro.pl/motocykle-skutery-naprawa-obsluga-poradnik-motor-i1513681403.html (http://allegro.pl/motocykle-skutery-naprawa-obsluga-poradnik-motor-i1513681403.html)

Jak coś to PW.
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: brambix w Marca 28, 2011, 10:40:28
Witam
No na Dubois właśnie, dwa sklepy obok siebie i tam zamówiłem nakrętki dwie i kupiłem jeszcze na allegro.
No ja robie tak że ustawiam taką konstrukcję dziwną z blach podkładek i płaskowników na wale i nakręcam nakrętkę i wał powolutku bez stukania i pukania wchodzi do kartera tyle że tym razem ¼le wykonałem konstrukcje i nakrętka się zniszczyła, to z nerw bo juz prawie miałem skręcone. Próbowałem i mrozić w zamrażarce i podgrzewać palnikiem, i nie umiałem niestety w ten sposób sobie poradzić. Ale czuje że dam rade nie wiem czy to od słoñca ta wiara czy od powolnego poznawania silnika :)
pozdrawiam 
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: brambix w Kwietnia 13, 2011, 08:34:57
Witam
Mam do was pytanie, skręciłem juz kartery, założyłem tłoki i sworznie, mam do nich takie druciane zawleczki ale lu¼ne ?? rozszerzę je żeby sie trzymały w tym rowku , czy dobrze myślę ?? Boje się że wypadną w trakcie pracy ślinika i będzie rze¼nia !
Dzieki za pomoc i  pozdrawiam
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: Mofeix w Kwietnia 13, 2011, 14:42:10
Jak są do dupy to lepiej kupić nowe. Dostałem od szanownego pana ruszczyka zawleczki jak z drutu. mino ze je rozszerzyłem jedna mi wypadła i narobiła rze¼ni. Teraz dostałem z allegro tłoki razem z zawleczkami to twarde jak cholera;]
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: brambix w Kwietnia 14, 2011, 08:21:35
Witam
dzięki za informacje, właśnie o to mi chodziło. Mam te od poprzednich tłoków i są o wiele twardsze więc założe
dzięki jeszcze raz !
pozdrawiam
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: brambix w Maja 17, 2011, 09:35:54
Witam
chciałem zapytać : skręciłem silnik cz350 założyłem głowice itd .
Przymierzyłem sie do kopki i pół księżyca i co się okazało, że jest tylko jedynka i chyba luz nie wiem i bolec wodzika jest na samym końcu tej prowadnicy i do góry nie da rady go przesunąć  w ogóle. Co źle złożyłem w skrzyni ?, czy może ta prowadnica była w złej pozycji ?? Myślicie ze da sie to poprawić bez ponownego 3 juz rozpoławiania silnika czy musze od nowa wszystko rozkręcać ? Dzięki za odpowiedzi
pozdrawiam 
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: Bulo w Maja 19, 2011, 12:25:22
Skoro jest źle poskładana to nic nie zrobisz, czeka Cie kolejne rozbieranie ;)
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: brambix w Maja 20, 2011, 09:50:15
Witam
Sprawa sie wyjaśniła, sąsiad pomógł. Szkoda że nie ma czasu bo bym już śmigał pewnie.
Wstyd się przyznać ale dobrze jest złożone, trzeba było tylko równocześnie kręcić wałkiem i wszystko pięknie chodzi eh  <oops>. Ale w sumie dobrze mogę powoli kontynuować składanie.
Przytrafiło coś dziwnego, gość na allegro sprzedaje używane części do Jawy, kupiłem u niego tłumik prawy za 30 zł,  odebrałem przesyłkę  patrzę,  tłumik elegancki ale kurde nie ma gwintu do mocowania kolanka, obcięty jest , kurde wszystkie inne tłumiki sprzedawane są s gwintem, hm spawać mam czy jak. Wiem że cena nie duża ale tłumik to tłumik. Spawał ktoś z was tłumiki  ??? jak to potem wygląda ??
pozdrawiam
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: gienek w Maja 20, 2011, 12:34:13
A może to tłumik od 472.5. One wchodziły na wcisk.
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: brambix w Maja 20, 2011, 12:38:00
o ku...... !!!! całkiem możliwe
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: Two-Stroke w Maja 20, 2011, 12:46:53
No to kupiłeś niestety tłumik od "żeliwiaka" tj CZ 472 albo Jawy 634 lub 632.
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: brambix w Maja 20, 2011, 12:56:51
będzie ładny eksponat
Poczekam z zakupem odpowiedniego aż uruchomie maszynu, ten co jest oryginalny bardzo wgnieciony ale żeby sprawdzić czy odpali wystarczy.
jak się nie przewrócisz to się nie nauczysz.
Dzięki za pomoc   
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: brambix w Lipca 12, 2011, 09:05:45
Witem
Chciałem wam pokazać co udało mi się stworzyć do tej pory, niestety teraz elektryka, wiązki są nie ruszane ale rozłączone zostały do remontu regulator i alternator , mnie przy tym nie było wiec nie paiętam jak co i gdzie. Czy macie jakąś metode, sposób ?? Mam schematy ale nie kumam i wogole nie znam sie na tym co nie jest tajemnicą, to jak to ugryźć ???  I nie mam nikogo kto by sie znał. Czytałem posty Jawsima ale dotyczyły 6V.
Tytuł: Odp: ratunku pomocy nie widziałem nigdy gołej CZ-ty
Wiadomość wysłana przez: WujoWojtas w Lipca 12, 2011, 10:00:50
Załóż gumy na lagi

Instalacje ogarniesz http://www.jawacz.pl/index.php/topic,8660.0.html , to naprawdę nic trudnego jak masz kable w org kolorze i w ogóle :)

Ogólnie ładna CZ, będą naklejki?
Tytuł: Odp: Prosze o pomoc w złożeniu CZ 350
Wiadomość wysłana przez: brambix w Lipca 12, 2011, 13:25:16
Dzieki
Te schematy jaśniejsze niz to co miałem, sprobuje po kabelku do kłebka :)
gumy zdjąłem bo ciekna lagi i były stare, ale w sumie tak tez fajnei obaczy sie
naklejki kupiełm ale zona mowi zeby nie dawać ze tak ładnie wiec nie wiem jeszcze.
Pozdrawiam.