Wolna Strefa Jawa - CZ

  • Maja 17, 2024, 13:34:55
  • Witamy, Gość
Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  
Strony: 1 ... 6 7 [8]   Do dołu

Autor Wątek: DellOrto PHBH 28 BS w Jawie 350 638. Krok po kroku instrukcja montażu  (Przeczytany 76371 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dragon on the Blue Sky

  • Tańczący z dwusuwami
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1044
  • Jawa 350 TS '88+Velorex 562, Ogar 200 '88
    • www.Greg92.pl
Odp: DellOrto PHBH 28 BS w Jawie 350 638. Krok po kroku instrukcja montażu
« Odpowiedź #175 dnia: Maja 19, 2016, 00:12:59 »

NIestety,dysza 105 jest zbyt mała i motocykl na pełnej manetce ma za ubogo.
ZMieniłem dyszę z 55 na 40 oraz na 120. Iglicę dałem na najniższy rowek,aby od początku dysza główna zasilała silnik - może poszarpywanie przy 2,5 do 3 tys przeniesie się na obroty poniżej 2,5?
Wówczas mi to pasuje,rzadko kiedy jadę 2 ty obr/min ze stałą prędkością,a na pierwszych 2 biegach i tak nie szarpie,jak na 3 biegu
Zapisane
Poszukuje przyczepki Pav oraz zamka siedzenia do Velorexa 562
"Klasyk jest jak pies... Kiedyś zdechnie" J. Clarkson

Dragon on the Blue Sky

  • Tańczący z dwusuwami
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1044
  • Jawa 350 TS '88+Velorex 562, Ogar 200 '88
    • www.Greg92.pl
Odp: DellOrto PHBH 28 BS w Jawie 350 638. Krok po kroku instrukcja montażu
« Odpowiedź #176 dnia: Czerwca 08, 2016, 12:35:50 »

Dysza główna 120
Dysza jałowych 50
Iglica zapięta na najniższym rowku
śruba mieszanki wykręcona o 0,5 obrotu.
Kolor świec Kawa z mlekiem
Mocy ma w cholerę.
Nie grzeje się
Poszarpywanie przeniosło się na obroty powyżej 3 500. Na co dzień jeżdżę do 3 000,więc jest OK. Po zapięciu 3 biegu przestaje poszarpywać powyżej 3 500 - zbyt duże obciążenie silnika

Myślę,że regulacja zakończona
Zapisane
Poszukuje przyczepki Pav oraz zamka siedzenia do Velorexa 562
"Klasyk jest jak pies... Kiedyś zdechnie" J. Clarkson

Arturez

  • Secretary JAWA-ČEZET KLUB POLSKA
  • Global Moderator
  • *****
  • Online Online
  • Wiadomości: 683
Odp: DellOrto PHBH 28 BS w Jawie 350 638. Krok po kroku instrukcja montażu
« Odpowiedź #177 dnia: Lipca 28, 2016, 23:09:06 »

Dragon mam pytanie czy poradziłeś sobie ze zbyt wysokimi obrotami na ssaniu po odpaleniu?
Zapisane

Dragon on the Blue Sky

  • Tańczący z dwusuwami
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1044
  • Jawa 350 TS '88+Velorex 562, Ogar 200 '88
    • www.Greg92.pl
Odp: DellOrto PHBH 28 BS w Jawie 350 638. Krok po kroku instrukcja montażu
« Odpowiedź #178 dnia: Lipca 29, 2016, 00:26:08 »

Nie uchylam dźwigienki na maxa,tylko na 3/4. Wówczas ma obroty w okolicach 1800. Planuje przy okazji zmienić dyszę ssania z 60 na 50 jak będę w sklepie jakieś zakupy robił:)
Zapisane
Poszukuje przyczepki Pav oraz zamka siedzenia do Velorexa 562
"Klasyk jest jak pies... Kiedyś zdechnie" J. Clarkson

Marcin29844

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 25
  • Jawa 380 TS i MZ ETZ 251e,ETZ 250e
Odp: DellOrto PHBH 28 BS w Jawie 350 638. Krok po kroku instrukcja montażu
« Odpowiedź #179 dnia: Września 17, 2016, 10:36:57 »

Mam pytanie czemu Jawa Ts z dellorto gdy jest ciepła ma obroty 1800 i ładnie mruczy a gdy zgasze i odpale za 10min obroty ma już 1100?
Zapisane
    Status GG

Yabaman

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1095
  • 638.1+562.10; 362 Californian; ETZ251 SW x 3
Odp: DellOrto PHBH 28 BS w Jawie 350 638. Krok po kroku instrukcja montażu
« Odpowiedź #180 dnia: Września 17, 2016, 11:32:42 »

Chyba zle sa ustawione wolne obroty. 1800 to nie jest mruczenie.  A podwyzszanie obrotow przy nagrzanym silniku bywa zwykle spowodowane rozszerzajacym sie plywakiem ktory obniza wtedy poziom paliwa i obroty od tego wzrastaja.
Wolne obroty ustawia sie po rozgrzaniu silnika.

Marcin29844

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 25
  • Jawa 380 TS i MZ ETZ 251e,ETZ 250e
Odp: DellOrto PHBH 28 BS w Jawie 350 638. Krok po kroku instrukcja montażu
« Odpowiedź #181 dnia: Września 17, 2016, 12:04:42 »

Z pływakiem w dellorto chyba nie ma problemów wygląda na bardzo solidny;) Spróbuje na rozgrzanym ustawić na 1100 ale wydaje mi się że na zimnym będę musiał trzymać gaz na manetce aż pochodzi chwile...Druga sprawa to zapala mi się ładowanie przy 1500obr nie wiem dlaczego w stojanie wszystko jest ok :(
Zapisane
    Status GG

Rozztocz

  • vice President JAWA-ČEZET KLUB POLSKA
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 3511
  • Smoczyciel
Odp: DellOrto PHBH 28 BS w Jawie 350 638. Krok po kroku instrukcja montażu
« Odpowiedź #182 dnia: Września 17, 2016, 15:22:14 »

Druga sprawa to zapala mi się ładowanie przy 1500obr nie wiem dlaczego w stojanie wszystko jest ok :(

Sprawdź luty przy diodach w prostowniku
Zapisane
Kilka Jaw, Čezetek i Velorex 562 :)

Jawomaniak

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 149
  • Jawa Ts 350 typ 638-1 . Suzuki GSF 1250SA Bandit
Odp: DellOrto PHBH 28 BS w Jawie 350 638. Krok po kroku instrukcja montażu
« Odpowiedź #183 dnia: Stycznia 26, 2017, 21:12:54 »

Odkopuje temat. Mam u siebie gaźnik dellorto phbh 28rd, zestaw dysz mam 50 wolnych obr. I 115 główna , na 120 silnik szarpal przy 3.500 tys obr nie wkręcał się gładko na obroty . Dragon poradziłes coś ze ssaniem?, ja u siebie też mam ręczną dzwignie I-0 lekko ją przypiłowałem ok 1mm i już nie wyje na obrotach. Trzyma 2.500 obr/min a potem spada i wyłączam
Zapisane

Dragon on the Blue Sky

  • Tańczący z dwusuwami
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1044
  • Jawa 350 TS '88+Velorex 562, Ogar 200 '88
    • www.Greg92.pl
Odp: DellOrto PHBH 28 BS w Jawie 350 638. Krok po kroku instrukcja montażu
« Odpowiedź #184 dnia: Stycznia 27, 2017, 19:01:06 »

U mnie nadal występuje delikatne szarpanie. Iglice nic nie dają. Pobaw się zapięciem iglicy, to przeniesiesz szapranie poniżej 2 000 obr, na jakich się nie powinno jeździć(dobijasz wał).

Owe szarpanie jest zapewne wynikiem tego, że rozpylacz jest dostosowany do silników z membranami. Jak skończę modyfikować swój silnik na membrany to zdam relację.

Ze ssaniem - hmmm... A ustawiałeś poziom paliwa w komorze? I czy RD nie posiada jakiś dodatków?
« Ostatnia zmiana: Stycznia 27, 2017, 19:14:44 wysłana przez Dragon on the Blue Sky »
Zapisane
Poszukuje przyczepki Pav oraz zamka siedzenia do Velorexa 562
"Klasyk jest jak pies... Kiedyś zdechnie" J. Clarkson

Jawomaniak

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 149
  • Jawa Ts 350 typ 638-1 . Suzuki GSF 1250SA Bandit
Odp: DellOrto PHBH 28 BS w Jawie 350 638. Krok po kroku instrukcja montażu
« Odpowiedź #185 dnia: Stycznia 30, 2017, 13:20:46 »

U mnie iglica opuszczona na sam dół, jest dobrze właśnie na dyszy 115  nie szarpie wogóle,wkreca sie gładko. Poziom paliwa ustawiony na 24 mm. Moj gaznik nie miał regulacji skladu mieszanki tylko odrazu przelot przez kanał, a drugi zaslepiony. Musiałem zaslepic go, a tego drugiego odetkac zeby działała regulacja. Teraz działa tak jak w jikovie odkrecajac mieszanka robi się uboga , a wkrecając wzbogaca się. Na tych ustawieniach juz zrobiłem z 30km i wszystko dobrze  :P 
Zapisane

Dragon on the Blue Sky

  • Tańczący z dwusuwami
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1044
  • Jawa 350 TS '88+Velorex 562, Ogar 200 '88
    • www.Greg92.pl
Odp: DellOrto PHBH 28 BS w Jawie 350 638. Krok po kroku instrukcja montażu
« Odpowiedź #186 dnia: Stycznia 30, 2017, 14:30:08 »

A jaki kolor świec?

Zapisane
Poszukuje przyczepki Pav oraz zamka siedzenia do Velorexa 562
"Klasyk jest jak pies... Kiedyś zdechnie" J. Clarkson

Jawomaniak

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 149
  • Jawa Ts 350 typ 638-1 . Suzuki GSF 1250SA Bandit
Odp: DellOrto PHBH 28 BS w Jawie 350 638. Krok po kroku instrukcja montażu
« Odpowiedź #187 dnia: Stycznia 30, 2017, 15:54:47 »

Kawa z mlekiem .
« Ostatnia zmiana: Stycznia 31, 2017, 17:53:35 wysłana przez Jawomaniak »
Zapisane

Dragon on the Blue Sky

  • Tańczący z dwusuwami
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1044
  • Jawa 350 TS '88+Velorex 562, Ogar 200 '88
    • www.Greg92.pl
Odp: DellOrto PHBH 28 BS w Jawie 350 638. Krok po kroku instrukcja montażu
« Odpowiedź #188 dnia: Stycznia 30, 2017, 17:24:10 »

Ciepłota?
Zapisane
Poszukuje przyczepki Pav oraz zamka siedzenia do Velorexa 562
"Klasyk jest jak pies... Kiedyś zdechnie" J. Clarkson

Jawomaniak

  • Jawer
  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 149
  • Jawa Ts 350 typ 638-1 . Suzuki GSF 1250SA Bandit
Odp: DellOrto PHBH 28 BS w Jawie 350 638. Krok po kroku instrukcja montażu
« Odpowiedź #189 dnia: Stycznia 31, 2017, 17:56:51 »

Świece Ngk B6HS. Wydaje mi sie ze na jikovie swiece były ciut jaśniejsze. Sprubuje jeszcze zmienic dysze główną z 115 na 112. Chyba że przez zimno (zima) piec nie nagrzewa sie do swojej temperatury i są ciemniejsze, zobaczymy wiosną jak bedzie cieplej
« Ostatnia zmiana: Stycznia 31, 2017, 20:59:37 wysłana przez Jawomaniak »
Zapisane

dawidEX

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 7
  • Czyżbym nie posiadał motocykla?
Odp: DellOrto PHBH 28 BS w Jawie 350 638. Krok po kroku instrukcja montażu
« Odpowiedź #190 dnia: Lutego 08, 2017, 23:29:45 »

Witam a co myślicie o gaźniku dellorto 28mm tylko vhst z płaską przepustnica
Zapisane
    Status GG

Yabaman

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1095
  • 638.1+562.10; 362 Californian; ETZ251 SW x 3
Odp: DellOrto PHBH 28 BS w Jawie 350 638. Krok po kroku instrukcja montażu
« Odpowiedź #191 dnia: Lutego 09, 2017, 00:48:39 »

Gazniki VHST (przepustnica plaska) to nastepna generacja po PHBH (przepustnica okragla). Przy dobrym zestrojeniu gorzej na pewno nie bedzie a gazniki z plaska przepustnica zapewniaja podobno lepsza reakcje na krecenie gazem (w wolnoobrotowej Jawie nie ma to chyba duzego znaczenia).

Reprint

  • Świeżak
  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 30
  • Jawa 350TS
Odp: DellOrto PHBH 28 BS w Jawie 350 638. Krok po kroku instrukcja montażu
« Odpowiedź #192 dnia: Lutego 18, 2017, 12:45:02 »

Siema.
Mój stary oryginalny gaźnik jest już wyeksploatowany i zastanawiam się nad tym dellorto.
Opłaca się brać ten gaźnik? Można go wyregulować na dyszy głównej 115 i wolnych 50 czy są jakieś problemy?
Zapisane
Motór nie umiera nigdy, motór jest wieczny.

Dragon on the Blue Sky

  • Tańczący z dwusuwami
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1044
  • Jawa 350 TS '88+Velorex 562, Ogar 200 '88
    • www.Greg92.pl
Odp: DellOrto PHBH 28 BS w Jawie 350 638. Krok po kroku instrukcja montażu
« Odpowiedź #193 dnia: Kwietnia 04, 2017, 17:41:56 »

Czy opłaca się brać? O tym pisałem na początku wątku. Czy podane przez ciebie dysze będą OK? Nie wiem, trzeba samemu dojść, bowiem każdy silnik jest troszkę inny,inaczej zużyty itp. Jednak u mnie z dyszą 50 wolnych obrotów miał za bogato. Przeczytaj cały temat to się dowiesz, co i jak

U mnie pękł pływak. Fabrycznie montowany pływak miał masę 9,5 grama. Niestety, nie ma już takich pływaków dostępnych, zamówię więc o masie 8,5 grama. Może jakaś różnica będzie?:)
Zapisane
Poszukuje przyczepki Pav oraz zamka siedzenia do Velorexa 562
"Klasyk jest jak pies... Kiedyś zdechnie" J. Clarkson

Pawand

  • v-ce President JAWA-ČEZET KLUB POLSKA
  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 864
  • Jawa 350 TS 638,
Odp: DellOrto PHBH 28 BS w Jawie 350 638. Krok po kroku instrukcja montażu
« Odpowiedź #194 dnia: Kwietnia 14, 2017, 12:08:41 »

Fabrycznie montowany pływak miał masę 9,5 grama. Niestety, nie ma już takich pływaków dostępnych, zamówię więc o masie 8,5 grama. Może jakaś różnica będzie? :)


Zmniejszysz masę moto to osiągi Ci się poprawią ;D .
Zapisane

Yabaman

  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1095
  • 638.1+562.10; 362 Californian; ETZ251 SW x 3
Odp: DellOrto PHBH 28 BS w Jawie 350 638. Krok po kroku instrukcja montażu
« Odpowiedź #195 dnia: Kwietnia 14, 2017, 13:18:48 »

Poziom paliwa bedzie za niski. Plywaki 9.5 gramowe mozna nabyc u autoryzowanych dealerow Dellorto ale tanie nie sa.

Dragon on the Blue Sky

  • Tańczący z dwusuwami
  • Jawer Weteran
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1044
  • Jawa 350 TS '88+Velorex 562, Ogar 200 '88
    • www.Greg92.pl
Odp: DellOrto PHBH 28 BS w Jawie 350 638. Krok po kroku instrukcja montażu
« Odpowiedź #196 dnia: Grudnia 08, 2017, 02:08:44 »

Problem szarpania rozwiązany. Wystarczyło zamontować pływak lżejszy. Co do ssania - mam na kierownicy dźwigienkę ssania od WSK 175, do tego linka gazu od Jawy 350 TS. W dźwigience mam podkładki dystansowe tak, aby sprężyna sama nie cofała dźwigienki ssania. Bardzo wygodne, reguluje sobie obroty dźwigienką ssania i tyle, podczas jazdy nie muszę się schylać aby przy gaźniku wyłączać ssanie.
Temat do zamknięcia
Update 17.10.2021 Warto sprawdzić stan napędu w kwestii szarpania:)
U mnie po wymianie całego napędu szarpanie całkowicie zniknęło, pomimo bardzo dobrego stanu całego napędu w momencie regulacji gaźnika
Update 2023 - zmieniłem dysze rozruchu na 50. Teraz ssanie uchylam na maxa i nie wkręca się na zimnym silniku powyżej 1600 obr/min na ssaniu
Reszta bez zmian
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 31, 2023, 23:23:07 wysłana przez Dragon on the Blue Sky »
Zapisane
Poszukuje przyczepki Pav oraz zamka siedzenia do Velorexa 562
"Klasyk jest jak pies... Kiedyś zdechnie" J. Clarkson
Strony: 1 ... 6 7 [8]   Do góry
 


Podobne Tematy

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
5 Odpowiedzi
18211 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Sierpnia 20, 2012, 22:32:44
wysłana przez Rozztocz
50 Odpowiedzi
22936 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Lutego 24, 2014, 22:06:34
wysłana przez Markoltent10
84 Odpowiedzi
32669 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Września 12, 2015, 19:10:04
wysłana przez Dragon on the Blue Sky
26 Odpowiedzi
20402 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Lutego 17, 2019, 18:21:01
wysłana przez jawa-delux
5 Odpowiedzi
489 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość Sierpnia 16, 2023, 08:54:28
wysłana przez muczos